Vähän taustaa: olen 40 mies, en yleensä näe tälläisiä unia, enkä varsinkaan kerro niistä. Mutta tästä unesta jäi suuri ahdistus ja on pakko kirjoittaa. Isäni kuoli noin 3 vuotta sitten, en ollut erityisen hyvissä välissä häneen, mutta satuin vahingossa paikalle ja näin hänet kuolleena. Isäni kuolemalle löytyi lääketieteellinen selitys, vaikka suhteellisen nuorena kuolikin -60. Uni meni pääpiirteissään näin:
Olimme kesäaikaan tanssilavan/bupin sekoituksessa, kuitenkin ulkona, hiekkapihalla, jossa pieniä pyöreitä"pystybaari" pöytiä. Nautimme olutta tms.
Yht äkkiä näin jo edesmenneen isäni "punaisen ladon", (tiesin kuitenkin, että isäni on jo kuollut), edessä sijaitsevassa pöydässä, nautti olutta parin muun henkilön kanssa. Jossain vaiheessa pöydän luona kävi joitain henkilöitä, en kiinnittänyt heihin sen enenpää huomiota.
Seuraava unikuva on, kun näin isäni lyyhistyvän maahan, mietin saiko hän jonkun kohtauksen, enkä jostain syystä pystynyt menemän edes auttamaan ?
Otin vain pari askelta siihen suuntaan ja jäin katsomaan, näin isäni poski vasten hiekkaista pihaa, suusta alkoi tulla hirvittävästi verta.
Ihmettelin mitä oli tapahtunut, mutta en kuitenkaa mennyt lähelle katsomaan.
Jostain kuitenkin, en tiedä mistä, tuli tieto, että isääni on puukotettu.
Näin pihalla "puolitutun", puoliromaanin ja kysyin, puukotitko isääni. Hän vastasi myöntävästi, jatkoin kuitenkin eteenpäin.
Toinen romaani tuli eteeni ja ilmoitti, että oikeasti hän tappoi isäni.
Kaikki tämä tapahtui aivan rauhallisesti, vaikka olen TODELLA tulisieluinen, enkä "tosielämässä" olisi näin menetellyt. (Romaini olisi kuollut siihen paikkaan)
Jatkoin vain matkaani, jossain vaiheessa kävin jossain kaupungissakin, mutta päädyin metsään !
Se näytti suhteellisen synkältä ja vanhalta metsältä, jossa oli keskellä pystyseinämäinen kallio.
Joku pakkomielle minulla oli, kallion päälle on päästäva, mutta ei millään onnistunut, kallion jyrkkyydestä johtuen.
Tarve oli se, että olisin nähnyt mitä puukotuspaikalla tapahtuu.
Kiersin kallion (n2 km) moneen kertaan ja en vain löytänyt paikkaa josta ylös pääsisi !
Sitten on hetken hämärää....
Seuraavaksi jossain laivalla, missä käytävät ahdistavan täynnä, laukkuja, reppuja, ymssss (omasta mielestä kuolinpaikka on laivalla, vaikka onkin jossain "lavalla")
Hyttiä ei meinaa löytyä, hytinnumeroa ei muistu mieleen, pelikoneita, Jossain pelkkien naisien ravintola, jossa minua naiset yrittävät vietellä,yms....
Sitten joku ystävällinen nainen auttaa löytämään hytin, hytissä ahdistus jatkuu, täynnä reppuja ja laukkuja, kukaan ei tunnu tajuavan mistään mitään, mutta tuntuu kuitenkin, että kaikilla on tieto isäni kuolemasta......
Itsekkään en tiedä, mitä pitäisi tehdä, kuoliko isäni laivalla ? Joudunko hoitamaan ruumiin jonnekkin ?
Todella ahdistava uni, jätti paljon ahdistusta ja miettimistä......
Jos joku osaa tulkita auttakaa.....ahdistaa......
En tarvitse näitä "näsäviisaita Suomi 24 neuvoja" !!!!!
Kuollut isäni
Isää ilman....
1
134
Vastaukset
- Isää ilman....
Niin ja vielä, emme ole romaaneita, mutta minulla äitini puolelta kaukaisesta suvusta niitä löytyy, ei isältä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475365Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612086Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181760Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 161473
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301417Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771058Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se205905