Lieksassa on nyt ratkottavissa viikonlopulla Lieksan karaokemestaruus tulkoon heti mainituksi,etten siihen saa enää osallistua koska olen jo voittanut 2008
VASKIKARAOKEKISA LIEKSAAN
Esitän kuitenkin, että meillä järjestettäisiin valtakunnallinen vaskikaraokekisa ja karsintoja järjestettäisiin eri puolellla suomea ja kisat olisivat sitten Lieksassa vaskiviikon oheispalveluna, koska olin huomaavinani, että tuonne jäähallin tienoille tulee myöskin karaoketeltta.voisimme siten hyödyntää oheispalvelua täten aivan kuin tangokisoissa on tangokaraokekisoja myös.
Loppukilpailuissa voisi olla soittamassa sitten elävä orkesteri eli puhaltimet vaikka sitten jokin senioripuhallinorkesteri ja Lieksastakin löytyy osaajia siihen
Kuhmossa on jokavuotinen Kainuun tangontaitajat ja tapahtuma kerää laulajia eri puolilta suomea ja tapahtuma kerää yleisöä römppäviikolle marraskuussa ja hyvin moni laulaja on siten sitä kautta tullut tangokuninkaalliseksi.
Ideasta toimintaan terveisin Markku Korpinen
Waskikaraoke
54
300
Vastaukset
- oon köyhä laulaja mä vai
Mitä sillä on vaskiviikon ja vaskimusiikin kanssa tekemistä? Karaokekisat vou järjestää vaikka kerran viikossa. Alkaa olla koko karaoke menneen talven lumia. Useimpien pitäis olla kokonaan laulamatta.
Kuitenkin jopa hengityksen ja astman hoidon kannalta on hyvä harjoittaa hieman tuota hengitystekniikkaa ja tutkimukset ovat osoittaneet että esim kuorolaulajat elävät pitkään.
Monessa kulttuurissa esim liikeneuvotteluissa viedään teenuoneisiin jossa lauletaan karaokea ja siksi yritykset satsaavat henkilöstön kouluttautumista siten, että he pystyvät laulamaan karaokea näin siis Japanissa
Lieksaan tuli karaoke hieman ajasta jälestä ja kymmenkunta vuotta itse kuljin Joensuussa viikoittain joidenkin tuttavien kanssa kun tuo kärpänen iski siihen asiaan kun en enää pystynyt juoksemaan kilpaa loukattuani itseäni laskettelussa mutta aina jokin ovi aukeaa kun toinen loppuu, samoin myös kun leskeksi jäin niin tuli tuota kautta myös uusi elämä.MK- Huora-Erkki
markkukorpinen kirjoitti:
Kuitenkin jopa hengityksen ja astman hoidon kannalta on hyvä harjoittaa hieman tuota hengitystekniikkaa ja tutkimukset ovat osoittaneet että esim kuorolaulajat elävät pitkään.
Monessa kulttuurissa esim liikeneuvotteluissa viedään teenuoneisiin jossa lauletaan karaokea ja siksi yritykset satsaavat henkilöstön kouluttautumista siten, että he pystyvät laulamaan karaokea näin siis Japanissa
Lieksaan tuli karaoke hieman ajasta jälestä ja kymmenkunta vuotta itse kuljin Joensuussa viikoittain joidenkin tuttavien kanssa kun tuo kärpänen iski siihen asiaan kun en enää pystynyt juoksemaan kilpaa loukattuani itseäni laskettelussa mutta aina jokin ovi aukeaa kun toinen loppuu, samoin myös kun leskeksi jäin niin tuli tuota kautta myös uusi elämä.MKVenäjällä asiakkaille tuodaan huora pantavaksi ennen liikeneuvotteluja liiallisen jännityksen poistamiseksi ja jos neuvottelut ei tyydytä ryssää niin mafian miehet työntää ahvenen pää edellä perseeseen ja jos neuvottelut onnistuu niin venäläinen illallinen balalaikkamusiikilla ja vodkalla höystettynä ei voiita mkäään.Loppu yöksi saa haluamansa määrän horatsuja viereensä, kuulemma rentouttaa kummasti.
Kotona jos kertoo matkasta niin akalla kuulemma ääni avautuu kertalaakista ja alle viikossa se muuttaa pois. - piikkarit1
Mutta kyllä oli yksi ja ainoa hyvä laulaja Lieksan karaokekilpailussa. Ei kuitenkaan sijoittunut kärkeen vähän outoa arvostelua, hän lauloi kuin kuin olisi levylaulaja ollut koko ikänsä. Niitä räkälaulajia on vaikea ymmärtää, kuka vähänkin musiikista ymmärtää. Onnea ja menestystä tälle" uudelle "Lieksalaiselle jatkossa, älä lannistu olit tosi hyvä laulaja.
- vaskiErkki
On sitten maailman tason vaskimusiikkia ja kansallista laulantaa samaan aikaan. Voisiko siihen ottaa vielä keskustelun Lieksan susi - ja hirvitilanteesta
Kaikenlaista oheistoimintaa voidaan aina ajatella, varmaan on erilaisia ihmisiä jotka kuuntelee ja soittaa vaskimusiikkia ja ovat myös kiinnostuneita luonnon tilanteesta ja joskus myös voivat lurauttaa hieman karaokea.
Selväähän on että jos perheessä esim toimitaan niin jos ihminen saa olla ihminen ja ei toista aliteta niin toinen osapuoli osaa tanssia esim ja toinen ei tai henkilöt kohtavat joissakin asioissa ja kummallakin perheessä isällä ja äidillä ja lapsilla on omat mieltymykset ja ne kohtaa kuin olympiarenkaat ja siten jokaisella pitää olla mahdollisuus toteuttaa niitä omia asioita ja kukaan ei saa jyrätä kotona eikä myöskään muualla jyrätä toisen ihmisen arvoja, se pitäisi olla selvä asia liian paljon maailmalla sen vuoksi jopa tapetaan ihmisiä MK- ismo alanko
- mercedes benz
Aarne Tenkanen kirjoitti:
- Detroit 8
mercedes benz kirjoitti:
- sissiteltta
Siis ei millään pahalla mutta jotain rajaa pitäisi tuolle karaokelle saada...alkaa olla kohta joka niemessä ja notkelmassa joku pitämässä karaoketilaisuutta. Usein vielä laitteiden äänisäädöt, miksaukset ovat päin persettä ja siihen kun lisätään kermaksi lahjattomat äänenmuodostajat on tuloksena kamalaa äänisaastetta.
- Viivin parannus
Saastetta on tälläkin palstalla.
Millä lääkityksellä sekin on tuotettu.
Ei jollain ole kaikki hyvin.
Yhteiskunnasta näyttää syrjäytyneen.- vallan kahvassa
Kuka täällä on syrjäytynyt, tä?
- Tilutilulei
vallan kahvassa kirjoitti:
Kuka täällä on syrjäytynyt, tä?
Päiväkodissa yleensä leikataan ja liimataan !!!
Syrjäytynyt liimaaja
- voi ei
V oi ei vaskiarenalleko ei koko viikolopuksi ole muuta ku taas itsensä esille tulijat.Enää ei voi olla missään ilman noita vai eikö ne ole saaneet parempia laulajia vai onko joku muu syy tähän? Missä ois sellainen paikka jossa ei noita ole ja sais rauhassa juoda kaljat.
Vaskiareena on aivan eri asia ja myöskin vaskiviikon konsertit ja viikolla on myös muuta mahdollisuutta esim koskenlaskua yms josta ihmiset voivat valita.Missä muualla on tälläisiä mahdollisuuksia mitä Lieksa tarjoaa kun vain olisi älyä ja haluja eikä aina noita kapuloita rattaisiin vaan toimintatarmoa ja verkostoitumista palveluissa
- Tove Jansson
Tässä on noita!
http://www.youtube.com/watch?v=5SCstWVUKs4- Uudenlaista karaokea
Telttaan näyttö ja siihen La Cumparsitan nuotit juoksemaan, sitten kisaan haluavalle kadunmiehelle, ei siis katunaiselle, trumpetti kouraan. Se joka parhaiten soittaa tietysti voittaa.
- hyvä idea
Uudenlaista karaokea kirjoitti:
Telttaan näyttö ja siihen La Cumparsitan nuotit juoksemaan, sitten kisaan haluavalle kadunmiehelle, ei siis katunaiselle, trumpetti kouraan. Se joka parhaiten soittaa tietysti voittaa.
Kannatetaan. Jotain uutta eikä aina sitä samaa. Lisää ideoita!
- Torveen töristäjät
hyvä idea kirjoitti:
Kannatetaan. Jotain uutta eikä aina sitä samaa. Lisää ideoita!
Syökää vain lisää sitä purkkihernekeittoa !
- ei tipu sanoo kiho
Noita karaoken SM kisoja on lähes jokaisen pystyssä olevan maitolaiturin ympärillä ja siellä juoksentelee kaikenmaaliman mestaria retostelemassa olemattomilla laulutaijoillaan. Onhan tuo jo Lieksassakin nähty ja kuultu. Ja tälläkin palstalla mahtaa olla jokunen tuhat aloitusta noista olemattomista karaoke saavutuksista ja kaikenmaaliman apuraha uikutuksista.
Heipparalla kesällä on tulossa laulaujuhlat Joensuuhun ja sitävarten kävimme harjoittelemassa eri puolelta maakuntaa olevien kuorolaisten kanssa ja samaa tapahtuu myös eri puolella suomea ja sitten kokoonnumme elokuussa monisatapäisenä joukkona laulamaan .
Muuten voisi sitä soitaakin karaoketaustalta sooloa puhallinsoittimella niitä harjoittelumuotoja on myös olemassa, joten siinäkin on idea.
Ei tipu en minänäkään tipu koska olen jälleen kuitenkin useiden satojen joukosta poimittu jatkoon valtakunnalliseen karaokekisaan ja sanomasi on toistoa yhtä ja samaa parjaamista.ei minun nahka repeä sanomisistasi. toimi ja tee ja ole hyvä muussakin kuin lällätyksessä.MK- Malli Persuille
Terve menoa !
Siellä on paremmin asiat.
Parkkiperhostoiminta laajenee ensi kesänä myös Lahteen, kertoo Synergis oy:n toimitusjohtaja Janne Ripatti. Joensuussa perhoset ovat pelastaneet autoilijoita parkkisakoilta kesästä 2001 lähtien, ja toiminta on laajentunut myös Mikkeliin, Savonlinnaan, Jyväskylään ja Kuopioon.
Perhosten rullaluistimet on korvattu potkulaudoilla turvallisuussyistä. Joensuun 8-10 parkkiperhosta saavat liikenneturvallisuuskoulutuksen ja koulutusta myös paikallistuntemukseen Karelia Expertiltä.
- Perhosten toimenkuvaan liittyy voimakkaasti myös oppaan rooli, Ripatti kertoo.
Toiminta rahoitetaan mainostuloilla. Mainoksia on perhosten vaatteissa ja tuulilaseihin jätetyissä tervehdyksissä, joissa kerrotaan lisätystä pysäköintiajasta. - lopeta polttaminen
Miten olisi repaleella haitarilla säestetyt solistit joilla henki vinkuu? Semmoiset jotka polttaa paljon tupakkia? Voisi siinä kappaleen välillä vetästä nortin jotta vinkuminen lisääntyisi! Voisi olla melkoista kuultavaa!
- otto takasin
Persuperhonen,persevako näkyy ja lima valuu,tukka 2 viikon rasvassa. Ei kukkaan tule lähelle parkkiin.
otto takasin kirjoitti:
Persuperhonen,persevako näkyy ja lima valuu,tukka 2 viikon rasvassa. Ei kukkaan tule lähelle parkkiin.
Ketä tarkoitetaan joka tapauksessa törkyä
- kapitotti
Korpinen luehan säännöt. Senkus maksat ja osallistut. Missäs sinut on rajattu pois. Häh.
SM-Karaoket 2013 - säännöt
Kilpailut ovat avoimet kaikille kansalaisuudesta riippumatta. SM-Iskelmä Karaokeen, jossa vain Suomi-iskelmiä on yleisen sarjan alaikäraja 16 vuotta. Kilpailijan on itse sovittava alkukarsintapaikkojen mahdollisista ikärajoituksista karsintapaikan kanssa suoraan. Seniorisarjoihin osallistuvien on oltava 45 - 60 v ja vuoden ikäinen sekä ikäsenioreihin yli 60 v täyttänyt, yläikärajaa ei ole. Myös seniorisarjassa lauletaan vain Suomi-Iskelmiä.
Alkukarsinnat alkavat maaliskuussa 2013. Semifinaalit touko-kesäkuussa. Finaalit kesäkuussa 2013.
Kilpailukappaleet valittava järjestäjän osoittamilta listoilta. Kilapailija saa itse valita kappaleensa myös SM-Karaoket semifinaalissa. Finaalissa esitetään sama kappale kuin semifinaalissa.
Alkukarsintojen ja finaalien matka- yms kustannuksista vastaa kilpailija itse. Semifinaliin hyväksynnän edellytyksenä 15 e ohjelmapalvelumaksu (SM-Iskelmälaulufinaalin stipendi- ja palkintorahastoa).
Semifinaaliin valittu kilpailija täyttää alkukarsinnoissa kilpailulapun, josta ruksaa mihin sarjaan hän osallistuu. Kilpailija ei voi osallistua kuin yhteen sarjaan. Osallistumiskertoja ei ole rajoitettu.
Alkukarsinnoissa täytetty kaavake on semifinaaliin valitun allekirjoitettava, jossa lupautuu tulemaan finaaleihin omin kustannuksin.
Järjestäjä saa käyttää kilpailijasta mahdollisia ääni-, teksti- ja kuvatallenteita vapaasti, ilman eri korvausta.- veto lujuus
Mä oon matikka pilkillä
. - Karajoppari
Markulle apurahoja. Runoilusta.
Mikähän tuokin on? eli on eri kisoista kysymys ja eri nimikeellä ja hyvin monia kisoja käydään, olet vaan siten kertonut mitä sinä tunnet.
On aivan selvää, että pitää tietää ettei tule huijatuksi ja sen tiedän kokemuksesta että niitäkin on ollut matkan varrella ja siksi pitää tietää juuri ne luotettavat ohjelmatoimistojen kisat ja ne tiedän hyvinkin
Yrität siten jotakin heittää esiin todella tiedän monia kisoja mutta olen jopa saanut rahani takaisin jos nuo ilmoitetut sopimukset ei päde.
Eli minua säälittää joidenkin hyväuskoisten unelmat jopa omissta kyvyistä joita ei ole ja luullaan, että tuo arsistin tai laulajan tie olisi helppo.
Se vaatii taitoa ja kykyä ja myöskin kestää paineita ja on hyvä, että siihen rumpaan ei ole tarvis meikeläisen lähteä joten se siitä- alahan tavata
Mikähän tuokin on? eli on eri kisoista kysymys ja eri nimikeellä ja hyvin monia kisoja käydään, olet vaan siten kertonut mitä sinä tunnet.
On aivan selvää, että pitää tietää ettei tule huijatuksi ja sen tiedän kokemuksesta että niitäkin on ollut matkan varrella ja siksi pitää tietää juuri ne luotettavat ohjelmatoimistojen kisat ja ne tiedän hyvinkin
Yrität siten jotakin heittää esiin todella tiedän monia kisoja mutta olen jopa saanut rahani takaisin jos nuo ilmoitetut sopimukset ei päde.
Eli minua säälittää joidenkin hyväuskoisten unelmat jopa omissta kyvyistä joita ei ole ja luullaan, että tuo arsistin tai laulajan tie olisi helppo.
Se vaatii taitoa ja kykyä ja myöskin kestää paineita ja on hyvä, että siihen rumpaan ei ole tarvis meikeläisen lähteä joten se siitäPöljä häh ossaatko ees lukia. Et ainakaan kännissä kirjoittaa.
Osasitko ees kun oot vuosikausia tyhjään maksanut noita harrastemaksuja, niin lukia jo nuo sopimukset. Karajoikesopimukset. - rutun vinkkari
Se vaatii taitoa ja kykyä ja myöskin kestää paineita ja on hyvä, että siihen rumpaan ei ole tarvis meikeläisen lähteä joten se siitäKORPINEN. Sanot niinkus mitä. En muutes tajuu, puhu Suomee.
rutun vinkkari kirjoitti:
KORPINEN. Sanot niinkus mitä. En muutes tajuu, puhu Suomee.
Ainakin laulan suomeksi ja nytkin hyräilen ja hengitän ja avaan ääntäni koska kohta laulan taas muistotilaisuudessa.
Edelleen olen sitä mieltä, että hyvin suurta ihmisjoukkoa liikuttaa nuo kisat ja myöskin halu itse kokeilla ja kokea laulaa.
Lieksassa taannoin käydessä karaokebaarissa oli tunnin jono ja Kuopiossa kultakurkkukisoihin karsintaan osallistu 44 henkilöä ja ei kaikki päässeet jatkoon joten nuo jonkun heitot ovat asiattomia.
Mutta oikein hyvää eri harrastusmuotoihin osallistumista ja varokaa virtapaikkoja ja heikkoja jäitä.MKOn kuitenkin niin,että tiedän monia kisoja mutta hyvin harvoja kilpailuja on Lieksassa ja tänään on Lieksa kisa niin siihen en voi osallistua enää vuosiin koska olen sen kilpailun voittanut 2008 joten esim Pohjois Karjalan karaokekisoihin pitää mennä eri pitäjään jos aikoo osallistua.
Olen nyt kuitenkin jälleen mukana valtakunnallisessa kultakurkku karaokessa jonnen ei ole osallistumismaksua mutta kustannuksia syntyy koska kosat ovat monena päivänä semifinaalissa kaksi kierrosta pudotuspeliä ja sitten vielä Finaalikierros ja viimeksi olin Finaalissa omassa sarjassa 10 joukossa ja viiden miehen.
Olen nyt myöskin päässyt seniorilegendakisaan karsinnan kautta Joensuusta ja kisailen siten keväällä Raisiossa ja nekin kustannukset maksan itse ja en ole apurahoja saanut enkä niitä ole pyytänyt koska tiedän tuon ikärasismin ja lautakunnan toimet siinä lähinnä esittelijän mieltymykset joihinkin tahoihin ja tukemiset esityksineen, selväähän on ollut vaikka ei ole päätetty asioista,että tuo hyväveli ajatus on toiminut tuossa yhteydessä apurahoja on tullut ja ulkopuolisten toimijoiden työtä jopa tappiotakuuna maksetaan meidän veronmaksajien pussista sen voi havaita pöytäkirjoista jokainen MK
- ilman prom rajaa
Vaihtakaa nimi Wiskikaraokeen ?
- japaniin takasin
Se perkeleen karake pitää lailla kieltää Suomessa ja palauttaa Jaappaniin. Joka
vitun baarissa niitä määkijiä ja kännisiä örisijöitä riittää. Paskikararate, voihan aanus!
- Kyrpä-Jooseppi!
Mielestäni Lieksassa on tarpeeksi hyvän ja monipuoliset, viikottaiset mahdollisuudet hoilata tuota karauukea, jo pitkin vuotta!
Tuota 'hoilaamistaä en soisi enää liitettävän Vaskiviikkoihin! KJ on selvää,että voimme käydä baarissa jopa joka päivä kaljalla mutta nyt on kuitenkin alittteessani kysymys myöskin laajemmasta toiminasta ja mahdollisuudesta liikuttaa matkailijoita eri tapahtumiin ja sen osaan varmudella jopa todeta ,että maksavia "Hoilaajia" voisi tulla joten kysymys kuuluukin etko sinä tajua mistä on kysymys koska aina pitää löyttää mielestäni niitä ideoita ja mahdollisuuksia aina erillaisiin asiohin.
Joskus minua tulkittiin vääsrin kun totesi, että kyllä me voimme harrastaa jopa öljylampun valossa omia asioitamme mutta kuka siitä maksaa ja todella meillä on nyt jopa vahvuuksia tuolla sekstorilla.MK- ei pakolla ei,,
Vaskiviikolla voisi olla myös kunnon kahvila ja ravintola myös sellaisille turisteille jotka ei välitä kuunnella joidenkin ns. laulajien käsitystä laulamisesta!
Eli voisi olla vaikka "kärsimyksetön kahvila" missä ei kukaan känninen tai ilman känniä tule laulamaan! Karaokeporukat voisi jatkaa harrastustaan jossain toisessa paikassa jossa vain vapaaehtoiset jotka haluaa olisi kuuntelemassa! Mielestäni meillä on tuohon tarpeeseen olemassa tiloja erilaisia ruokapaikkoja joissa ei musiikki soi eikä lauleta ja Teillä arvoisa henkilö on siten mahdollisuuksia näissä tiloissa.
On kuitenkin niin havaintoni mukaan, että meillä on tulossa vaskiareenan luokse tuo telttä jossa oli lehtitiedon mukaan karaokea joten kun sen tiedät, niin ei sinne pidä tuppautua.
Mutta meillä on myöskin luonto jonne voinee lähteä mutta ei sielläkään aina olla luonnon rauhassa kun kerran yli kosken pauhujen kuului vahvistinlaitteiden kautta jopa eri kieltä siellä oli jotkut kisat meneilään heillä ja siitä ei ainakaan minulla ollut tietoa. MK- perussuomilainen
mitä että kerran yli kosken pauhujen kuului vahvistinlaitteiden kautta jopa eri kieltä ei semmoista saa olla
minä tiedän olen nähnyt maailmaa kerran kävin jossain vuonislahdella ja se oli aika sama kuin lieksa ainut vaan että joku meri vissiin oli siinä vieressä mutta suomea puhuivat sielläkin päin maailmaa niin että ei saa olla mitään eri kieltä missään koska maailmassa on vain suomen kieli minä tiedän olen nähnyt maailmaa
- ei pakolla ei,,,
Koitappas Korpinen arvata tulenko vaskiviikon tapahtumiin saati teidän karaokeporukan ääntelyä kuulemaan, en todellakaan, ei ole pelkoa!
Mutta ei siitä tarvistisi muidenkaan kärsiä? Ettekö voi harrastaa jossain pommisuojassa ettei se kuuluisi ulkotiloihin aiheuttaen kärsimyksiä ihmislle ja viattomille luontokappaleille!Ajele sitten sitä peltorallia tai jäärataa, mutta jätä kuitenkin ravirata ja urheilukenttä niiden käyttöön johon se on tarkoitettu.
On aivan selvää, että jätä tämä osio huomitta ja keskity niihin harrastuksiin, mitkä juuri sinua kiinnostaa, mutta muista tuo jatkuva nälviminen henkilööni menee ohi jotta hujahtaa, mutta se on sinun sielusi tuho tuo katala käärme joka nostaa päänsä jatkuvasti kauttasi se on tuo kaunaisuus melko syvällä nimimerkintakana
Laulan ja tanssin mutta myöskin osaan hiljentyä ja laulaa myös lohdutukseksi ja viimensi eilen kunnioittaen sotaveteraania viimeisellä matkalle iltahuudon sävelin
Toivottavasti voimme elää ja kunnioitaa toisiamme.MK
- paras karata
Voisiko nämä karaokesekoilut jo tunkea ...suoleen muhimaan, ärsyttävää kun väkisin tungetaan koko palsta keinotekoisia keskusteluja täyteen.
Ei tahdo sitten enää jaksaa selata aiheita, jotka voisivat olla OIKEASTI kiinnostavia!!
Samoin pysäköinti, maahanmuutto..
Samoja asioita jauhetaan, eikö teillä oikeasti ole muuta elämää??!! - jhaisdhgfiugiugf
No mikset pysy sisvistyneemillä foorumeilla jos nämä v.tuttaa? Mutta pakko vaan luken, niinkö?
- paras karata
Ei, ei ole pakko, enkä ole lukenut tämänkään ketjun viestejä.
Jos kuitenkin yrittää löytää jotain mielenkiintoisia keskusteluja lieksan palstalta, niin vaikeaa se on edellämainitusta syystä!!
On oikeasti muitakin asioita kuin karaoke, joista halutaan keskustella. Jonkun/joidenkin vain pitää pakkomielteen omaisesti joka kohtaan sitä tunkea.. kypsää.. - Pois kauas
Kaikki jotka yrittävät tulla esille laulamalla,niin rakentakaa talo kauas kauas pois.Me muut haluamme juoda kaljan tai pari ilman esille tulioita tai vielä parempaa lopettakaa koko p homma sikseen ja olkaa perheen kanssa enemmän mitä olette nyt olleet tulee onnellisia Lieksalaisia ja ongelmat häipyy pois.
- Karaoke Kid 7
Muutakaa Japaniin karatea laulamaan!
Olen kuitenkin huomannut sen seikan,että on karaokeharrastajille omat tilat paikallisessa ravintolassa jossa muuten olen käynyt harvakseltaan juomassa kivennäisvettä ja kuitenkin on jopa tunnin jono laulamaan toisella puolella olet ehkä sinä ja jokin kaverisi juomassa sitä kaljaa ja siten ihmiset viihtyvät siellä karaokepuolella sen on selvä asia.
On aivan selvää, että olen kanssasi samaa mieltä siinä, että pitää ottaa huomioon perhe ja lapset mutta missä enenmän tuota häiriötä tulee ja hälytyksiä kun tuosta asiasta, että perheissä syntyy jopa veitsitappelua ja siten tuo alkoholin annostelu ei ole hallinnassa mitä se on yleensä ravintolassa muuten se suljetaan viranomaistoimin. MK
Ohjelmatoimisto oli kiinnostunut asiasta toimitusjohtajan kautta 0400274331
Koska en mainosta kuitenkin tunnettu ohjelmatoimisto. joten toimenpiteitäVaskiareenalle tulee myös karaoketeltta näin vastasi yrittäjä .MK
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356621JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t224791Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5492891Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai672463Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342116- 331964
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!421658- 411615
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321613Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71351