Olen kartoittamassa sopivaa dokumenttienhallintajärjestelmää, vähän M-filesin tyyppistä. Onko näitä shareware tai freeware-versioita?
Haluaisin
1) Tallentaa eri projekteihin liittyvät sähköpostit jotenkin sortteerattuna
2) Tallentaa sopimuksia ja saada niihin päivämääriin sidotut hälytykset
3) Pitää dokkarit järjestyksessä
4) Salasanalla varmennetun systeemin eri käyttäjäoikeuksilla.
Mitä muita juttuja kannattaa ottaa ohjelmaa valitessa huomioon? Mikä olisi tämmöisen sovelluksen hintahaitari?
Suosittelisitko/moittisitko dokumenttien hallintajärjestelmää
1
120
Vastaukset
- tietohallinto
Käyttäjämäärähän tuon pitkälti ratkaisee, ja myös tarjolla olevat resurssit.
Jos oma ylläpitotaito on tasolla "kyllähän mä hiirellä napsuttelen, mutta rautaan en koske" niin hyvä vaihtoehto voisi olla office 365, hintaa tulee 9-13e/käyttäjä /kk.
Sillä saadaan sharepoint tilan kautta tehtyä kohdat 2,3,ja 4.
Myös 1 toiminee jollain tasolla, joko jaettu exchange kansio tai tallentaa pdf ja ohjaa projektikohtaiseen sharepoint tilaan.
Jos luotto pilvipalveluihin on 0% ja on ylläpitotaitoa palvelinten osalta niin tuon pystyttäminen itse maksaa parin tonnin luokkaa laitehankintana. Lisenssit tuohon päälle ovat jotain väliltä 10e - 20 tuhatta. Eli jos ylläpitotaitoa on ja käyttäjiä se 50-100 niin tuolla itsetehdyllä voisi teoriassa säästää 5v aikana jotain kymppejä mutta tuo hinta ei ota huomioon sitä työaikaa mikä itseltäsi palaa tuon ylläpitoon eikä ota mitenkään kantaa järjestelmän varmuuskopiontiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391