Olen kartoittamassa sopivaa dokumenttienhallintajärjestelmää, vähän M-filesin tyyppistä. Onko näitä shareware tai freeware-versioita?
Haluaisin
1) Tallentaa eri projekteihin liittyvät sähköpostit jotenkin sortteerattuna
2) Tallentaa sopimuksia ja saada niihin päivämääriin sidotut hälytykset
3) Pitää dokkarit järjestyksessä
4) Salasanalla varmennetun systeemin eri käyttäjäoikeuksilla.
Mitä muita juttuja kannattaa ottaa ohjelmaa valitessa huomioon? Mikä olisi tämmöisen sovelluksen hintahaitari?
Suosittelisitko/moittisitko dokumenttien hallintajärjestelmää
1
159
Vastaukset
- tietohallinto
Käyttäjämäärähän tuon pitkälti ratkaisee, ja myös tarjolla olevat resurssit.
Jos oma ylläpitotaito on tasolla "kyllähän mä hiirellä napsuttelen, mutta rautaan en koske" niin hyvä vaihtoehto voisi olla office 365, hintaa tulee 9-13e/käyttäjä /kk.
Sillä saadaan sharepoint tilan kautta tehtyä kohdat 2,3,ja 4.
Myös 1 toiminee jollain tasolla, joko jaettu exchange kansio tai tallentaa pdf ja ohjaa projektikohtaiseen sharepoint tilaan.
Jos luotto pilvipalveluihin on 0% ja on ylläpitotaitoa palvelinten osalta niin tuon pystyttäminen itse maksaa parin tonnin luokkaa laitehankintana. Lisenssit tuohon päälle ovat jotain väliltä 10e - 20 tuhatta. Eli jos ylläpitotaitoa on ja käyttäjiä se 50-100 niin tuolla itsetehdyllä voisi teoriassa säästää 5v aikana jotain kymppejä mutta tuo hinta ei ota huomioon sitä työaikaa mikä itseltäsi palaa tuon ylläpitoon eikä ota mitenkään kantaa järjestelmän varmuuskopiontiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974