Auta herra ettei kukaan täällä nalkuttaisi.
Ja toisia sortaisi.
Anna edes yksi riidaton päivä.
Aamen.
Syntisen rukous...
22
152
Vastaukset
- todisteet puuttuvat
Jumala tuskin on olemassa, joten kukaan ei kuule rukoustasi.
- . . .
Ja tuskin sinäkään killuisit näillä palstoilla jollei sulla hakua olisi suurta ja mahtavaa ja salattua, huomaatko sinulta salattua salattua, ja salattua Jumalaa kohtaan?
Todisteet raamatussa, aloita lukemaan vaikka apostolien teoista, tai Johanneksen evankeliumista.
- . . . .
"...mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa."
Yhdyn kanssasi rukoukseen!- hellittämättä
Matteus 9:20-22
Ja katso, nainen, joka oli sairastanut verenjuoksua kaksitoista vuotta, tuli takaapäin ja kosketti hänen vaippansa tupsua.
Sillä hän sanoi itsekseen: "Jos vain saan koskettaa hänen vaippaansa, niin minä tulen terveeksi".
Silloin Jeesus kääntyi, näki hänet ja sanoi: "Tyttäreni, ole turvallisella mielellä; sinun uskosi on tehnyt sinut terveeksi". Ja sillä hetkellä nainen tuli terveeksi.
Jumalalta avun pyytäminen kannattaa aina. Heikkokin rukous, aie siitä, että "josko ulkaltaisin hipaista Jumalan Pyhyyttä, voisin saada avun" kuullaan kyllä. - Jumalan voima
hellittämättä kirjoitti:
Matteus 9:20-22
Ja katso, nainen, joka oli sairastanut verenjuoksua kaksitoista vuotta, tuli takaapäin ja kosketti hänen vaippansa tupsua.
Sillä hän sanoi itsekseen: "Jos vain saan koskettaa hänen vaippaansa, niin minä tulen terveeksi".
Silloin Jeesus kääntyi, näki hänet ja sanoi: "Tyttäreni, ole turvallisella mielellä; sinun uskosi on tehnyt sinut terveeksi". Ja sillä hetkellä nainen tuli terveeksi.
Jumalalta avun pyytäminen kannattaa aina. Heikkokin rukous, aie siitä, että "josko ulkaltaisin hipaista Jumalan Pyhyyttä, voisin saada avun" kuullaan kyllä.Luukas 8:44-48
Ja siellä oli nainen, joka kaksitoista vuotta oli sairastanut verenjuoksua ja lääkäreille kuluttanut kaiken omaisuutensa, eikä kukaan ollut voinut häntä parantaa.
Tämä lähestyi takaapäin ja kosketti hänen vaippansa tupsua, ja heti hänen verenjuoksunsa asettui.
Ja Jeesus sanoi: "Kuka minuun koski?" Mutta kun kaikki kielsivät, sanoi Pietari ja ne, jotka olivat hänen kanssaan: "Mestari, väentungos ahdistaa ja pusertaa sinua".
Mutta Jeesus sanoi: "JOKU MINUUN KOSKI; SILLÄ MINÄ TUNSIN; ETTÄ VOIMAA LÄHTI MINUSTA."
Kun nainen näki, ettei hän pysynyt salassa, tuli hän vavisten, lankesi hänen eteensä ja ilmoitti kaiken kansan kuullen, mistä syystä hän oli koskenut häneen ja kuinka hän oli kohta tullut terveeksi.
Niin hän sanoi hänelle: "Tyttäreni, uskosi on sinut pelastanut; mene rauhaan".
Vain Jumalan kosketus ja taas saan avun ja taas jaksan eteenpäin tämän päivän.
- stefanuspaavali
Aamen! ota toki myös huomioon ns. trollaajat joitten motiivina ei koskaan muu olekaan kun härnätä ihmisiä keskustelupalstoilla....
- . . .
" mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. "
Nyt meitä on kolme! Tuohon on heleppo sanua että, aamen. Hyvä ja tärkeä rukous!
Huoh.Uusi aloitus...
Ei ole riidatonta tämäkään päivä.
Voisiko aloittaja (greeen)
esim.S-postilla keskustella/ottaa yhteyttä
henkilöön,
ketä parjaa taas?
Ei koko kansa jaksa riitojanne lukea!- . . .
leahimn kirjoitti:
Huoh.Uusi aloitus...
Ei ole riidatonta tämäkään päivä.
Voisiko aloittaja (greeen)
esim.S-postilla keskustella/ottaa yhteyttä
henkilöön,
ketä parjaa taas?
Ei koko kansa jaksa riitojanne lukea!Risoo ja vaivaa, että riita ja nahina senkuin jatkuu, myrkyttää koko palstaa.
Taidan painua takaisin mielenterveys ja psykiatria-palstalle, siellä riittää suomalaisia, joilla todellinen hätä.
- ei väkisin
Jumala ei pakota ketään tottelemaan itseään, joten yksi riidaton päivä tällä foorumilla on pelkkä kaunis toiveajatus, ei toteutettavissa oleva rukouspyyntö Jumalalle.
- aiheonhyväsinänsä
Jaa jaa, montakohan riitaa aloittajakin on itse aloittanut ja parjannut, mitä ilkeimmillä sanoilla !
No tuohon mitä greeeni-rouva tekee,
en miekää pysty!
Jumala ei kuullut rukoustani,
koska nipottaminen jatkuu.- Mohikaani_27 ei kirj
* ootkos leahimn tullut uskoon, kun rkoilet ihan julkisesti syntisten puolesta? Jos et, niin ei Jumala kuule syntisen sydämen rukouksia, paitsi, että sukoilet ensin itsellesi anteeksiantamusta, ja saat sitten uudestisyntyä elävään uskoon, silloin voi alkaa rukoilla muidenkin puolesta. Mutta ilman parannusta tehenen syntisen sydämen rukousta Jumala ei kuule.
* Hädässä ollessaan, jos syntinen huutaa Häntä avukseen, sanoo Hän, " Huuda minua avuksesi hädän päivänä, ja minä tahdon auttaa sinua, ja sinun tulee KUNNIOITTAA minua." Ja kuinnoittaminen on sitä, että avun saatuasi otat vastaan Jumalan tarjoman pelastuksen Jeesuksessa, ja näin saa Jumala kaikesta kunnian, ja syntinen tarvitsemansa avun ! - Mohikaani_27 ei kirj
Mohikaani_27 ei kirj kirjoitti:
* ootkos leahimn tullut uskoon, kun rkoilet ihan julkisesti syntisten puolesta? Jos et, niin ei Jumala kuule syntisen sydämen rukouksia, paitsi, että sukoilet ensin itsellesi anteeksiantamusta, ja saat sitten uudestisyntyä elävään uskoon, silloin voi alkaa rukoilla muidenkin puolesta. Mutta ilman parannusta tehenen syntisen sydämen rukousta Jumala ei kuule.
* Hädässä ollessaan, jos syntinen huutaa Häntä avukseen, sanoo Hän, " Huuda minua avuksesi hädän päivänä, ja minä tahdon auttaa sinua, ja sinun tulee KUNNIOITTAA minua." Ja kuinnoittaminen on sitä, että avun saatuasi otat vastaan Jumalan tarjoman pelastuksen Jeesuksessa, ja näin saa Jumala kaikesta kunnian, ja syntinen tarvitsemansa avun !* Anteeksi kirjoitus virheet :(
- hamettako haluat?
Mohikaani_27 ei kirj kirjoitti:
* Anteeksi kirjoitus virheet :(
Kirjoitusvirheistä niin väliä, mutta pahempaa viestissäsi oli asennevirhe ja ilmiselvä katkeruus aloittajaa kohtaan.
Raukka se on mieheksi, joka naisia joutavanoloisesti hätistää.
Mietippä sitä, mohis! Mohikaani_27 ei kirj kirjoitti:
* Hädässä ollessaan, jos syntinen huutaa Häntä avukseen, sanoo Hän, " Huuda minua avuksesi hädän päivänä, ja minä tahdon auttaa sinua, ja sinun tulee KUNNIOITTAA minua." Ja kuinnoittaminen on sitä, että avun saatuasi otat vastaan Jumalan tarjoman pelastuksen Jeesuksessa, ja näin saa Jumala kaikesta kunnian, ja syntinen tarvitsemansa avun !Mohikaani.Kirjoitusvirheet saat anteeksi,
mutta et sitä,kun sanoit etten saisi rukoilla!
Mitä mitä?
Jumalako ei kuule syntisen rukousta?
Enkä mie syntisten puolesta voikaan rukoilla,
koska nuo riitelijät ovat uskossa,vai ovatko?
Rukoile kuule sie itse vain mitä rukoilet!
Enkä ole hädässä,
nuo ovat jotka täällä päätä paukuttavat!Mohikaani_27 ei kirj kirjoitti:
* Hädässä ollessaan, jos syntinen huutaa Häntä avukseen, sanoo Hän, " Huuda minua avuksesi hädän päivänä, ja minä tahdon auttaa sinua, ja sinun tulee KUNNIOITTAA minua." Ja kuinnoittaminen on sitä, että avun saatuasi otat vastaan Jumalan tarjoman pelastuksen Jeesuksessa, ja näin saa Jumala kaikesta kunnian, ja syntinen tarvitsemansa avun !Olisi edes yksi riidaton päivä,
sitä tarkoitin.
Oletkos tullut uskoon..sanoit.
En sen kummemmin kuin ennenkään!- Go green!
leahimn kirjoitti:
Olisi edes yksi riidaton päivä,
sitä tarkoitin.
Oletkos tullut uskoon..sanoit.
En sen kummemmin kuin ennenkään!Heeheeheeeee. Semperi jatkuvasti vääristelemässä muiden uskovien kirjoituksia ja sinä näet riidan olevan greenin syytä. Eihän green tee muuta kuin tuo esille totuuden Semperin pimeyden töistä.
Go green, go! - gogogogog
Go green! kirjoitti:
Heeheeheeeee. Semperi jatkuvasti vääristelemässä muiden uskovien kirjoituksia ja sinä näet riidan olevan greenin syytä. Eihän green tee muuta kuin tuo esille totuuden Semperin pimeyden töistä.
Go green, go!juu tervemenoa ihan todella gogogogog!
ja pari muuta samasta ovesta !
- Luukas 6:19
Luukas 6:19
Ja kaikki kansa tahtoi päästä koskettamaan häntä, koska hänestä lähti voima, joka paransi kaikki. - Hound Dog
"Jumala ole minulle syntiselle armollinen!"
Toinen heistä lähti synagogasta vanhurskaana ja toinen ei. Ei se välttämättä enempiä tarvitse. Tuossa rukouksessa on jo pelastuksen siemen. Ei tosin välttämättä sillä, että foorumille rauhaa rukoillaan! :)
Parempi rukous sekin on silti, kuin nämä karismaporukoiden "Syntisen rukoukset", joissa juontaja toistattaa "vapaudut helvetistä" rukouksen ihmisille, jotka ei halua helvettiin. Loppuun sitten kuuluu vakuuttaa, että "nyt sinä synnyit uudesti!" Nuo rukoukset on ehkä arminiolaisuutta irvokkaimmillaan ja unohtuu kokonaan Jumalan yliluonnollinen työ Hänen synnyttäessään lapsia valtakuntaansa. Mutta aihe on offtopic, joten jääköön se siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,794333Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt182776Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242688Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod162465Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1122444Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1112214Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992161Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6292016MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141965Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka321796