Ystäviä Kuopio-Leppävirta-Varkaus-alueelta :)

Moi!

Olen kolmekymppinen, avoliitossa oleva nainen. Olen suht äskettäin muuttanut tänne puolelle Suomea ja etsinkin nyt uusia, suht samanikäisiä ystäviä Kuopio-Leppävirta-Varkaus-akselilta. Käyn tällä hetkellä töissä Kuopiossa ja kaipailisin vapaa-ajalle kaveria kaikkeen kivaan menoon. : ) Ois mukavaa käydä yhdessä kaupungilla pyörimässä, erilaisissa tapahtumissa ja joskus ehkä bilettämässäkin. ; )

Luonteeltani olen aito, rehellinen ja luotettava. Olen hyvin lämminsydäminen ja empaattinen ja inhoan pahantahtoista juoruilua. Olen "perusrauhallinen" ihminen, mutta oikeassa seurassa osaan myös heittäytyä ja irrotella. ; )

Harrastan mm. lukemista, kulttuuria, salilla ja lenkillä käyntiä sekä olen hyvin kiinnostunut luonnosta ja eläimistä. Minua kiinnostaa myös erilaiset yhteiskunnalliset aiheet, psykologia, antropologia ja historia ja yleensäkin se, että miksi me ihmiset ja maailma on sellaisia kuin on.

Jos tuntuu, että haluaisit ystävystyä kanssani, laita viestiä [email protected]. : )

Terkuin Aamu82

1

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onerva7

      HEI!

      Löytyykö kuopiosta 45-60 vuotiaita naisia ja miehiä lenkki-kahvittelu ja jutustelu kaveriksi.
      Olen itse 59 nuori ja jäänyt jo työelämästä. Siksiköhän tuntuu välillä yksinäiseltä kun ystävät vielä työelämässä kiinni. Huumorintajua löytyy ja rauhallinenkin olen, eli jos kaipaat juttuseuraa kävelylenkeille, kahvitteluun tai kulttuuririentoihin esim. näyttelyt , elokuvat tai teatteri laita viestiä tulemaan [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe