Moi!
Olen kolmekymppinen, avoliitossa oleva nainen. Olen suht äskettäin muuttanut tänne puolelle Suomea ja etsinkin nyt uusia, suht samanikäisiä ystäviä Kuopio-Leppävirta-Varkaus-akselilta. Käyn tällä hetkellä töissä Kuopiossa ja kaipailisin vapaa-ajalle kaveria kaikkeen kivaan menoon. : ) Ois mukavaa käydä yhdessä kaupungilla pyörimässä, erilaisissa tapahtumissa ja joskus ehkä bilettämässäkin. ; )
Luonteeltani olen aito, rehellinen ja luotettava. Olen hyvin lämminsydäminen ja empaattinen ja inhoan pahantahtoista juoruilua. Olen "perusrauhallinen" ihminen, mutta oikeassa seurassa osaan myös heittäytyä ja irrotella. ; )
Harrastan mm. lukemista, kulttuuria, salilla ja lenkillä käyntiä sekä olen hyvin kiinnostunut luonnosta ja eläimistä. Minua kiinnostaa myös erilaiset yhteiskunnalliset aiheet, psykologia, antropologia ja historia ja yleensäkin se, että miksi me ihmiset ja maailma on sellaisia kuin on.
Jos tuntuu, että haluaisit ystävystyä kanssani, laita viestiä [email protected]. : )
Terkuin Aamu82
Ystäviä Kuopio-Leppävirta-Varkaus-alueelta :)
1
353
Vastaukset
- onerva7
HEI!
Löytyykö kuopiosta 45-60 vuotiaita naisia ja miehiä lenkki-kahvittelu ja jutustelu kaveriksi.
Olen itse 59 nuori ja jäänyt jo työelämästä. Siksiköhän tuntuu välillä yksinäiseltä kun ystävät vielä työelämässä kiinni. Huumorintajua löytyy ja rauhallinenkin olen, eli jos kaipaat juttuseuraa kävelylenkeille, kahvitteluun tai kulttuuririentoihin esim. näyttelyt , elokuvat tai teatteri laita viestiä tulemaan [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923