Olisiko kellään ehdotuksia juomasekoituksista, joihin Vana Tallinn sopisi? Kahvit ja kermat on jo kokeiltu :)
Vana Tallinn
8
17023
Vastaukset
- Taavi
Sopii juuri niihin maito- ja kahvidrinkkeihin. On myös kolajuomien kanssa ihan ok. Drinkeihin se sopii aika lailla kuten Stroh vaikka ovat raakana erilaisia. Sanoisin, että pitkä drinkki kylmän maidon kanssa on paras vaihtoehto. Se on niin makeaa ja tahmeaa, että miksattuna väkevien (tumma rommi, jotkut viskit) kanssa toimii paremmin drinkeissä kuin yksistään.
- Shaken
On muuten maidon ( vaniljajäätelö) kanssa aika ok drinkki. Maku on sen verran voimakas, ettei sitä silti montaa litraa pysty vetämään :)
- KPy
Se vähä, mitä Vana Tallinn'aa kuluu, menee jäätelön kanssa.
- Humps!
tänä kesänä Merekeskuksen takapihalla olevasta pikku "kipsasta" ostin juotavaa ja poika suositteli seuraavaa drinkkiä: Vana Tallinn votkaa lonkeroa! Maistuu muuten tosi hyvälle,lonkero vie liköörin makeuden pois.Mutta varoituksen paikka: humahtaa päähän tosi lujaa,ainakin 2-3 drinkin jälkeen. Kokeile, mutta muista mittasuhteet : 2 cl, 2 cl ja 1 tölkki lonkeroa ja sopivasti jäitä sekaan.
- Anonyymi
Kokeilkaapas Vana Tallinnaa ja piimää, Hyvää on vaikka hurjalta kuulostaakin.Tekevät Tallinnan rafloissa noita paukkuja.👍
- Anonyymi
Paras ilman lantrinkia ! Sellaisellaan :) Ja kaljaa kyytipoikana :D
- Anonyymi
Mink vahvuista on aito,originaal, Vana Tallinn?
- Anonyymi
40, 45 tai 50, riippuu mitä ostat.👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57724
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637