Yleensäkin liikeiden vastuusta miten teitä on kohdeltu paikallisissa liikeissä kun tuote on ostettu ja asiakas ei ole tyytyväinen ostamaansa.
Kerron hieman kierellen oman kertomuksen,lieksalaisen huonekaluliikkeen sohva maksoi viime syksynä noin 1300e josta soitin liikkeeseen ennen vuoden vaihdetta mainitsin ettemme ole tyyvyväisiä hintalaatuun,sohva on istuinosalta menettänyt ryhdin jo 3 kuukauden aikana kangas kuluneen oloinen vaikka olemme oikei nyrittäneet varjella kangasta.
Emme asua kohteessa vaan olemme muualta ja kohde on kakkoskoti,kulutusta ei ole murtoosakaan kuin normaali sohvalla.
Liike toivotti hyviä uusiia vuosia ja kertovansa tehtaalle,ostin myös maton samasta liikkeestä noin 200e.
Nyt mennään maaliskuun loppua ja liike ei ole ottanut yhteyttä liike toi kotiin sohvan ja maton.kauppa hinta noin 1500e.
Sohva huonomassa kunnossa kuin aikaisempi sohva joka oli vuosia käytössä.
Kuinka teitä paikallisia kohdellaan tälläisissa tilanteissa?
Sen opin,kaikki huonekalut ostan tästä lähtien joensuusta liikeistä johon on palautus oikeus,kyseinen lieksalaisliike ei ole tarjonnut uutta sohvaa tilalle tai huomattavaa hinnan hyvitystä,tälläinen sohva ei voi maksaa 500e enempää.
Myös muiden tuotteiden osalta kuten rakennustarvikkeet ja työmiehet aion ottaa joensuusta suosiolla.
Kertoisitteko miten itse menettelisitte liikkeen kohdalla kun sohva onkin pettymys maksaen 1300e matto 200e josta irtoilee lankoja vaikka kuinka on imuroinut irtonaisia langan pätkiä (allergia ystävällinen matto)
Enään en tietenkään soita koska odotan myyjän soittoa mutta on niin pirun pitkältä tuntuva aika rönöttää lomilla sohvassa joka olisi pitänyt saada jo heti tammikuussa pois nurkista koska on karmeassa kunnossa.
Kysymys kaikille lieksalaisille?Huonekaluista.
12
157
Vastaukset
- Piirakan pintaa sive
Yhtä karmee tarina kun meillä !
Ostettiin samasta kaupasta kai joulun aikaan kaulin.
Ei ole huomattu laatu eikä pintavikoja.
Ei kyllä ole soitettu liikkeseen, eikä sieltä ole soitettu takasinkaan, että tuoka pois.
Luulen ,että se kestää pitkään.
ps. kannattaa hakea sairaslomaa, saa kun kerrot puoluekannan- markkinatuomioistuin
Älä odota enää soittoa. Kuluttaja- ja kilpailuviraston sivuilta saat tarkat ohjeet kuinka toimia.
- Piirakka leviää
Ei ne auta kun ei ole kuttiakaan.
Kun sohvaa ja mattoa ei ole ostettu.(kaupassa ei ole nuita hintaluokkia ollut)
Punaviinipullosta tuo juttu alkoi ja päättyi.
Kohta siellä kaulin heiluu..... - hajosikosohvasi
Johan minä olen sanonut ettei kannata ostaa kuin Joensuusta, saat parempaa palvelua ja parempia tuotteita halvemmalla!
- h...kaluja ei myydä
Heräsit,imase lisää punkkia.
- eipä ihme
Ostitko suomi shvasta ?
- sohvi aunus
En kuu kirpparilta.
- 3+15=18
Juu ehdottomasti kannattaa otta kaikki työmiehetkin Joensuusta. Tulee halvaksikin, kirvesmies, putkimies ja sähkömies. Laskussa on joka päivälle neljä matkatuntia, tehdyt työtunnit, yli 200 km:sta kilometrikorvauksia ja puolipäiväraha tai päiväraha. Ota ihmeessä Joensuusta niin saat halvalla.
- Hyvä avaus
Kunhan nyt aamulla heräilet parantelemaan rapulaasi ja mietit mitä v1ttua tuli tehtyä niin kirjoitahan sama juttu uudelleen... jos pystyt.
- kierrätä!
Ostakaa kalunne kirppareilta, nin ei tarvii valittaa koko ajan! Älytöntä maksaa jostain sohvasta 2000€!
- laatu maksaa
Minä maksoin kahdesta nojatuolista ja sohvasta 3200e! Ovat lujaa nahkaa ja laatutavaraa! Mitäs vikaa siinä on jos haluaa laatuun panostaa! Ps. enkä ostanut lieksasta!
- raipan jäljet näkyy
Minä näin kierrätyskeskuksen aito kävi pihassanne.
yksi nolla pois...Hevosen nahkasohva käytettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152081Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061409Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51212Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311027En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56994- 47991
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973