Minkä rotuisille ja minkä pitusille poneille olen sopiva? Olen 166-168 cm ja painan 55-59 kg. Pidän enemmän poneista, kuin hevosista, koska poneista löytyy kaikkea, mistä pidän. Kilteyttä, jukuripäisyyttä, söpöyttä, pieneyttä... Voisinko siis esim. ratsastaa vielä shettiksellä, vai olenko liian iso? Ainakin ratsastuksenopettajani on harkkinnut minulle n. 100-107 cm shettistä, mutta antoi sitten minulle n. 144 cm vuoniksen.
Sopivan kokoinen?
6
241
Vastaukset
- ponityttttö
shettiksille olet kyllä ehkä hieman liiän iso.. mutta isoilla poneilla pystyt kyllä menemään :)
- mirzui
Shettis on sinulle kyllä liian pieni(niiden kokoraja n. 50kg/150cm), mutta isot ponit käyvät varmasti! :D
- Poni-Fani<3
ponityttttö ja mizui// Okei. :)
- pomppu2
kannattaa kokeilla jotain muuta kun shettistä koska sille oot liian painava koska usein on painoraja 45kg itse oon vielä ratsastanut shettiksellä ne on kyll ihanii mut halfingerit on myös ihanii ja niillä on kyllä jääräpäisyyttä itte ratsastin halfingerillä eiköhän vaan kaakki kiipes lantakasan päälle IIK siitä lähtien kiersin sen lantaläjän kaukaa
- rikidis
shettiksellä painoraja 45kg? ja kaivosponeiksi jalostettu raskaita kuormia vetämään?
- niinköjoojaa
Shettikset ovat kyllä liian pieniä, mutta entäpä issikat? Ne ovat ainakin minun mielestäni todella ihania!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024898Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1582814Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912399- 361578
- 481554
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461530- 861372
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101105Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1571090MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141032