http://www.vr.fi/images/isotkuvituskuvat512x214/6B0faQlvY/vr_fi_512x214_rennompaa_fin.png
Apuaa! Kuolen ikävään ja tylsistyn, ellen löydä tämän näköistä uroota :P namnam!
Mistä löytyisi
9
99
Vastaukset
- oikein miehekäs
Et mistään, tai joo, tuolta mallitoimiston listoilta, missä tuo herra työskentelee. Aika seksy sänki sillä kyllä oli.
- Wauuuuuu nammmmmm
kelpais mullekki,,,,,,,, syötävän hyvännäkönen ;).
- En taida olla minä
Joku tuonkin unelmaukkelin saa omakseen, yhyyyyyyy :(
- Mulle varattuna.
Tällä palstalla pyörähtelee joskus tommostakin parempi, mukavampi, halittavampi.
- Etpä uskalla
kertoo kuitenkaan kuka.
Älä pihistele, kerro muillekkin, niin päästään mekin nauttimaan, ja toivottavasti on kotimaista plaatua, sillä suosin kotimaista. - Mulle varattuna.
Etpä uskalla kirjoitti:
kertoo kuitenkaan kuka.
Älä pihistele, kerro muillekkin, niin päästään mekin nauttimaan, ja toivottavasti on kotimaista plaatua, sillä suosin kotimaista.tekisin rikoksen....nimiä ei. Hänen sydämeen on tainnut päästä vain yksi.. :)
- Vaativampi nainen
Moni kakku päältä kaunis, eihän sitä tiedä mikä riesa tuokin olis poikaystävänä, tai aviomiehenä.Kiva silmänruokana, mutta se ei riitä.
- Et sä kuole
Sulla on hyvät tavoitteet. Niin pitää ollakin. Meikä ei yllä ihan tuolle tasolle. Täytyy varmaan tyytyä sitten johonkin muuhun, kuin sun laisees. Totta puhuen toi uros ei sua kauan kattelis. Sehän on selvästi kaupparatsu. Kyllä sä pariksi illaks saattaisit sille kelvata. Kun se sit kyllästyy suhun, sen tarvii vain vaihtaa kauppapaikkaa. Pidä ihmeessä silti tavoitteista kiinni. En mä sillä. Tää nyt on vain tällasta jonninjoutavaa jorinaa. Sori.
- IMPOTENSSI!
Niinpä niin. Itse olen miehenä ns "kuvaobjektinne" näköinen. Siitä huolimatta, naisten kannattaa muistaa, että Miesten itsekkyys ja sukupuolten fysiologiset erot saattavat vaikeuttaa naisen kykyä nauttia sukupuolisuudesta.Tämän lisäksi esiintyy yhteiskunnassamme kovin usein miehen suoranaista kyvyttömyyttä eli impotenssia. Impotenssi on myöskin lisääntynyt samanaikaisesti modernin elämäntavan läpimurron kanssa. Syyt saattavat olla pelkästään ylirasittavaan elämään liittyviä.Tälläisessä tapauksessa auttaa vain vauhdin hiljentäminen ja rauhallisempi elämä. Mutta varsinainen impotenssi, jota jo Freud käsitteli kirjassaan "Seksuaaliteoria", liittyy miehen alitajunnan mekanismeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760