Tukiaisen Dolls-päiväkirja 22.3.2013

Päikky 1

Dolls-päiväkirja 22.3.2013 kolmessa osassa.

” -- Tänään Orivedelle JipiDii ravintolaan yhdessä kampaajani Juhan kanssa –

Lukekaa uusin Seiskan blogini, kirjoitan siinä ex-aviomieheni Arto Länsmanin pidätyksestä joka on myös uusimmassa Seiskassa! Ostakaa nyt ihmeessä Seiska, se todellakin kannattaa ostaa!!! Arto pällistelee siellä suoraan keskiaukeamalla rikospostissa, vielä "poliisien rajatulla alueella", jossa ympärillä esitellään myös muita rikoksia.

Uusimmasta Seiskan blogistani on poistettu useampia kohtia liittyen Artoon ja hänen rikoshistoriaansa, lehden mukaan hänet oli kuljetettu suoraan Helsingistä poliisien kanssa junalla Rovaniemelle jossa hän on tällä hetkellä vankilassa.

No hyvä, ettei sentään lennätetty sinne......
Ja Helsingin visiitistä siipeillen täällä tuli taas lyhyt matka, haha......

No mutta siis ihan vakavasti puhuen, Julia kommentoi heti alussa kun heti tapasi Arton pari vuotta sitten, että mies näyttääkin ihan rikolliselta ja spurgulta. Minä tiesin hänen väkivaltataustansa kohdistuen ex-avovaimoonsa Eva Halttuun sekä omaan poikaansa, Eva antoi myös haastattelun Hymylle ennen häitämme koskien aihetta.

Arto kuristi minua useita kertoja avioliittomme aikana, pahoinpiteli minut jo hääyönä, uhkasi pikkukoirani Nassun henkeä lasisella pullolla koiraani kaulasta pitäen, lisäksi Arton pravuureita oli minun pitämiseni ns. pakkopaidassa, riepotteli hiuksista pitkin seiniä ja hajotteli huonekaluja, ja uhkasi usein henkeäni pitäen veitsiä kurkullani.

Monet näistä asioista tapahtuivat tietysti niin, että hän tarkisti ettei kukaan ollut näkemässä. On myös ihmisiä jotka pahoinpitelyt näkivät. Lisäksi hän teki eräitä muita rikoksia Lapissa ja silloinkin olen luotettavasta lähteestä kuullut, että hän oli pahoinpidellyt Venäjältä tuomiaan maksullisia naisia.

Hän myös varasteli minulta rahaa ja tavaroita suhteemme aikana, mutta rahasummat olivat suhteellisen pieniä (periaatteen vuoksi otin kuitenkin senkin tietysti vakavasti, ei keneltäkään ihmiseltä saa varastaa mitään!!!!

Mutta tämä tuli minulle täytenä yllätyksenä, että hän on myös kaiken muun päälle talousrikollinen. Hänen sukulaistensa mukaan kyseessä on vajaat 200 000e jotka on kavallettu parin muun miehen kanssa useista yrityksistä Pohjois-Lapissa, yksi niistä on Arton oma työpaikka nimeltä Kuukkeli!”

-- jatkuu --

42

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päikky 2

”Arton omat sukulaiset sekä osa hänen ystävistään ovat kaikki sitä mieltä, että Arton pitäisi saada ainakin parin vuoden ehdoton vankeustuomio.

Jos kerran esim. liikemies Arto Merisalo sai useiden vuosien vankeustuomion talousrikoksista yms. useat muut henkilöt, niin on se nyt kumma jos Arto Länsman ei joudu nyt kunnolla vastuuseen teoistaan!

Hänen puremisjälkensä kasvoissaan olivat tulleet siitä, että pelastin oman henkeni puremalla häntä poskeen silloin kun hän kuristi minua ja huusi, että tappaa minut.

En edes osaa lyödä nyrkillä ketään. Pitäisi varmaan mennä jonnekin itsepuolustuskursseille, mutta nyt minullahan on onneksi siviilivaatteissa kokoajan henkivartija mukana. Hän vaihtuu välillä, ei ole aina sama henkilö.

Ai että, kuten isäni kommentoi, on suorastaan lottovoitto negatiivisessa mielessä löytää koko Suomesta tuollainen mies aviomiehekseen!!!!

No onneksi tajusin hakea avioeroa 2 viikon naimisissa olemisen jälkeen, enkä jäänyt roikkumaan totaalisen umpinarsistiin. Iltalehden pidätyskuvissa hän näyttää hymyilevän, mikä viittaa psykopatiaan. Tai sitten hän oli Seiskan risteilyn jälkeen vain niin kännissä, että hänestä pidätys oli huvittavaa.

No sitten muihin aiheisiin......

Jeee, Julia pääsi Marian sairaalasta kotiin ja on toipumassa!!! Hänellä oli keuhkoveritulppa, ja hän selvisi hengissä! Ei tästä kauan ole kun hän oli Meilahden teholla ja luonnollisesti en ota nyt Juliaa mukaan keikoilleni, ainakaan hänen sairaslomansa ajan.

Tampereen keikallani 1.3.2013 Armas ravintolassa, nätti Dolls tanssijani, blondi 19 vuotias Anna-Sofia meni täysin Juliasta, yleisö luuli kauan aikaa, että lavalla oli Julia. Kuulin vielä kun jotkut naiset keskustelivat keskenään raivoissaan, että kuinka kehtaan "väkisin raahata oman siskoni sairaana keikalle" ja täytyy sanoa, että nauratti, koska teimme sen Anna-Sofian kanssa ihan suoraan sanottuna tarkoituksellisena vit.....na yleisölle, että hän esitti Juliaa, koska minua aina syytetään kaikesta.

Molemmat ovat kauniita ja näyttäviä blondeja, Julia tosin myös tanssii rohkeasti ja näyttävästi lavalla, Anna-Sofia on keskittynyt enemmän juontopuoleen, vaikka hänkin on ammattitanssija (mm. nauha-ja telinevoimistelija) mutta varmaan ikänsäkin takia ei ole uskaltanut vielä ihan kunnolla esiintyä lavalla.

Tänään suuntaamme Orivedelle, ja JOHANNA TUKIAINEN SHOW alkaa noin klo.1.00 yöllä Jipidii ravintolassa. Mukaani tulee kauniskasvoinen kampaajani Juha, joka fiksaa aina tukkani näyttävän näköiseksi. Viimeksi kokeilimme Rock henkistä "Taylor Dayne" ja "Tina Turner" tyyliä, luulen että tänään suoristamme koko tukkani, tai laitan tyttömäiset saparot kuten aiemmassa Seiskan blogikuvassani löytyy: www_seiska_fi_julkkisblogit_johannatukiainen

Juha tykkää myös kovasti esiintyä, läppä lentää hyvin kuten minullakin ja hänellä on loistava rytmitaju, kunhan vaan rohkeutta saa kerättyä tarpeeksi, niin hän on aivan loistava tanssija. Minusta hänen tyylitajunsa ja makunsa ylipäätään on myös loistava.”

-- jatkuu --

• Sairas kirjoittaja!

Tukiaisen teksti on aivan sairasta, pakkomielteisestä päästä suollettua vihakirjoittelua.

• Törkyturinaa

Aikamoista törkykirjoittelua.

• Tunkeroinen

Tukiaisen sisäinen rumuus suorastaan huokuu ntuosta kirjoituksesta.

• Rumaa

Rumaa tekstiä, kerta kaikkiaan!

• Päikky 3

”Tänään menen vielä laittamaan yhden Teosyal nimisen huultentäytteen ampullin sairaanhoitaja Susanna Gärdströmiltä ja ostamassa uusia meikkejä keikkojani varten. Miehet eivät varmaan edes tajua, kuinka älyttömän kallista kosmetiikka on!!! Huh huh......

Ja KIITOS tuhannesti Jasmin nimiselle suloiselle tytölle, joka lähetti minulle ehdottoman lempihuulipunani, Make Up Storen High Light värin nimeltä Comet jonka valmistaminen on lopetettu! Se on ihana hehkuva pinkki väri, joka ei ole liian paksua ns. muovailuvahaa niinkuin jotkut pinkit, en oikein tykkää myöskään liian kirkkaasta ns. Kikka pinkistä, vaikka sitä olenkin välillä käyttänyt keikoillani. Julia pitää enemmän lilaan menevästä pinkistä, minä pidän Barbie sävysestä babydoll pinkistä.

Kyseistä tuotetta käytin mm. "Tuksu menee naimisiin" TV ohjelmassa TV5 kanavalla, jossa mielestäni olin parhaimman näköinen käytyäni kavitaatiohoidoissa 10 kertaa ja pudotettuani 2 vaatekokoa ja silloin kun olin ruskettunut ja minulla oli näyttävä, uusi hiustenpidennys.

Poroajelulla Lapissa päivää ennen häitäni, jossa olin itse meikannut itseni, olin mielestäni paremman näköinen kuin itse häissä, jossa eräs Make Up Storen ammattimeikkaaja laittoi ihan liian pitkät hämähäkkimäiset tekoripset minulle.

Ehdotin hänelle minun omia tekoripsiäni jotka minulla oli mukanani, mutta hänen mielestään ne pitkät ripset olivat paremmat. "This is a show girl, anna mennä vaan......" No oikea show olikin ja varsinainen farssi, sanan varsinaisessa merkityksessä!

Seuraavan kerran kun menen naimisiin, haluan ehdottomasti tilata mekkoni siskoni löytämästä jenkkiliikkeestä, josta saa älyttömän suuria ja näyttäviä, uskomattomia hääpukuja, jollaisia ei todellakaan myydä missään Suomessa!
      Mitä suurempi puku, sen parempi!

Seuraava mieheni kyllä saa luvan sitten olla myös ihan eri tasoa kuin Arto!

Ihana lasketteluloma Saariselällä, Tunturituuli ja Tunturikoivu nimisissä mökeissä odottavat kohta 6.4 alkaen 2-viikkoa, jonne lähdemme porukalla! Otamme siis siltä alueelta ja muutenkin pohjoisesta keikkaa sille ajalle, keikkatarjoukset: johanna¤dollsdancers_fi

Kohta tulee myös lisää musiikkia, saan pari uutta englanninkielistä rakkausbiisiä, jotka eräs ruotsalainen ammattilaulaja teki minulle!!! Ne ovat todella upeita kappaleita, olen ihan innoissani niistä! - Johanna Tukiainen”

-- viimeinen --

• jep, tasoa tulee

"Seuraava mieheni kyllä saa luvan sitten olla myös
        ihan eri tasoa kuin Arto!"

Jep, se seuraava onkin tod.näk. joku paikallisista puliukoista. Hehkeästi sitten juotte samasta pullosta sinolia aurinlaskua hertsikan rannalla katsellen. Yhteisen asunnonkin ootte hankkinut, hertsikan metroasema / sen läheiset roskikset.

• Sairas kirjoittaja!

Tukiaisen teksti on aivan sairasta, pakkomielteisestä päästä suollettua.

• 2+4

on kyllä niin tyhjää skeidaa koko bloggaus että huhuh! ei mitään sisältöä kuin paino, huulipuna, hääpuvut.

• Johan oli sepustus!

Tästä kirjoituksesta nousee vielä HALOO.

• heh.....:D

Onneksi on jo Artosta päässyt eroon.

• Spurgu peilissä

"Julia kommentoi heti alussa kun heti tapasi Arton pari vuotta sitten, että mies näyttääkin ihan rikolliselta ja spurgulta." Onkohan tuo Julle tyttönen koskaan vilkaissut peiliin :p

• lomalla?

Mistä Julle on lomalla, onko hän mennyt töihin??

• ikäneito

Tunkin taso: arto ja homot, Virolahti ja Orivesi. On klamyyria.

• Vanha suola janottaa

"Arto kuristi minua useita kertoja avioliittomme aikana, pahoinpiteli minut jo hääyönä, uhkasi pikkukoirani Nassun henkeä lasisella pullolla koiraani kaulasta pitäen, lisäksi Arton pravuureita oli minun pitämiseni ns. pakkopaidassa, riepotteli hiuksista pitkin seiniä ja hajotteli huonekaluja, ja uhkasi usein henkeäni pitäen veitsiä kurkullani."

Väkivaltaa en tietenkään suvaitse, mutta jotenkin tuntuu absurdilta, että Tuksua puolet pienempi, ympäripäissään heiluva Lapin ukko saisi Tuhnun pakkopaitaan ja heiteltyä ym. :O

Ja onneksi Artosta tosiaan on päästy niin yli, että joka postauksessa on mainittava :D

• jepjep.

Kun katselee noita Tuhnun ja Artsin tappeluvideoita niin kyllä se Aerto joka on aina ottavana osapuolena. Mikä on selvääkin. Pieni ja hintelä Artsi vastaan lähes sadan kilon massallaan päin vyöryvä jokinorsu Tuhnu. Ei ole vaikea arvata kumpi saa pataansa.

Ilmankos se onkin aina ollut Tuhnu joka tappeluista on rahdattu putkaan. Artsia ei ole taidettu viedä putkaan näissä tapauksissa kertaakaan.

• voi kyynel

Lapin liikemies kusi Johannaa silmään, ja se onneton luuli että nyt se taivas aukeaa, mutta ei, jokin meni vikaan, olisiko liiallinen shamppanjan nauttiminen ollut syynä :D

• fat trash

Molemmat Tukiaiset ovat alinta ihmiskastia. Luonteeltaan ja nykyään myös ulkonäöltään läpimätiä ja hammästyttävän tyhmiä.

• Katkeroitunut, ilkeä

Tämänpäiväinen kirjoitus (ketjun avausviestit) paljastavat karulla tavalla, että Johanna Tukiainen on:

- katkeroitunut
      - ilkeä
      - ylimielinen
      - pahansuopa
      - typerä ja
      - kypsymätön.

• niin mutta...

Kaikki johtuu Artosta, lapin liikemies sekoitti pään.

• karmeaa luettavaa

Samoihin asioihin itsekin reagoin.
        Todella paatoksellista ja vihamielistä paisuttelua.
        Nyt jos koskaan, pitäisi ARTON tajuta nostaa kunnianloukkausyyte noista jutuista.

Tuksua ei enää mikään paranna ja toivottavasti ei kukaan mies enää erehdy tuon kuvatuksen elättäjäksi..........

Ihan karmeaa luettavaa.................

• Aerton vika

Arton vika.

• thats it

NO TULEE TUKSULLE SYYTE!

• selvä tapaus

Kyllä. Tämä teksti menee päikkyä ja suomikaksneljää pidemmälle. Tai jos tuo nainen on jotenkin todettu sairaaksi niin ... Muutoin rapsahtaa syyte.

• veri vettä

2 viikkoa naimisissa ja Arto katoili koko aja moniksi viikoiksi. En nyt oikein tajua, missä välissä nuo kaikki kuristamiset, sitomiset, heittelyt ja koirankin uhkailut ovat ehtineet tapahtua, kun siellä Jollaksessakin on tietääkseni vuokralainen, eli aina olisi joku ollut näkemässä. Tarkistaisit Tuksu edes kohtuudella vähän, mitä kirjoittelet ja siksi toisekseen, ei se tee sinusta yhtään parempaa ihmistä, vaikka joka jumalaton päivä mustamaalaat exääsi, valitettavasti.
      Ja kyllä sinun pitäisi tietää mitä siitä seuraa, kun seuraavan kerran lupailet Havajin matkoja Julialle vastineeksi strippaamisesta ja sylitanssista jossakin kuppilan nurkissa kanssasi. Asiahan ei minulle kuulu, mutta luulisi siskon ajattelevan oman siskonsa parasta, toisinsanoen sinun pitäisi ehdottomasti irtisanoa Julia ryhmästäsi, vedoten hänen alkoholismiinsa.

• JepJep

Niin totta joka sana!
        Tuksutin on kova likka puhumaan paskaa.
        Kirjan hommaan heti, kun tulee myyntiin.

• jhyjyhjh

Joka kerta kun tuhnu kirjoittaa Aertosta niin maatuska laittaa aina jotain lisää.

Nyt on ollut jo veitset itse maatuskan ja hänen fifinsä kauloilla, vai onko maininnut asiasta aikaisemmin?

• revi tuosta

Monet näistä asioista tapahtuivat tietysti niin, että hän tarkisti ettei kukaan ollut näkemässä. On myös ihmisiä jotka pahoinpitelyt näkivät.

• Hämärät puuhat
        revi tuosta kirjoitti:

Monet näistä asioista tapahtuivat tietysti niin, että hän tarkisti ettei kukaan ollut näkemässä. On myös ihmisiä jotka pahoinpitelyt näkivät.

Yleensä kai nuo väkivallantekijät tekevät tekosensa niin, ettei silminnäkijöitä ole paikalla. Muiden seurassa esitetään sopuisaa seuraihmistä.

Kuka niin hullu olisi, että alkaisi oikeita mukilointeja videoille tallentamaan?

• veri vettä
        revi tuosta kirjoitti:

Mutta kun Tuksu ja Arto eivät olleet kuin joskus sattumoisin tekemisissä ja silloinkin oli yleensä Julia tai vuokralainen samoissa tiloissa, niin miten ihmeessä voi noin paljon tapahtua, kun he kuitenkin viettivät aikaa saman peitonkin alla yrittäen jälkikasvua. Jokin ei vain täsmää.

• JepJep
        veri vettä kirjoitti:

Mutta kun Tuksu ja Arto eivät olleet kuin joskus sattumoisin tekemisissä ja silloinkin oli yleensä Julia tai vuokralainen samoissa tiloissa, niin miten ihmeessä voi noin paljon tapahtua, kun he kuitenkin viettivät aikaa saman peitonkin alla yrittäen jälkikasvua. Jokin ei vain täsmää.

Ei normaaleille taviksille tapahdukaan noin ihmeellisiä asioita - tuksuille vaan...
        Laabalaa-maassa on niiin paljon paranormaalia meininkiä.

• Arto-muusa
        JepJep kirjoitti:

Ei normaaleille taviksille tapahdukaan noin ihmeellisiä asioita - tuksuille vaan...
        Laabalaa-maassa on niiin paljon paranormaalia meininkiä.

Joopa, ja Arton tulon jälkeen puhastelu sai ihan uutta puhtia.

• parturban

Miten voi Tuksua riepotella peruukista vai pitäisikö sanoa length´seistä?

• JepJep

Sillä on niin pitkänmalliset rinat, että saattaa sotkeutua muovilenghtseihin.
        Tosin lärpäkkeensä hän voi selättää ja siinä sitä on takku!!!111!! !

• Angelique Mukiainen

Johanna Tukiaisen sisäinen rumuus, joka Dolls-päikyssä taas hyökyy, ei jaksa enää yllättää. Oikeastaan pidän häntä jokseenkin mielisairaana.

• sairasta tekstiä

Juuri näin. Olen samaa mieltä.

• Junnu Mainio

Aloittaja, missä viipyy raportti Orivedeltä!

Onko se tämä: tupa täynnä kännistä väkeä, Tuhnu kimittää spiikkejä, nostelee jalkojaan ja löntystää kämäsen musiikin tahtiin, neitipoika markkeeraa kuorimista mutta ei uskalla tarttua silly koniin, kesto 18 min.

• dodiiiin

Kyllä pitäisi jokin raja olla valehtelullakin.Toki syyntakeetomat voivat huudella mitä tahansa missä tahansa. Vai että koiraakin oli pahoinpidelty. No sitä voi tehdä niin monella tapaa. Esim olla huolehtimatta sen ruuasta tai ulkoilusta. Tai viemällä ravintolaan missä on 100db.n meteli.
      Pahoinpitelyjäljet pitää käydä näyttämässä lääkärillä. Tämähän ei ole silloin asianomistaja rikos vaan rosiksessa käydään katsomassa dumaria.
      Luulisi henkilökohtaisen lakimiehen tietävän nämä perusasiat?
      Niin jos sellainen olisi. )

• Oikeudesta oikeuteen

Tukiainen ei vihassaan ymmärrä vaaraa tai sitten kokeilee vain rajoja, milloin tulee kunnianloukkaushaaste noista kirjoituksistaan.

• Orivesi >> Kittilä

Oriveden keikka oli siis 22.3.2013. Sen jälkeen Tukiainen jatkoi matkaa Orivedeltä suoraan Lappiin, Leville, jossa aikoo olla viikon. Leviltä hän matkustaa Lieksaan lauantaiksi 30.3. Tukiainen raportoi illansuussa 23.3. Facebookissa:

"Tässä Johanna Tukiainen, eilinen keikka Orivedellä meni aivan loistavasti komeakasvoisen Juha Immonen kanssa, nyt tuli taas extempore juttu vastaan, nimittäin jatkamme matkaamme Leville viettämään pääsiäistä viikoksi! ♥

Sieltä sitten suoraan Lieksaan 30.3 keikalle, jonne upea Julia Tukiainen tulee mukaan myös, jos hän vaan on kunnossa!!!!
      Rakastan Lappia, tunnelmaa ja laskettelua! :)"

• Club Simppa 30.3.

Tämä on siis seuraava keikkapaikka:

* La 30.3.2013 Club Simppa, Lieksa.

• Kitkerää

Avaustekstit ovat rankkaa tilitystä. Kuka voi olla noin katkeralla jalalla liikenteessä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe