Huumorillahan tämä pitää ottaa. Kun kommunikaatio meni aikoinaan poikki, niin nyt ollaan "asemissa", että kumpikaan ei etene suuntaan tai toiseen. Esitetään tosi coolia, että kaikki on ok ja mitään ei koskaan ollutkaan välillämme. Eikö ole tosi nastaa? Omasta puolestani sanon, että en jaksa kovin kauan. Minun on pakko keksiä keino, miten pääsen tästä tilanteesta eroon. Sä et sekoita niitä rippeitä enää, mitä minulla on!
Välien selvittelystä sen verran
8
266
Vastaukset
- Hiljaisuus on hyvä
Tämä on sitä parhaimmillaan. Et puhu kenellekään, eikä kukaan puhu sinulle. Sillätavalla asiat etenee vääjäämättä kohti lopullista hiljaisuutta.
- Hiljaisuus*
Kyllä puhun muille ja muut puhuvat minulle, mutta tämä meidän väli vaikuttaa ikävästi kaikkeen. En ole niin rento kuin olen. Tänään treffasin kaveria ja oli tosi kivaa jutella kaikesta mahdollisesta.
- Aaaaargh!
No ei ole kaikki ok. Oon yrittäny yhteyttä ottaa nyt montaa kautta, mutta ei mitään reaktiota... Argh! Ja miehelle tämä tiedoksi.
- Peace.
En ainakaan haluaisi sekoittaa kenenkään rippeitä. Ennemminkin haluaisin auttaa. Että lepo vaan ja säädetään kommunikaatiota parempaan suuntaan. Rauha. Valkoinen lippu liehuu, näetkö. Hyvää yötä.
- Aika sopan keitit
Miksi hän tuli sekoittamaan elämääni. En ole vapaa ja olen aina rakastanut myötä ja vastamäessä puolisoani. Miten pienistä viattomista asioista voi tulla ajan kuluessa suuri. En vieläkään tajua miten kaikki tapahtui. Todella väärin ajatella toista ihmistä joka päivä. Älytön työ työntää hänet ajatuksista pois. Koskaan en tule puolisoani pettämään, mutta olen pahoillani puolisoni puolesta, että ajatuksissani on toinenkin.
Se on välillä todella ahdistavaa ja haluaisin tunteesta eroon.
Välttelen paikkoja jossa tutustuttiin ja se on tosi vaikeaa, mutta en anna periksi.
Toivon, että tämänkin vastamäen yli pääsen. Vaikka on todella ikävä ajatuksissa olevaa. En kenellekkään voisi ikinä kertoa tätä, joten anteeksi, että jouduitte kohteeksi. - ajanviete vain
Nämä palstat koukuttaa. Siksi näitä ei pitäisi ottaa vakavasti. Elämä on muualla.
- elämää on
sekä että, netissä ja muualla, jotkut vaan on joltain kannalta katsottuna täällä ja sielläkin himpun verran paremmissa asemissa, jotkut taas harrastaa sokkoina ajanvietteeksi hakuammuntaa, eipä mitään jos täysosumia välillä räiskis
- Hyvää yötä
Palstoilla eleleville hyvää jatkoa. Minä poistun NYT(huomisaamusta lähtien) oikeaan elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756