uskotteko sielunsopimuksiin

aloittaja.

Eräs hlö väitti, että ne jotka ovat tehneet sielunsopimuksen eivät pääse eroon toisistaan löydettyään toisensa tässä elämässä.

72

1821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sielunsopimus,

mikä se on?

• Kaikki eivät

koko elämänsä aikana sitä tiedä. Itselleni noin vuosi sitten tuli
        ns. sielunsopimuksenteon aika vaikkakaan en tilannut sitä.

• Sielun puolikas

Uskon jotenkin, ilman sopimuksiakin tuollainen voi syntyä, tuntuu siltä.Joskus myös siltä, että yksi ihminen on jakautunut sielu ja se toinen puolikas jossain kaipaa sitä toista ja ikävöi alati sitä eheytymistä, joka tapahtuu kun nämä kaksi ovat viimein yhdessä.

• Tuohon on pakko

uskoa. Minulle kävi niin että löytyi se puuttunut puolikas jota aina jokin
        kumma syvimmässä sisimmässäni on kaivannut, eikä viimeaikaiset
        keskustelut hänen kanssaan ole sitä tunnetta hälventänyt, päinvastoin.
        Hetken jopa tuntui siltä että nämä kadotetut sielut ottavat ylivallan ja
        vievät kaksi ihmistä toisiinsa kiinni ihan väärässä paikassa. Siinä oli
        todella outo tunnetila, väkisin sai estää nytkähtelevää sydäntäni
        rientämästä häneen kiinni.
        Puolikas on olemassa ja sen tiedän. Vain ympäristön paine estää
        yhteenliittymisen joten tällä palstalla pysytään siis jatkossakin.

• Adam and Eve

joo, tiedän. Siksi hän on minun elämäntehtäväni. Saada olla joku päivä hänen rakastajatar/ rakastettunsa. Taas.

• hereNow

Kaiken tapahtuneen perusteella pitäisi kai uskoa niin, mutta en mä vaan voi enää, tai jotain... jotain tää on syvempää. Mutta elämä kutsuu kovempaa, muistot haalistuu, mutta eivät koskaan unohdu. Sitä tää on kai, tää elämä :) Mikä on sielunsopimus??

• vähän niin kuin

verivalako

• Nyt selvisi

Niin totta! Sitähän tämä kaikki on ollut koko ajan.

• seuraavaanko ?
    • vapaa sielu

Täyttä kukkua, ihminen on vapaa sielu.

• Elämästä ikäänkuin

puuttuu pala ilman sitä toista. Ymmärrän

• like a prayer

löysin hänet. Hän löysi minut. Kumpikaan ei uskalla puhua siitä, mutta kumpikin tietää. Tämä on tarkoitettu tapahtuvaksi.
      Vielä tässä vaiheessa...eli pikkuhiljaa hivuttautuen yhteen? Voi Luoja, anna sen tapahtua!!

• ;-P

jos pääset toisen silmiin niiin syvälle, että sen tuntuu koko kropassa ja tulee tunne mitä helv.. niin sellasta on vaikea unohtaa. Olisiko sellainen salasopmus. ;)

• ei ole huuhaata

sielu tunnistaa toisen sielun vanhasta eletystä elämästä. Toinen on tuttu, turvallinen, kiihottava ja tiedät, miten hyvältä toinen tuntuisi, vaikket olisi koskaan koskettanutkaan toista.

• ;-P
        ei ole huuhaata kirjoitti:

sielu tunnistaa toisen sielun vanhasta eletystä elämästä. Toinen on tuttu, turvallinen, kiihottava ja tiedät, miten hyvältä toinen tuntuisi, vaikket olisi koskaan koskettanutkaan toista.

saattaa olla. :) Uskon, että on ihmisiä jotka vaan syystä ja toisesta tunnistaa, vaikka ei edes tunne. Jännää kaikenkaikkiaan. Kaikki ei ole niin syvällisiä ja tuntevia, että tuntisi jotain tuollaista ja jos siitä puhut, hulluna pitävät.

• yksi hulluimmista
        ;-P kirjoitti:

saattaa olla. :) Uskon, että on ihmisiä jotka vaan syystä ja toisesta tunnistaa, vaikka ei edes tunne. Jännää kaikenkaikkiaan. Kaikki ei ole niin syvällisiä ja tuntevia, että tuntisi jotain tuollaista ja jos siitä puhut, hulluna pitävät.

tiedän. ;)

• ;-P
        yksi hulluimmista kirjoitti:

tiedän. ;)

Koska ja missä sitä olet havainnoinut?

• yksi hulluimm...
        ;-P kirjoitti:

Koska ja missä sitä olet havainnoinut?

Ensimmäisen kerran vuosia sitten ja nyt olen täysin varma. SE minun todellinen ja ainoa oikea vastakappalleeni. Tunnen kropassani...olen oikeassa. Ei sitä voi järjellä selittää, hän vain on! Tiedän.

• Anonyymi
        ei ole huuhaata kirjoitti:

niinpä niin... se tuttuus tuntemattomasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niinpä niin... se tuttuus tuntemattomasta.

Tämähän se ois.. osuu niinku haulikon ammus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän se ois.. osuu niinku haulikon ammus.

Niin, keneen lie osuiskaan. Itse tämän koin täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, keneen lie osuiskaan. Itse tämän koin täällä.

Minä koin toisella keskustelupalstalla. 19:23:38

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä koin toisella keskustelupalstalla. 19:23:38

No itse liitän tämän ja toisen paikan yhteen Jostain syystä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itse liitän tämän ja toisen paikan yhteen Jostain syystä..

Tarkoitatko että tuttu tuntematon oli muualla ja täällä. Sama entuudestaan tuttu sielu?

• usskon
    • hokasin just

Minä aloitin lauseen, sinä lopetat lauseen.
      Katson silmiin ja tiedän/tiedät.
      Jo minä olen sentäs skeptikko ja min. semistipessimisti.
      Outoa, Deja Vu. kerro sää..

• Anonyymi

Kukahan olet :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan olet :)

Tuo oli vuodelta 2013.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli vuodelta 2013.

Niin oli, ja hän vielä täällä käy ainakin joskus.

• en,en usko

mihinkään sielunsopimuksiin,en tiedä mihin pitäisi uskoa,koska en ole päässyt eroon eräästä miehestä,jonka joskus löysin ja sitten kadotin tässä elämässä....toivon,että löydän hänet vielä joskus...pakko löytää,en luovuta;)!

• vedä ilmaa syvälle

Eräs henkilö tahtoi että uskot hänen esittämäänsä väitteeseen. Etkö tunne kuinka veri virtaa vapaana suonissasi, kuinka hengität elämää joka hengenvedolla? Sinua ei ole sidottu mihinkään, ei aikaan, ei paikkaan, ei edes kehoosi, olet vapaa, elossa ja täynnä elämää.

• uskon,

Uskon. Minä uskon.

• Thebeginning

okei, no sitähän se oli siis. :D Mä jo ihmettelinkin että mitä hemmettiä. Ois voinu kyllä jättää tapahtumatta, mut minkäs teet. Hemmetin hemmetti!! Oisin vaan jatkanu elämääni ja that`s it :)

• n.n......
    • Taimi:)

Ahdistavaa

• vastaaja 7+8

Täytyy olla sanaton sopimus, koska en sellaista ole tehnyt, mutta silti kaipaan niin paljon, että välillä on niin paha olla, että voisi oksentaa. Itku tulee yksin hiljaisuudessa.
      Pelottaa jos ei lopu ollenkaan. Haluan tästä tunteesta irti. Haluan olla vielä joskus levollinen ajattelematta häntä, kun laitan pääni tyynyyn ja odottelen unta.
      Ei varattuna saa toista ajatella. Tuntuu pahalta puolison puolesta, joka sanoo, että on onnellinen, kun löysi minunlaiseni ihmisen. Olen minäkin, mutta toivoisin, niin, että häviäsi hän ylimääräinen minun mielestäni.

• Anonyymi

Allekirjoitan tämän täysin. En vaan halua unohtaa.

• teeeeeeeeeeee

Mikä on sielunsopimus ??? kuulostaa siltä etten koskaan moista tekis :). Joskus on verivala tullut tehtyä. Siitä ei pääse eroon kun erään korkeamman nimeen irti sanottuna.. Veri ja liha sitoo.

• 12+5

Itse olen seurustellut ja rakastanut aikoinaan muutamaa naista ja nyt olen ihastunut yhteen jo aikaa sitten. En kuitenkaan pysty mitenkään luontevasti olemaan hänen seurassaan, olisiko tämä sitten, että joku korkeampi voima ei tahdo meitä yhteen vai mistä johtuu.

• ...

Minulla on sellainen tunne, että ihmiset ovat liian ahdasmielisiä. Kuvittelevat, että tuo vetovoima olisi jostain pois. Etsikää asioille järkevää ratkaisua. Kohtaamisilla on syvällinen merkitys...:) Tai siis voi olla?

• olen,

samaa mieltä, siitä, että kohtaamisella on jokin tarkoitus, tavattiin yhden miehen kanssa, vetovoima toisiamme kohtaan on kova, mutta kun olemme varattuja, niin siinä ei ole tehtävissä mitään. luulen kuitenkin. että jos meidät on tarkoitettu yhteen, niin se tulee tapahtumaan, on asioita joita meille on tapahtunut, että olemme toistemme kanssa tekemisissä, meitä johdattaa muut ihmiset yhteen, eri tilanteita on sattunut paljon,kuitenkaan en tänne kerro asioita, joista tämä tarinamme selviäisi, on aika sekavaa tämä minun sepustus, mutta kait sitä saa yrittää kertoa

• Voi olla

myös sielunvelka, joka tulee maksettavaksi. Vanhaa karmaa, joka pitää sovittaa... tai siirtää taas eteenpäin.

• pääsiäisen sanoma

Velka on maksettu jo, se on hyvä uutinen!

• melkoinen eläintarha

Aina täällä Suomi24norsut jaksaa selittää jostain sielunkumppanuuksista. Tehän tunnette jokaiseen komeaan mieheen sielunkumppanuutta ja olette aivan selällänne jos mies sattuu moikkaamaan teitä. Voi voi.

• .....

Uskon. Olen omani löytänyt. Nyt sitten vaan odotellaan oikeaa hetkeä..

• hirveesti onnea

sulle! olen minäkin mies naiseni löytänyt mutta hetkemme ovat käymässä
        vähiin :(((

• ...

En usko. Uskon telepatiaan.:)

• Anonyymi

Vanha ketju. Nostetaas.
      En varsinaisesti usko kyllä.

• Anonyymi

Kyllä eikä vieläkään hephuutoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä eikä vieläkään hephuutoa

Kyllä tässä ketjussa on ainakin kaksi noista vuosien takaisista jotka vielä käy.

• Anonyymi

On tärkeää muistaa, että sielunkumppanuus voi tulla elämääsi odottamattomalla tavalla. Se voi olla yllätys tai tapahtua ajan myötä. Tärkeintä on olla avoin, luottaa prosessiin ja seurata sydäntäsi. Huikea kokemus.
      Ei tarvii aina edes puhua kun toinen hoksaa.
      Saumaton suhde ken sen löytää.

• Anonyymi

Mistä tuollaisen tunnistaa?

• Anonyymi

En todellakaan usko. Kuulostaa uskovaisten höpinöiltä..

• Anonyymi

Heh, tämä voisi olla häneltä, mun sielunsopimuksen toiselta osapuolelta, mieheltä. 😄

• Anonyymi

En usko tuommoisiin yhtään. Ehkä ihminen vain sekopäistyy hetkeksi ja sitten palautuu taas uomiinsa.

• Kuulostaa jännittävälle ja ihanalta rakkaudelta.

• Anonyymi

I believe in many things, but that is all bollocks

• Anonyymi

En usko. Uskon että hyväuskoisia ihmisiä helposti huijataan näillä kaikenmaailman höpöhöpö jutuilla.

• Anonyymi

Puuttuva palanen ja nyt ulos.

• Anonyymi

Jotkut vaan jää mieleen kummittelemaan pitemmäksi aikaa kuin toiset. Olisihan se jännä, jos tietämättään jäisi itsekin sen toisen mieleen.

• Anonyymi

Jonkun mieleen ainakin olet tainnut jäädä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun mieleen ainakin olet tainnut jäädä.

Tiiän, kiitti äiti

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa päästä eroon.
      Olen ihastunut niin harvoin ja vielä harvemman kanssa ollut yhdessä, että he tulevat olemaan osa minua tavalla tai toisella aina, ajatuksissa, unelmissa, kunnes hajoan (maatumalla tai jos sitä ennen mieli hajoaa esim muistisairaus).

En pääse tai joudu eroon ikinä ihastuksistani.

• Anonyymi

Uskon sellaiseen että jää roikkumaan siihen ihmiseen, jota ei saa. Tai saa vähän, suhde jää kesken ja asiat selvittämättä. Toiselle osapuolelle voi jäädä mielikuva, että kaikkea ei ole katsottu. Kun taas se toinen on jatkanut jo eteenpäin. Sitä kutsutaan läheisriippuvuudeksi tai traumasuhteeksi. Terveistä lähtökohdista olevat ihmiset eivät tällaisista joudu kärsimään, eikä siten myös jouda miettimään "kaksoisliekkejä". Suomi on pullollaan näitä traumatisoituneita ja meillä on todella paljon yksinäisiä ihmisiä täällä. Sellaisia jotka haluaisivat suhteen, mutteivät kykene. Ovat monesti polttaneet siipensä, oltuaan suhteessa aivan itselleen sopimattoman ihmisen kanssa.

• Anonyymi

Lisäksi se lähtijä voi alkaa pelaamaan sen toisen kanssa, kun mieltyy saamaansa valta-asemaan toiseen nähden. On alistujia ja alistajia. Sekä niitä, jotka eivät alistu, mutteivät kelpaa sitten sille alistajalle.

• Anonyymi

Sielunsopimukset voi purkaa, jos kokee oppiläksyn liian raskaaksi. Sitä en tosin tiedä, kuinka purkaa tämä tietty tilanne, kun sama toistuu uudemman kerran tai mikä syklin laukaisee.

• Anonyymi

Olen lukenut tuosta sielunsopimus-teoriasta. Sehän tarkoittaa sitä, että tietyt läksyt siirtyy sitten siihen seuraavaan elämään, jos sopparin katkaisee?

• Anonyymi

Sama toistuu uudemman kerran. Kuulostaa tutulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama toistuu uudemman kerran. Kuulostaa tutulle.

En minä jaksaisi. Olen kerännyt tähän elämään itselleni liikaa ja haluaisin hiukan huilailla.

• Anonyymi

Uskon tietysti. Moneen muuhun en sitten uskokaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe