Housut alas ja remmiä!

johan on perkele

Nahkavyöllä läiskiminen paljaalle perseelle se vasta hauskaa on, niin saajasta kuin antajastakin. Jos ei muuten olla kunnolla niin housut alas ja remmiä vaan oikein kunnolla!

52

4922

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta jumalauta

      Niin saatana.

    • pakarat paljaaksi

      Ehdottomasti samaa mieltä. Vaikka olenkin kiltti, niin kyllä kunnon kuritus olisi aina silloin tällöin paikallaan. Ihan vain varmuuden vuoksi läiskittäisiin pakarat punaisiksi. Eikä niin väliä missä se tehtäisiin. Arkiaskareissa yllättäen se tehoaisi parhaiten.

      • Poika naapurista

        Arkiaskareissa yllättäen se tehoaisi parhaiten.

        Niin tehoaa, jos menee mitään aavistamatta naapuriin ja siellä isäntä on julmana vastassa: "Tulit sitten ottamaan sitä selkäsaunaa?"
        Ei siihen kyllä äkkiseltään mitään nokkela keksi


      • toi kiihottaa mua et mies hallitsee......


      • no ni kommentti meni väärälle miehelle sulle piti laittaa toi kommenttini.


      • jaanabeachgirl kirjoitti:

        no ni kommentti meni väärälle miehelle sulle piti laittaa toi kommenttini.

        joo taas meni väärin no hitto.....kyl te miehet tiiätte kommentoikaa tai laittakaa meiliä varatulle kimmalle.....joka kiihottuu siitä et mua läimäyteltäs takamuksille ja hallittas....t.Beachgirl Jaana


      • MIES 52 vuotta
        jaanabeachgirl kirjoitti:

        joo taas meni väärin no hitto.....kyl te miehet tiiätte kommentoikaa tai laittakaa meiliä varatulle kimmalle.....joka kiihottuu siitä et mua läimäyteltäs takamuksille ja hallittas....t.Beachgirl Jaana

        Kyllähän todella tiedän kuinka tuhmaa pikku Jaana-narttua käsittelisin.
        Tylysti kovin ottein pikku peppu kireiden farkkujen alta esiin . Kääntäen pöytää vasten ,farkut kinttuihin ja Iso jäykkä kulli sisään kyselemättä. Samalla läimäytellen avokämmenellä pikku pakaroita ja survoen pohjaan asti pikku rantatytön pientä tiukkaa pillua!


    • Silk

      Ässä juuri odotan selkäsaunaa. Mies tulee kotiin pian ja sitten remmi alkaa heilua paljaalle pyllylleni. Armotta ja niin paljon ja kovaa kuin katsoo parhaaksi antaa. Ei auta itku eikä pyytely. Eniten pelkään kun ottaa suolavedessä imeytetyn rottinkikepin ja vetelee sillä. Ne jäljet polttelevat kauan. Minulla on määrä käskyn käydesä olla odottamassa pyly paljaana kotiintuloaan.

      • Silk

        Meillä on ollut jo vuosia tällainen sopimus. Mies pitää huolen kotikurista harkintansa mukaan. Molemmilla on varmuuden vuoksi lompakossa kortti jossa luovutan oikeuden kurittaa harkintansa mukaan. Siitä ei voikieltäytyä eikä turvasanaa ole. Muuten kyllä paniikissa kiljuisin sitä hyvin pian, niin paljon se sattu. Pitää nalkutuksen ja kiukkuilun poissa ja muistuttaa tuntuvasti. Odotan aina sydän tykyttäen perse paljaana oven avautumista ja kuritusta.


      • selkäsaunanvastaanot

        Olen katellinen sinua!Minä joudun annaa minulle itse piiskaa,nyt on reisien joka puolella siniset,ruskeat,keltaiset!Olen piiskanut pakarat niin paljo että se on tullut niin paksu iho siellä että heti piiskauksen jälkeen pakarat ovat punaiset mutta seuraava päivä ei enä näkyy mitään!


      • herh4tr

        Hyvältä kuulostaa. Selkäsaunoista pitävien miesten ongelma on vain että niiden antamisesta pitäviä naisia on vähän.


      • Silk
        selkäsaunanvastaanot kirjoitti:

        Olen katellinen sinua!Minä joudun annaa minulle itse piiskaa,nyt on reisien joka puolella siniset,ruskeat,keltaiset!Olen piiskanut pakarat niin paljo että se on tullut niin paksu iho siellä että heti piiskauksen jälkeen pakarat ovat punaiset mutta seuraava päivä ei enä näkyy mitään!

        Minä pelkään sitä niiin paljon. Ja samalla odotan. Menisin vaikka piiloon. Mutta kun se on ohi niin pakarat kipeänä mutta mieli rauhallisena, nöyränä. Kipua tulee, mutta enpä kukkoile sille remminheiluttajalle. Joku alkukantainen asetelma kiehtoo , nainen löytää paikkansa saadessan kunnolla selkäänsä. Myöhemmin itkun ja alistumisen jälkeen, lukuisien remminiskujen jälkeen rauhallinen ja seksikäs olo. Mies kurittaa ja käskee. Mutta eiii tänään, eiiii


      • Silk.
        herh4tr kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa. Selkäsaunoista pitävien miesten ongelma on vain että niiden antamisesta pitäviä naisia on vähän.

        Et voi olla ihan varma... kokeile aloittaa vaikka seksiläpsyillä. Moni huomaakin oudosti tykkäävänsä niistä. Stimuloin juuri sitä paikkaa. En olisi ikinä tiennyt tarvitsevani moista. Tai suostuvani. Nyt se pitää pientä kihinää yllä suhteessa. Olemme aviopari. Kun miehen katseesen tulee tuima ilme ja tulee käsky paljastaa pylly niin se tuntuu juri SIELLÄ. Selkäänsaaminen on kamalaa, mutta sen jälkeen..! Meillä asteikko vaihtetee muutamasta tuimasta läimäytyksestä kiljumista aiheuttavaan remmiykseen. En vain koskaan tiedä paljonko saan. Siksi aina kun otan housut alas , povet hyytelönä. Masokismi ei kyseessä. En nauti kivusta, pelkän sitä, mutta täydellinen alistuminen ilman turvasanaa ja se jälkitila on se juttu.


      • masokistimies
        herh4tr kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa. Selkäsaunoista pitävien miesten ongelma on vain että niiden antamisesta pitäviä naisia on vähän.

        Joo,se on vaikea löytä sellaisia naisia joka halua antaa piiskaa!Miehet ovat halukkaita tulla mutta kun vävetän niin paljo jos naapurit huomaa että minulla on vieras mies täällä,pari kerta olen kuitenkin antanut lupaa tulla mieskin!
        Se on minä joka kirjoitti slkäsaunanvastaanottaja strykmottagare!


      • tyhminperse
        masokistimies kirjoitti:

        Joo,se on vaikea löytä sellaisia naisia joka halua antaa piiskaa!Miehet ovat halukkaita tulla mutta kun vävetän niin paljo jos naapurit huomaa että minulla on vieras mies täällä,pari kerta olen kuitenkin antanut lupaa tulla mieskin!
        Se on minä joka kirjoitti slkäsaunanvastaanottaja strykmottagare!

        Hahhaaa...eihän sitä saa jos ei sitä pyydä.


    • SamiJuhani

      Tuollainen remmi tai muu letkeä piiskausvälinen vaatii käyttäjältään osaamista ja kokemusta. Jos isku on "mieto", remmi voi letkahtaa aivan liian alas ja osua väärään paikkaan. Kokematon lisää silloin iskun nopeutta, jolloin remmi oikenee ja osuu oikeaan kohtaan, mutta silloin isku meneekin helkosti liian kovaksi. Jäykkä piiskain on tässä suhteessa helpompi käsitellä. Tietenkin jäykkä voi olla notkeakin, kuten esimerkiksi pajun oksa. Mutta se pysyy oikeassa iskuasennossa näpäytyksessäkin toisin kuin remmi.

      Toisaalta paksulla nahkavyöllä on tosi hieno sointi!

      • Silk

        Voin vakuuttaa pyllyni kautta , että suolavedessä liotettu rottinkikeppi sekä tuntuu, että osuu . Ja jäljet kivistää korkeinajuomuina kauan. Mies pehmittää pyllyn ja naisen yleensä ensin leveällä nahkavöllä helläksi ja jos on oikein vihainen niin sivaltelle rottingilla perään. Kiljun ja pyytelen. Mutta rottinki viuhahtaa.


      • strykmottagare
        Silk kirjoitti:

        Voin vakuuttaa pyllyni kautta , että suolavedessä liotettu rottinkikeppi sekä tuntuu, että osuu . Ja jäljet kivistää korkeinajuomuina kauan. Mies pehmittää pyllyn ja naisen yleensä ensin leveällä nahkavöllä helläksi ja jos on oikein vihainen niin sivaltelle rottingilla perään. Kiljun ja pyytelen. Mutta rottinki viuhahtaa.

        Ei kai suola kirvele ennen iho on mennyt rikki?


      • strykmottagare
        strykmottagare kirjoitti:

        Ei kai suola kirvele ennen iho on mennyt rikki?

        Strykmottagare tarkoittaa selkäsauna vastaanottaja mutta se ei mahdu sinne.


      • Silk
        strykmottagare kirjoitti:

        Ei kai suola kirvele ennen iho on mennyt rikki?

        Kirvelee. Ihoon menee vähän suolaa pienistä ihovaurioista vaikka haavaa ei tule. Punaiset juomut javiso pitkä kipu. Pelottavampaa kuin vyö, strap, vitsa tai köydenpätkä.....


      • antsu5
        strykmottagare kirjoitti:

        Ei kai suola kirvele ennen iho on mennyt rikki?

        ei kirvele jos et käytä vanhaa suolaa mutta kokeileppa hirvensarvi suolaa


    • masokistimies

      Minä joudun kokeilla joskus jos se kirvele!

    • viuh viuh

      Senkä takia vitsaa liotetaan suolavedessä että persettä kirvelisi vai tekeekö suolavesi vitsasta taipuisamman? Eikös lestadiolaisilla ole näitä suolavitsajuttuja?

      • SamiJuhani

        No siihen on useampia syitä. Suolaliotus tappaa bakteerit eli vitsasta tulee puhdas. Lionnut vitsa kosteutuu, on notkeampi ja sitkeämpi eikä kuivana oksana katkea.

        Tuo oletettu asia eli suolan kirvely haavassa on minun kanssani poissuljettu, sillä minä en aiheuta haavoja enkä edes naarmuja. Tämä on minulle turvatekijä. Mutta tuskinpa tuo suolakirvely voisi kovin kummoista olla, sillä kyllä se vitsan puraisu pikkuiset kirvelyt peittoaa.

        Tosin itse suosin vähän leveämpiä läpsyttimiä, kuten pesuharjan selkämystä tai siloitettua riman pätkää tai vaikkapa leveää paksua remeliä. Niistä lähtee hieno läiskähdys, pakarat hyllyvät todella kivan näköisesti ja alkavat komeasti punoittaa ja piiskattava kokee kunnon kuumotuksen ja kihelmöinnin.


      • masokistimies

        Muuten vaan kyllä se on ilkeät ja sadistiset vanhemmat ne joka laittaa suolaa!Kyllä pajuvitsa eli koivuvitsa ottaa niin kipeä ja kirvele aivan tarpeeksi kuin rangaistus lapsille,ei se tarvitse olla enemmän!


      • Silk
        SamiJuhani kirjoitti:

        No siihen on useampia syitä. Suolaliotus tappaa bakteerit eli vitsasta tulee puhdas. Lionnut vitsa kosteutuu, on notkeampi ja sitkeämpi eikä kuivana oksana katkea.

        Tuo oletettu asia eli suolan kirvely haavassa on minun kanssani poissuljettu, sillä minä en aiheuta haavoja enkä edes naarmuja. Tämä on minulle turvatekijä. Mutta tuskinpa tuo suolakirvely voisi kovin kummoista olla, sillä kyllä se vitsan puraisu pikkuiset kirvelyt peittoaa.

        Tosin itse suosin vähän leveämpiä läpsyttimiä, kuten pesuharjan selkämystä tai siloitettua riman pätkää tai vaikkapa leveää paksua remeliä. Niistä lähtee hieno läiskähdys, pakarat hyllyvät todella kivan näköisesti ja alkavat komeasti punoittaa ja piiskattava kokee kunnon kuumotuksen ja kihelmöinnin.

        Siitä rottingistapa jääkin sen äkillisen kivun jälkeen se pitempiaikainen kirvely vaika iho ei ole näkyvästi rikki. Tehoaa ja vihoittelee pisimpään. Ranaistus se meillä on eikä leikki. Siitä on leikki kauaa mutta rauha tulee.


      • Silk
        masokistimies kirjoitti:

        Muuten vaan kyllä se on ilkeät ja sadistiset vanhemmat ne joka laittaa suolaa!Kyllä pajuvitsa eli koivuvitsa ottaa niin kipeä ja kirvele aivan tarpeeksi kuin rangaistus lapsille,ei se tarvitse olla enemmän!

        Vktsat on pikkulapsille ja leikittelyyn. Kotikurisuhteessa tarvitaan järeämpiä työkaluja. Tukeva remmi, tai kapea painava, rottinki, paksu johdonpätkä, strap jne herättävät kunnioitusta ja vievät lnalkutuksen ja ärsytyksen pois. Muuten se vaanjatkuu. Silkmaster mieheni lupasi myös kommentoida. Ja varmaan esittää kommenttinsa myös pyllylleni. Ps. Silmät sidottuina tuntemukset voimistuu.


      • silkmaster
        Silk kirjoitti:

        Vktsat on pikkulapsille ja leikittelyyn. Kotikurisuhteessa tarvitaan järeämpiä työkaluja. Tukeva remmi, tai kapea painava, rottinki, paksu johdonpätkä, strap jne herättävät kunnioitusta ja vievät lnalkutuksen ja ärsytyksen pois. Muuten se vaanjatkuu. Silkmaster mieheni lupasi myös kommentoida. Ja varmaan esittää kommenttinsa myös pyllylleni. Ps. Silmät sidottuina tuntemukset voimistuu.

        Jep oon silkin aviomies ja voin voin sanoa että sopimamme järjestely toimii, olin aluksi vähän epäileväinen, mutta kokeiltuamme ekaa kertaa asiaa, sanon et en kyllä vaihtaisi entiseen, on nimittäin ihan p..n seksikkään näköistä kun vaimon pyöreä naisen pylly pystyssä odottamassa... Sit jos vielä valaistus on oikea niin eikun paranee... Usein homma päättyy myös seksiin on aivan erityisen upeeta joka kerta.
        Tänä iltana on taas sessio tiedossa, silk on oikutellu siihen malliin et asia korjataan..


      • lesbon

        joo mutta ensin on saatava kaikki synnit anteeksi


    • Mistä saan ostettu rottinkkikeppi?Rottinkki on vissin pehmeä ja ei vahinkoa iho niin paljo kuin kova puukeppi?Kyllä puukeppi vaikka se on aika pieni se tule ensin tietysti punainen väri mutta parin päivän kuluttua tummansiniset jälkeet ja ne muuttuu ruskeaksi ja keltaista ennen ne häipyvät parin viikon kuluttua,se on sen takia minä piiskaan uudet ja uudet paikat joka kertaa,reisien kaikki neljä puolta ja pakarat.

      • Ilk

        Olen käskystä kilttinä ostanut niitä ASKARTELU tarkoituksiin muka. Enkä kerro mistä etteivät lakkaa myymästä. Vain yksi paikka helsingissä myy. Ne ei todella oo pehmeitä vaan liotettuna armottoman notkeita, Sileitä, eivät riko iihoa, mutta mutta puree atmottomasti. Remmiä kestää äysillä , mutta, mutta. apuass, tänään tulee selkään. Näin kirjoituksen. Remmiätulossa, jos jäis ylitöihin...,


      • Silk
        Ilk kirjoitti:

        Olen käskystä kilttinä ostanut niitä ASKARTELU tarkoituksiin muka. Enkä kerro mistä etteivät lakkaa myymästä. Vain yksi paikka helsingissä myy. Ne ei todella oo pehmeitä vaan liotettuna armottoman notkeita, Sileitä, eivät riko iihoa, mutta mutta puree atmottomasti. Remmiä kestää äysillä , mutta, mutta. apuass, tänään tulee selkään. Näin kirjoituksen. Remmiätulossa, jos jäis ylitöihin...,

        Yritin tekstarilla perua kurituksen..... mutta ei. Suuttui lisää. Nyt vaan kotona kiltisti otettava housut alas ja kärsittävä ja itkettävä.


      • rottikia
        Ilk kirjoitti:

        Olen käskystä kilttinä ostanut niitä ASKARTELU tarkoituksiin muka. Enkä kerro mistä etteivät lakkaa myymästä. Vain yksi paikka helsingissä myy. Ne ei todella oo pehmeitä vaan liotettuna armottoman notkeita, Sileitä, eivät riko iihoa, mutta mutta puree atmottomasti. Remmiä kestää äysillä , mutta, mutta. apuass, tänään tulee selkään. Näin kirjoituksen. Remmiätulossa, jos jäis ylitöihin...,

        Sinulla taitaa olla pikkuhousut märkänä kun käyt ostamassa niitä rottinki keppejä. Rottingilla selkäsaunan saatuaan taitaa muistaa sen joka kerta istuessaan jonkun aikaa.


      • Silk
        rottikia kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla pikkuhousut märkänä kun käyt ostamassa niitä rottinki keppejä. Rottingilla selkäsaunan saatuaan taitaa muistaa sen joka kerta istuessaan jonkun aikaa.

        Aivan varmasti. Mutta kun hetki lähenee, niin tekisi melkein mitä vaan että sen saisi peruttua. Koska en voi keskeyttää kuritusta pelkään oikein kovasti. Ja kadun sopimusta. Mutta jos pyytelen ja ruikutan saan lisää. Remmilläkin voi sietokyky ylittyä . Koska se on rangaistus ei sitä voi kuritettava keskeyttää, niinkuin lapsenkin piiskauksessa. Alistuminen toisen tahtoon on täydellistä. Se on se juttu, mikä kiihottaa ja rauhoittaa. Lopussa on naisellinen ja seksikäs olo. Kuritus ja avuton paljas pylly on noloa ja kamalaa. Lopuksi mies yleensä ottaa minutten haluaa ilman lepertelyjä. Se on myös alkukantaisen kiihottavaa, vaihtelua lempeään seksiin. Tai vaatii suuseksiä. Ja sa mitä haluaa, kun en halua enemmän selkääni. Tämä käytäntö on ollut meillä jo n. 5 vuotta, ei uusi juttu.


      • Silk
        Silk kirjoitti:

        Aivan varmasti. Mutta kun hetki lähenee, niin tekisi melkein mitä vaan että sen saisi peruttua. Koska en voi keskeyttää kuritusta pelkään oikein kovasti. Ja kadun sopimusta. Mutta jos pyytelen ja ruikutan saan lisää. Remmilläkin voi sietokyky ylittyä . Koska se on rangaistus ei sitä voi kuritettava keskeyttää, niinkuin lapsenkin piiskauksessa. Alistuminen toisen tahtoon on täydellistä. Se on se juttu, mikä kiihottaa ja rauhoittaa. Lopussa on naisellinen ja seksikäs olo. Kuritus ja avuton paljas pylly on noloa ja kamalaa. Lopuksi mies yleensä ottaa minutten haluaa ilman lepertelyjä. Se on myös alkukantaisen kiihottavaa, vaihtelua lempeään seksiin. Tai vaatii suuseksiä. Ja sa mitä haluaa, kun en halua enemmän selkääni. Tämä käytäntö on ollut meillä jo n. 5 vuotta, ei uusi juttu.

        Kiukkuttelin ja jouduin kumartumaan pylly paljaana. Tuli remmistä ja rottingista niin, että siniset juovat . Istuminen hankalaa. Enkiukuttele vähän aikaan....


      • t34t4t
        Silk kirjoitti:

        Aivan varmasti. Mutta kun hetki lähenee, niin tekisi melkein mitä vaan että sen saisi peruttua. Koska en voi keskeyttää kuritusta pelkään oikein kovasti. Ja kadun sopimusta. Mutta jos pyytelen ja ruikutan saan lisää. Remmilläkin voi sietokyky ylittyä . Koska se on rangaistus ei sitä voi kuritettava keskeyttää, niinkuin lapsenkin piiskauksessa. Alistuminen toisen tahtoon on täydellistä. Se on se juttu, mikä kiihottaa ja rauhoittaa. Lopussa on naisellinen ja seksikäs olo. Kuritus ja avuton paljas pylly on noloa ja kamalaa. Lopuksi mies yleensä ottaa minutten haluaa ilman lepertelyjä. Se on myös alkukantaisen kiihottavaa, vaihtelua lempeään seksiin. Tai vaatii suuseksiä. Ja sa mitä haluaa, kun en halua enemmän selkääni. Tämä käytäntö on ollut meillä jo n. 5 vuotta, ei uusi juttu.

        "Alistuminen toisen tahtoon on täydellistä. Se on se juttu, mikä kiihottaa ja rauhoittaa. "

        Sehän se on jokaisen masokistin mielestä parasta. Mutta täytyy kuitenkin voida luottaa kumppaniinsa täysin jotta voi turvallisin mielin antautua täydellisen alistumisen nautintoon.


      • juje
        Silk kirjoitti:

        Kiukkuttelin ja jouduin kumartumaan pylly paljaana. Tuli remmistä ja rottingista niin, että siniset juovat . Istuminen hankalaa. Enkiukuttele vähän aikaan....

        Olet onnellinen kun sinulla on parisuhde jossa saat täytettyä myös alistumisen tarpeesi. En tiedä onko teillä lapsia mutta ainakin kuvittelisin että silloin täytyy vähän rajoittaa leikkejä jotta lapset eivät ihmettele saunassa miksi toisella on takapuoli viiruilla.


    • läiskis aaa!

      Kyllä tekee hyvää saada vähän nahkaremmistä perseelle!

    • tuhmurityttö

      ekaksi polvelle poikittain avokämmenellä pakarat kunnolla punaiseksi niin ,että joutuu anomaan lopettamista ja sen jälkeen viellä remmiä kunnolla paljaille pakaroille.
      mikäs sen ihananpaa kun saada remmistä kunnolla :)

      • RvaRemminen

        Remmin pitää läiskyä kunnolla tuhmien poikien paljailla pakaroilla. Tuo läiske ja voihkinta on se mikä kehittää tuon jännittyneen ilmanpiirin piiskauksen aikana


      • RvaRemminen kirjoitti:

        Remmin pitää läiskyä kunnolla tuhmien poikien paljailla pakaroilla. Tuo läiske ja voihkinta on se mikä kehittää tuon jännittyneen ilmanpiirin piiskauksen aikana

        Minä olen ollut laiska koko kesänä,haluatko RvaRemminen tulla piiskata minua oikein kunnolla,en usko että minä voihkin mutta minä voin esitellä että minä teen niin ja että minä itken,minä kestään kyllä hyvin piiskaa!


      • RvaRemminen kirjoitti:

        Remmin pitää läiskyä kunnolla tuhmien poikien paljailla pakaroilla. Tuo läiske ja voihkinta on se mikä kehittää tuon jännittyneen ilmanpiirin piiskauksen aikana

        Oikeassa olet rouva remminen. Olisi varmasti oikein opettava kokemus minulle mikäli tavattaisiin noissa merkeissä. Toivorikkaana odotan viestiä.


      • Kurittaja
        tuhma-poju kirjoitti:

        Oikeassa olet rouva remminen. Olisi varmasti oikein opettava kokemus minulle mikäli tavattaisiin noissa merkeissä. Toivorikkaana odotan viestiä.

        Minä halun ensin housut pois ja katsella nuorta alasti kun vaikka tarjoilee ja nuolee haarojani. Puristelen munia kunnolla että nai kuinka halun mihinkin paikkaan. Sääntö on jos pilluu haluu niin nuolee kunnolla, sama pyllyssä että saa kielellä märäksi niin saa naida mutta ei saa laueta tai saa kuritusta. (isoa dildoa).


    • arvoisa rva Remminen, odotan viestiä...

    • RvaRemminen

      Mitä viestiä odotat vogel?

      • Ihan aluksi vaikka yhteydenottoa...


    • -Haave-

      Kunpa löytäisikin jostain alistuvan miehen, jolle saisi antaa piiskaa pyllylle. Mielelläni tämän haaveeni toteuttaisin.

      • Haave

        Täällä on yksi vapaaehtoinen !


      • Eiköhän se järjesty..


      • poju

        oot varmaan löytänyt montakin.kiinnostaisiko 1 lisää


      • Totta..

        Ole viiskyppinen ja on alistuva 23v poika. Kiva katsoo kun riisuntuu munasilleen, remmiä sen seisoessa olkkarissa. Kun saa runkattua kovaksi (18cm) niin pitää kunnolla tyydyttä minua miten halun. Vanhempana tullut rankemmat seksi halut, teettää kun poika tekee kaikkea.


    • vyöpoika

      Kunpa uskaltais pyytää emännältä kunnon remmiselkäsaunaa. Jos nuorempana onnistuin muutaman kerran runkkaamaan salaa naispuolisisen kaverini Sannan leveään ja suurisolkiseen mustaan nahkavyöhön. Ja piiskasinkin sillä itseeni; perseelle, kiveksille. Nuolin mällit ja laitoin vyön paikoilleen kaapin oveen tai Sannan farkkuihin... Vyö tekee naisen, ja nöyrän miehen. Onkohan muita vyöfetissejä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe