Narsistit ovat Saatanan kätyreitä

ihmisen kuoressa

Narsistit on lähetetty maan päälle tekemään ihmisten elämästä helvettiä.

31

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla..

      Toki Jeesuksen ja Muhammadin nimissä on tapettu monta sataa miljoonaa.
      Ilman uskontoja olisi WTC tornitkin pystyssä.
      Ei tarvii siis tappaa saatanan nimissä,enemmän kun tapetaan Jumalien nimissä.

      • nyt ei jeesustella

        Narsistit kiusaavat läheisiään omissa nimissään ja wööldreisentterit ja muhametit ovat siinä arjessa kaukaisuutta. Ei lohduta yhtään sadat miljoonat tapetut, sillä heillä on saattanut olla kiva elämä siihen asti, kun taas narsistit pilaavat koko elämän ja monen siinä samalla.


    • 4+18

      Varmasti kaikilla ideologioiden johtajilla,uskonnollisten ja poliittisten,on ollu aikomus saada maailmasta parempi paikka.
      Luulen kyllä että Jeesus,Mohammed,Hitler,Stalin,Osama Bin Laden jne.. halus siinä sivussa itsekkin ikimuistettaviksi,mitä toki sitten ovatkin.

    • hjgfgkjxfjjj

      Raamatussa varotetaan tällaisista ihmisistä, jopa kuinka he esittävät profeettoja ja siellä on paljon kertomuksia narsisteista. Jos ihmiset olisivat uskoneet raamattua, eivätkä sitä narsistia, joka väittää lukevansa rivien välistä "oikean sisällön" niin... Ja eiköhän se uskonto ollut enemmänkin tekosyy oman edun tavoittelulle kuin se oikea syy julmuuksille.

      Narsisteistahan usein käytetään termiä darksouls, joka minusta hyvin kuvaa narsistia.
      Heiltä puuttuu palaset, jotka tekee ihmisestä psyykkisessä mielessä ihmisen.
      Heitä voi myös ihan hyvällä omallatunnolla sanoa pahan ruumiillistumiksi.
      En tiedä, onko heillä sielua niin kuin meillä muilla, mutta jos on, niin kyllä he ovat myyneet sen pahalle, kutsutaan sitä pahaa sitten miksi tahansa.

      • olet...

        siis parempi ihminen kuin narsisti? Ihan aidosti tunnet niin?


      • fhhfffffjjh
        olet... kirjoitti:

        siis parempi ihminen kuin narsisti? Ihan aidosti tunnet niin?

        Voit varmaan kertoa, missä olen edellisessä viestissä väittänyt niin.

        Normaali ihminen päästäisi irti siitä kaunasta, joka tulee toisesta keskustelusta. Kannattaisiko sinunkin yrittää?


      • ihan aidosti tunteva
        olet... kirjoitti:

        siis parempi ihminen kuin narsisti? Ihan aidosti tunnet niin?

        Aivan varmasti olen parempi ihminen kuin yksikään narsisti. Narsistit eivät ole ihmisiä.


      • ahaa,
        fhhfffffjjh kirjoitti:

        Voit varmaan kertoa, missä olen edellisessä viestissä väittänyt niin.

        Normaali ihminen päästäisi irti siitä kaunasta, joka tulee toisesta keskustelusta. Kannattaisiko sinunkin yrittää?

        voit siis puhtaalla sydämellä sanoa olevasi yhtä hyvä ihminen kuin narsisti?


      • gjffghffhjhf
        ahaa, kirjoitti:

        voit siis puhtaalla sydämellä sanoa olevasi yhtä hyvä ihminen kuin narsisti?

        Pyysin sinua osoittamaan viestistäni kohdan, jossa väitän sellaista, mitä väitit minun sanovan.
        Et tehnyt sitä vaan jatkat syyttämistä.

        Lienee siis turha jatkaa ja tuhlata sinuun enempää ajatusta.
        Ja jos olet se, jonka epäilen sinun olevan, niin en edelleenkään lue nimimerkkisi Aloittamia keskusteluja tai viestejä tai vastaa niihin...


      • en ole,
        gjffghffhjhf kirjoitti:

        Pyysin sinua osoittamaan viestistäni kohdan, jossa väitän sellaista, mitä väitit minun sanovan.
        Et tehnyt sitä vaan jatkat syyttämistä.

        Lienee siis turha jatkaa ja tuhlata sinuun enempää ajatusta.
        Ja jos olet se, jonka epäilen sinun olevan, niin en edelleenkään lue nimimerkkisi Aloittamia keskusteluja tai viestejä tai vastaa niihin...

        luulet omiasi. Jotkut muut täällä kyllä uskaltavat sanoa suoraan olevansa parempia ihmisiä kuin narsistit.


      • fhfzhbczcv
        en ole, kirjoitti:

        luulet omiasi. Jotkut muut täällä kyllä uskaltavat sanoa suoraan olevansa parempia ihmisiä kuin narsistit.

        No keneksi minä sitten luulin sinua?
        Jos tiedät, ettet ole "se", niin sitten varmaan tiedät keneksi "luulin" sinua :)

        - Ensin haukut minua siitä, että pidän itseäni parempana kuin narsisti
        • kun pyydän näyttämään viestistäni kohdan, missä olisin muka sanonut noin.
        - niin muutat haukunnan muotoon "että muut uskaltavat sanoa" eli minä olen jotain huonoa, kun en nyt sitten sanonutkaan olevani parempi ihminen kuin narsisti.

        Onko sinulla mitään käsitystä kuinka huvittavaa tuota on lukea :)
        Sain naurut kustannuksellasi,mutta eiköhän tämä ollut tällä kertaa tässä ;)


      • hehheh vaan,
        fhfzhbczcv kirjoitti:

        No keneksi minä sitten luulin sinua?
        Jos tiedät, ettet ole "se", niin sitten varmaan tiedät keneksi "luulin" sinua :)

        - Ensin haukut minua siitä, että pidän itseäni parempana kuin narsisti
        • kun pyydän näyttämään viestistäni kohdan, missä olisin muka sanonut noin.
        - niin muutat haukunnan muotoon "että muut uskaltavat sanoa" eli minä olen jotain huonoa, kun en nyt sitten sanonutkaan olevani parempi ihminen kuin narsisti.

        Onko sinulla mitään käsitystä kuinka huvittavaa tuota on lukea :)
        Sain naurut kustannuksellasi,mutta eiköhän tämä ollut tällä kertaa tässä ;)

        jäljelle jää vaihtoehto että ajattelet olevasi huonompi ihminen kuin narsisti. Okei, se käy mulle kyllä.


      • chffghdfghh
        hehheh vaan, kirjoitti:

        jäljelle jää vaihtoehto että ajattelet olevasi huonompi ihminen kuin narsisti. Okei, se käy mulle kyllä.

        Totuus taitaa tehdä aika kipeää ;)

        Taidat elää aika syvällä mielikuvitusmaailmassasi, mutta minkäs sille tekee...
        Sinä olet uhrannut aika monta viestiä ja aikaasi siihen, että millaisena minä koen itseni. Ymmärrät varmaan itsekin, että henkisesti terve ihminen ei käyttäytyisi noin.

        Onhan se tietysti helpompaa elää mielikuvitusmaailmassa kuin ottaa vastuu omasta elämästä. Hyökätä ihmisiä vastaan, jotka tekevät ikäviä säröjä sinun fantasioihin...

        Olen pahoillani puolestasi ja ihan oikeasti säälin sinua, sillä en usko, että sinussa on koskaan ihmistä kohtaamaan itseäsi. Voit vastata tähän, jos haluat, mutta en enää lue niitä tai vastaa niihin. Saat sanoa viimeisen sanan ja jatkaa sankaritarinaasi laalaa maassa.


      • :-)
        chffghdfghh kirjoitti:

        Totuus taitaa tehdä aika kipeää ;)

        Taidat elää aika syvällä mielikuvitusmaailmassasi, mutta minkäs sille tekee...
        Sinä olet uhrannut aika monta viestiä ja aikaasi siihen, että millaisena minä koen itseni. Ymmärrät varmaan itsekin, että henkisesti terve ihminen ei käyttäytyisi noin.

        Onhan se tietysti helpompaa elää mielikuvitusmaailmassa kuin ottaa vastuu omasta elämästä. Hyökätä ihmisiä vastaan, jotka tekevät ikäviä säröjä sinun fantasioihin...

        Olen pahoillani puolestasi ja ihan oikeasti säälin sinua, sillä en usko, että sinussa on koskaan ihmistä kohtaamaan itseäsi. Voit vastata tähän, jos haluat, mutta en enää lue niitä tai vastaa niihin. Saat sanoa viimeisen sanan ja jatkaa sankaritarinaasi laalaa maassa.

        oukkelidoukkelis!


      • - -
        :-) kirjoitti:

        oukkelidoukkelis!

        :D

        Olipahan keskustelu.

        Mikäs näitä-kään lukiessa.


      • Anonyymi
        olet... kirjoitti:

        siis parempi ihminen kuin narsisti? Ihan aidosti tunnet niin?

        Outo narsisti!! Hyi. Normaali henkilö on aina sellaista saastetta parempi. Mitä inisit?


      • Anonyymi
        ahaa, kirjoitti:

        voit siis puhtaalla sydämellä sanoa olevasi yhtä hyvä ihminen kuin narsisti?

        Sairas tapaus. Narsisti ei ole ihminen. Ääliö ei tajua kun on itse narsisti. Puuttuu palikoita eikä korjaudu koskaan tilanteensa.


    • samaamieltä

      Jos ajattelee kristinuskon kannalta, niin se ainakin minun silmin näyttäisi siltä, että he kuuluvat paholaisen leiriin ja ovat läpeensä pahoja.

    • never this life

      tosiaan en voi sanoa mitään hyvää narsisteista,säälin toisaalta heitä ja vihaan koska ovat saaneet mut raivon valtoihinsa ja ahdistumaankin.heitä ei kannata huomoida,ei mitään yhteysyrityksistä huolimatta.he ovat pahasti vääristyneitä ja pipejä.en alakaan heitä ymmärtämään.oen vain mahdollisimman neutraali ja saippuapalanen heille.heitä on paljon.valitettavasti kasvuympäristönsä tuhoamina,uhreja kuitenkin.

      • arh ertuja ertj

        Siis todellakin. Kaksi tunnetta narsistia kohtaan on viha ja sääli.


      • Repe sorsa
        arh ertuja ertj kirjoitti:

        Siis todellakin. Kaksi tunnetta narsistia kohtaan on viha ja sääli.

        Olen ajatellut että narsistit ovat saatanan hallussa olevia ihmisiä :P tulee mieleeni isäni jota kohtaan tunnen vihaa ja toisaalta sääliä.. mutta se harmittaa kun itse tajuaa että se narsisti isän manipulointi johti oman psyykkeen hajoamiseen pitkällä aikavälillä ja lopulta siihen että itse on tunteeton narsisti. mutta en olisi voinut tehä mitään aina olen uskonut jumalaan pelastajana enkä mielestäni ole tehnyt mitään virhettä tai pahaa elämässä.. : (


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä kanssasi, sanoin kuka mitä tahansa. Tuntuu kuin niiden teeskennelty voima, tulee melkeinpä varma tunne että voima ei tule hyvästä vaan ihan kuin pimeyden voimista, olen kokenut, en valehtele


    • näin on

      Heidän päässään takoo ainainen he....tti ja pelko.ei käy kateeksi,enkä halua astua heidän housuihinsa. Heidän elämänsä on kuin nuoralla tanssi........

    • uhri raukka herää jo

      Ei käy sääliksi narsistia, mutta uhria käy.

      • aina ollut narskui?

        Mistäköhän syystä ne pyhimyksiksi nostetut ihmiset elivät aikoja sitten. Katolinen kirkoo jälkipyhittää joitakin ihmisiä. Tosin ex neukkulassakin rehabilitoitiin joitakin henkilöitä.


    • inhotunne

      Miettikääpä narsisteja, jotka ovat tehneet joukkosurmia tai muita mielipuolisia surmia meidän ajassamme. Ovat olleet jotenkin outoja, eivät pidettyjä kenenkään taholta, mutta ihmisiä ihmisten joukossa tekohetkeen asti.
      Esimerkiksi insuliinisurmaaja ja Breivik.
      Vaikka outous näkyy heissä ja heidän käytöksessään, ei silti tiedä mitä heidän päässä liikkuu. Kuinka paljon joukossamme on samanlaisia narsisteja, jotka saavat tuntemaan jonkinlaista selittämätöntä inhoa, mutta kukaan ei silti osaa odottaa heidän taholtaan mitään kauheita tekoja.

    • ikävä rotu

      narsistiset ovat kateellisia itsenäisille ihmisille,ketkä eivät mene heidän ajatustensa mukaan.alkavat vähätellä ja mitätöidä toisen,vahvemman ihmisen tekemisiä,kavereita.tosi paskamaisia ihmisiä.siitä ensimmäisenä tunnistat.he puuttuvat lisäksi aikuisten tekemisiin-tai ainakin kovasti yrittävät,alkavat hankaliksi ihan kuin uhmakkaat pikkulapset.kilpailevat aina että -no mulla oli enemmän tai vielä suurempi asia ym skeidaa ja liioittelua,huomonkipeitä stooreja.pönttöjä ketkä valehtelevat eivätkä eroista satua tosiasioista.

    • Anonyymi

      Onneksi ihmisten tietoisuus näistä hirviöistä lisääntyy.

      • Anonyymi

        Käytännössä vain "kokemusasiantuntijat" ovat tietoisia, mihin luonnehäiriöinen pystyy. Sekopäät pitäisi osata tunnistaa myös työelämässä, terveydenhuollossa sekä oikeuslaitoksessa. Me uhrit voimme antaa neuvoja toisillemme, muualta emme saa tukea. Yhteiskunta suhtautuu narsisteihin ja psykopaatteihin joko ihailevasti tai vähintäänkin ymmärtäen.


    • Anonyymi

      Viisi vuotta sitten jätin narsistin. Onko hän jo unohtanut minut? Aikoi tappaa.

    • Anonyymi

      Kunpa näiden perkeleellisten olioiden tekemät rikokset ja heidän aiheuttamansa inhimillinen kärsimys olisivat todistettavissa myös viranomaisille, työnantajille, konsulteille ja päättäjille.

      Narsistipsykon pirulliseen nerokkuuteen kuuluu, että hänen rikoksiaan ei juuri koskaan voida todistaa. Uhreja ei uskota tai heitä ei edes kuunnella, koska heidät on leimattu epäuskottaviksi, tasapainottomiksi valehtelijoiksi.

      Paskiaisten pelejä seuratessa on tullut mieleen, että he saavat ehtymättömän vihansa sekä energiansa nimenomaan paholaiselta. Jos kyse olisi puhtaasti mielisairaudesta, näissä ihmisissä olisi jotain inhimillisyyttä. Pershäröistä ei löydy merkkejä sellaisesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe