Ei kukaan tahdo

kiertopalkintoa!

Tai en mä ainakaan.

24

300

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

ketäs täälla kiertopalkinnoksi syytetään?

• totta tuo

Menneisyydelle voi kukaan mitään. Mutta en minäkään halua vakavissaan rinnalle ihmistä jolla ollut paljon suhteita, ne jättää jäljet ja kuluttaa.

• s....

mitäs vaihdatte kuin alushousuja.

• m....
        s.... kirjoitti:

mitäs vaihdatte kuin alushousuja.

Aika naseva kommentti. :D

• ^^¨¨¨¨¨!

Osalle on käynyt niin hyvä tuuri et on oppinut aiemmista suhteistaan eikä tee samoja virheitä ja tietää mitä suhteelta nyt tahtoo ja kuinka paljon siinä mitäkin kannattaa arvostaa jne kun taas joku rämpii!!

• kiermuteleevakärmes

Niin että osa ei ole kiertopalkinto, vaikka takana on 50 suhdetta ja 100 seksisuhdetta, mutta osa taas on. Ja se riippuu eniten siitä, kuka se niinku on.

Tietysti on näitä empaattisia naisia, jotka rakastuvat jokaiseen vastaantulijaan.

• mikä, tai kuka

on kiertopalkinto, minua ärsyttää tuommoinen, että jaotellaan ihmiset kiertopalkintoihin, luulen että, tämä jota kiertopalkinnoksi sanotaan, hakee sitä oikeaa, tai haluaa vain rakkautta, sitten on miehiä jotka vain käyttävät hyväkseen, silloin tulee kiertopalkinon nimitys, itse saman miehen kanssa 30 kymmentä vuotta naimisissa, ei lkiertopalkinto, mutta en usko muuhunkaan kiertopalkinto juttuun.ihminen tarvitsee rakkautta.

• - maia -

Niin, ihminen tarvitsee rakkautta mutta kyllä totuus on se, että
      naisia useimmiten nimitellään kiertopalkinnoksi, jos on ollut useampia suhteita. Tosin en minäkään mielelläni seurustele sellaisen kanssa,
      joka hyppii lakanoilta lakanoille.
      Rakkaus on muutakin kuin sängyssä peuhaamista, se on paljon
      muuta, myötä ja vastoinkäymisissä se suurin rakkaus punnitaan.

• a46na4n

Eivät kaikki naisetkaan ota vakavasti miekkosia, jotka pyörivät kaikkien lakanoissa. Sellaista se on. Ei pitkä parisuhde toisaalta ole mikään itseisarvoinen tavoite elämässä.

• a46na4n

... siis kaikille ihmisille ei ole itseisarvoinen tavoite, joillekin taas on.

Edellisille on siten luonnollista, että ihmisellä on ollut yhtä useampia suhteita elämänsä aikana. Mitä sallitte itsellenne, sen joutunette sallimaan myös toisille. Vaikkei aina tältä vaikutakaan (kypsymättömyys).

• sikspä siks

Just siks väistin itsekin yhtä siirtoa kerran.

• tuskin olet ainoa

Polyamorisia lukuunottamatta tuskin ihmiset tietoisesti etsivät henkilöitä, jotka pettäisivät ja jättäisivät heidät jos heidät ylipäänsä saisivat.

• Äiti aina

sanoi, ettei pitäisi jämähtää siihen ekaan mukavaan poikaan. Seuraavat voivat olla toinen toistaan parempia vaihtoehtoja.

En kuunnellut äitiä ja tässä sitä nyt ollaan.

• Juu en minäkään,

vaan ihmisen.

• mullelmullel

Mä haluun kaikki kiertopalkinnot.

• Eletään ja annetaan

toistenkin elää ! Mennyt on mennyttä..tukka taakse ja eteenpäin !

• mies jolle kaikki kelpaa

Eikö kiertopalkinnon luonteeseen kuulu se, että sinäkin saat sen, tai ne kaikki, kunhan käyt ilmoittautumassa. Mutta jotain kiertävää sinäkin olet silloin, jos tuskin kuitenkaan palkinto ;-)

• mullelmullel
        mies jolle kaikki kelpaa kirjoitti:

Eikö kiertopalkinnon luonteeseen kuulu se, että sinäkin saat sen, tai ne kaikki, kunhan käyt ilmoittautumassa. Mutta jotain kiertävää sinäkin olet silloin, jos tuskin kuitenkaan palkinto ;-)

mulle kelpaa kaikki, koska en koskaan saa/ole saanut ketään.. :) joskus aiemmin olin rajoittuneempi, mutta nyt opetan itseäni ajattelemaan toisella tavalla. Voi olla, että epätoivoinen olemukseni kuitenkin estää lopulta saamiset kokonaan ja jatkan yksinoloa hautakiveen saakka.

• mies jolle kaikki kelpaa
        mullelmullel kirjoitti:

mulle kelpaa kaikki, koska en koskaan saa/ole saanut ketään.. :) joskus aiemmin olin rajoittuneempi, mutta nyt opetan itseäni ajattelemaan toisella tavalla. Voi olla, että epätoivoinen olemukseni kuitenkin estää lopulta saamiset kokonaan ja jatkan yksinoloa hautakiveen saakka.

Toivotan onnea saantoihin, ehkä se vielä löytyy. Epätoivoisuus ei ole hyvä eikä se, että kiinnostuksenkohteet huomataan sangen rajallisiksi ja tylsiksi (muiden sukuelimet ja missä ne ovat käyneet).

Itse en ole jokaisen enkä edes yhdenihmisenpalkinto, vaikka nimimerkki mitä virkkaisi. Palkintoajattelussa kun huomaamatta korotetaan yhdet ihmiset ja alennetaan toiset, vain omaksi palkinnoksi ja huviksi.

• jospystyy

antaa niin saa itsekkin.munattomat äijät kiljuen juoksee pakoon.

• Nainehan siinä saa

sen verran kun miehellä on annettavaa. Ei mies mitään muuta saa kun sen haluamansa orgasmin, ja se on siinä.

• Kertokaa te viisaat

miehet mistä nainen saa sen kieropalkinto nimen? Tehän naisia haette, käytätte ja menette kehumaan toisille miehille että mene sinne, siellä on helppo pieti.

Mutta sanokaa samalla se mikä nimitys on miehilla jotka jokaisessa mahdollisessa sängyssä käy lakoita pöllyyttämässä/sotkemassa. Onko se mies silloin se arvostettu kyläsonni, panomies vai arvossaan oleva simenlinko?

• kiertokolli

Se on kiertokulli. Eivät hekään ole aina niin vakavassa mielessä otettuja. Mutta parempi rehellinen jokasängynmies kuin kaksinaismoralistinen wannabe-jokasängynliero.

• tilaisuus kysyä
        kiertokolli kirjoitti:

Se on kiertokulli. Eivät hekään ole aina niin vakavassa mielessä otettuja. Mutta parempi rehellinen jokasängynmies kuin kaksinaismoralistinen wannabe-jokasängynliero.

kiertok(u)ollilta, kunpaan kastiin sinä kuulut?
        Rehellinen jokasängynmies vai kaksinaismoralistinen wannabe-jokasängynliero?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6057
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3566
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2721
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2199
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1272
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1236
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      26
      1127
    Aihe