Testatkaapas Cruze

koeajaja KehäIII

Eipä ole Chevyn kehitystyö mennyt hukkaan. 1,4 Turbosta lähtee samat voimat kuin Ocu RS:stä. Ei uskoisi ennen kuin kokeilee. Taitaa Ocun natinat ja nitinät riittää itselleni vasinkin kun Chevyyyn saa nyt hyvää tarjousta päälle. Huoltopakettia ja muuta.

Käykääpäs testillä jos ette usko tehoja...

17

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono MAINOS

      Seat on parempi, kuin ämpärimuovinen korealainen.

    • Hah hah mikä provo

      Ilmoitin tämän jo poistettavaksi, koska tämä on Skoda -palsta eikä mikään korealaisten kehumispalsta.

      Ei siinä mitään RS-mallia tarvita, tavis-Ocun 1.4 TSI pistää helposti kampoihin tällaiselle Daewoon jälkeläiselle.

      • viisas skoda

        Ocu 1,4 tsi on Skoda 1000mb:n jälkeläinen joka oli kaikkein viisaimman näköinen Skoda edestäpäin.


    • skoodisti.

      Tämä on itäautopalsta. Täällä ei keksutella mistään kunnon jenkkiautoista.

      • Hohottaja

        Itä: Aasia eri nyansseineen, kauko-Aasia, vähä-Aasia jossa valmistetaan toyotat ml. Tänne tuottavat muslimiversiot, Hyundait, itä-chevyt jne.

        Oikea Chevrolet on esim. Corvette, made in USA.


      • Totinen toveri
        Hohottaja kirjoitti:

        Itä: Aasia eri nyansseineen, kauko-Aasia, vähä-Aasia jossa valmistetaan toyotat ml. Tänne tuottavat muslimiversiot, Hyundait, itä-chevyt jne.

        Oikea Chevrolet on esim. Corvette, made in USA.

        Joo ja Skeida on aina itäauto vaikka voissa paistais!


      • Hahahhhaaaa
        Totinen toveri kirjoitti:

        Joo ja Skeida on aina itäauto vaikka voissa paistais!

        Siinähän se on yllä, toitsu on itä-auto ja meillä Suomessa suurin osa muslimiautoja.


    • Turo on heikkona!
    • ei tule meille

      Chevrolet ei sovi vasemmistoliittolaisen parkkiruutuun. Siihen kuuluu Skoda.

    • RS_wcr

      Skoda on Skeida...tää on faktaa!

    • Siinä on Skoda

      Skoda Octavia III 1.2 TSI on auto josta tulee kulttiauto ja legenda.

      Skoda on auto ja hittoako tuosta huolta kantaa jos ja kun
      joidenkin mielestä Skoda on ties mikä.

      Hanskat käteen ja menoksi, tämmöinen on aito tsekkiläinen Skoda.

      www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JWl6YhXtHbg#at=85

      • ohjausvikanen Skeida

        Tossa Skeidassa on jotain ohjauksen kanssa pahoja ongelmia: kuski on pakko tuoda oikea käsi ratiin nopeasti vaihdettaessa eikä auto pysy kaistalla.


    • Tässä on CRUZE
      • Ei ole turboa

        Turbon saa vain farkkuversioon.


      • letukka for ever

        Valtavan tilava farkku, penkit kaadettuina tilaa 200 cm, mikä vetää vertojaan jopa tilaihme Dacialle. Tähän ei skoda pysty.


      • kävin ajamassa
        letukka for ever kirjoitti:

        Valtavan tilava farkku, penkit kaadettuina tilaa 200 cm, mikä vetää vertojaan jopa tilaihme Dacialle. Tähän ei skoda pysty.

        Ocuun verrattuna on enemmän ison auton tuntua ja melutaso on miellyttävä. Ocun rengasjyrinästä ei ole tietoakaan. Turbo ei anna ihan samanlaista potkua kuin 1.8 TSI mutta voimaa tulee tasaisesti tyhjäkäynniltä alkaen ja sitä riittää punaiselle asti.

        Sanotaan että on mukava auto mutta vaikeaa sitä on vaggineesta leiriä vaihtaa. Välirahat ovat pysyneet kohtuullisina kun näitä on aina uuteen vaihtanut. Vakavaan harkintaan menee kuitenkin.


    • Yksi eläkeläinen

      Aika hieno tuo uusi Cruze. Täytyypä mennä liikkeeseen tutustumaan tarkemmin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe