Hei,
Tarkoitus on perustaa yhdistys, kerätä hieman rahaa ja palkata lakimies hoitamaan kanteita Elisaa vastaan ja/tai järjestää muuta toimintaa sekä kriisiapua. :) Menkää tykkäämään. Jakamalla saa ilmaisen kannattajajäsenyyden tulevassa yhdistyksessä ilmaiseksi.
https://www.facebook.com/pages/Elisa-oyn-uhrit/236034576540594
Elisa oy:n uhrit ry perusteilla
elisa oyj:n uhrit ry
3
212
Vastaukset
- uhri 54
Asiaa!
- Terv. Uliisa :)
No :) Montako uhria on löytynyt :)
- en ota Facebookia
Minkä takia tuolla yhdistyksellä ei ole muuta tapaa toimia verkossa kuin Facebook? Minä en ainakaan ala ottamaan yksityisyyttäni loukkaavaa Facebook-profiilia tuon takia, en en en!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990