Kyllä sitä Keskustan ihmisen kelpaa puhtaan luonnon keskellä ihailla kevään tuloa.
Kaukanan on kaupungin saastainen lumi ja päätä sekottava kohellus.
Eipä ole ihme vaikka kaupunki panee oireilemaan jopa psykosomaattisesti.
Keskustan alueen rauhaa
9
<50
Vastaukset
- Juhakossi
Kyllä myös ystävälliset ihmiset ovat Keskustan sitä parasta antia.
- Sapiens dux
Kyllä tämä sellainen sekojen saitti on, ettei muualla ylletä lähellekään. Keskustalaisia nuo sekot lestoineen sun muine sontineen eivät varmasti ole.
Virkaveljeni näyttää saavan avauksilleen runsaasti erilaista palautetta. Usein ihan asiasta, mutta joskus myös asian vierestä.
Ei ole kaikilla saittilaisilla asiat kovin hyvin, mielenterveyden osalta. - Sapiens dux
Sapiens dux kirjoitti:
Kyllä tämä sellainen sekojen saitti on, ettei muualla ylletä lähellekään. Keskustalaisia nuo sekot lestoineen sun muine sontineen eivät varmasti ole.
Virkaveljeni näyttää saavan avauksilleen runsaasti erilaista palautetta. Usein ihan asiasta, mutta joskus myös asian vierestä.
Ei ole kaikilla saittilaisilla asiat kovin hyvin, mielenterveyden osalta.Mikähän noita kaupunkilaisänkyröitä vaivaa? Kun itse yritää auttaa parhaansa mukaan, alkaa vain mieletön solvaus. Kyllä heihin sopii paremmin junttieinari-nimitys kuin valistuneeseen Keskustan ihmiseen.
- Osmium 77
Jotenkin tämä kevät sekoittaa tsatilaisten psyykeen. Surkeimmat maalta ammoin muuttaneet intoutuvat jopa panemaan saitille valokuvaamiaan genitaaleja.
Mm Paloheinän alueella pesii eräs tämmöinen evp aliupseeri.Ei terve keskustalainen moiseen erehtyisi... - Jyväjemmari71
Oi sitä kevään tuoksua kun maanviljelijät levitävät lietteensä pitkin peltoja. Kyllä se tuoksu on mitä mainoin
- Näin on näreet????
Mutta sieltä se vaan tulee leipä punikinkin kitusiin....
- Tsadiälykkö
Näin on näreet???? kirjoitti:
Mutta sieltä se vaan tulee leipä punikinkin kitusiin....
Keskustan vika taaskin kun pieraisin tosi phan mykän. Huonosta kepulipellein maataloudesta se johtuu.
- Sapiens dux
Kyllä täällä on kovinkin raikasta. Toki pska joskus haisee, mutta ei jatkuvasti, kuten kaupungeissa.
- tete-a-tete.
Tutkimusten mukaan mielenterveysongelmia on eniten Keskusta-enemmistöisillä alueilla. Niissä esiintyy myös sukurutsaa ja muita perversioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027