itsemurhakuskit,,

gas250

olen itse rekkakuski,joka sattui itsemurhakuskin tielle.
sen johdosta (kun ei ollut autoa) piti olla pari päivää kotona,ja sen lisäksi tarkkailla tyttären vointia joka sattui olemaan kyydissä.

suomalainen mielenterveydenhoito on tänä päivänä laitettu säästökuurille,ja potilaat laitetaan kesäksi pihalle..
olen aika katkera,sekä hänen(heitettiin ulos itsemurhayrityksestä huolimatta) että itseni puolesta,kukaan ei ikinä kysynyt että kuinka voit ,tai sattuuko vaikka rekkakin oli aivan murusina..hurraa hyvinvointi suomi..

5

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtia 100vuotta

On saatavilla apua. Rahtarit tarjoaa jonninlaista apua ja voit ottaa itse yhteyttä psykiatriin. Psykiatri tulee auttamaan sinua, koska olet jo nyt vakavissa vaikeuksissa.

Lapsia ei kannata pitää työsä mukana, muista.

Samoja alleajoja on minullekkin tullut. Tosin en ole saanut tai pyytänyt apua mistään. Olisi ollut aina kiva jos joku olisi kysynyt,, miten voit,, Kyllä asia on niin että notta säilyy selväpäisenä, niin pitää itse huolehtia psyykkeestään. Keinoina olen käyttänyt kiroilemista ja viranomaisille huutamista asian tiimoilta,kun ovat olleet yhteydessä. Auttaa kummasti ja helpottaa.

Aina muista pitää itsestäsi huolta.
      Jos neuvoistani ei ole apua niin ota yhteyttä psykiatriseen sairaalaan.

• Jakari245763125

www.rahtarit.fi/selviytymiskoulutus.html

Mene HETI Rahtarit.fi sieltä apua osio ja katso auttajia soittele ja kerro asiasi

• ne ajaa päälle.

"suomalainen mielenterveydenhoito on tänä päivänä laitettu säästökuurille,ja potilaat laitetaan kesäksi pihalle "

80 luvulla esitettiin vaatimuksia että turhaan pidetään ihmisiä laitoksissa, kun ne voidaan hoitaa kotonakin. Esitettiin tilastoja ulkomailta miten potilaat voi paremmin ollessaan kotonaan hoidettavana. No, kyllähän tähän avohoitoon sitten mentiinkin, ja kyllä se useammille onkin parempi vaihtoehto. Ei näitä itsemurhia voi millään keinolla kokonaan estää.

• nuffield

Kannattaa puhua avoimesti tapahtuneesta ihan kavereille ym. tutuille sekä lähteä ihmisten ilmoille. Kaikkein pahinta on asian vatvominen omassa päässään. Itsellä sattui onnettomuuspaikalle tulemaan poliisit, joille olen kiitollinen kaikesta opastuksesta mitä sain asian jatkokäsittelyä varten. Eikä jätetty yksin, mistä myös työnantajalle kiitos.

• fgbbvbgveee

Kyllä se enemmän lähtee sieltä miten maamme taloutta yleensä
      hoidetaan että onko ihmiset ahtaalla vai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6204
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      99
      3082
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2902
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2145
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      91
      1079
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1006
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe