Windows 8 ja GTA IV ei toimi...

jokuvaan5

Moi! Minulla on ollut nyt parin viikon ajan Windows 8 -käyttöjärjestelmällä oleva Acerin tietokone. Käyttöjärjestelmä on ihan hyvä, mutta ongelmaksi on muodostunut lempipelini GTA IV:n toimimattomuus. Peli on Steamissa. Päivitykset ja näytönohjaimen ajurit ovat päivitetty.Edellisen koneen Win 7 ongelmia ei ollut.
Kun aloitan pelin, resoluutioksi muodostuu automaattisesti heikoin resoluutio (joku 800X600) ja peli ei anna vaihtaa grafiikka-asetuksia, vaikka näytönohjaimesta se ei ole kiinni. Valittaa että näytönohjaimen muisti ylittyy (n.200 mb) vaikka näytönohjaimessa on noin 4 gb muistia! Prosessorina i7.
Kiitos paljon, jos jaksatte auttaa! :)

26

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peter Pani

      Mikäs näytönohjain sulla on jos 4 gigaa on siinä muistia? Mukaohjaimet ei tunnistu, edes mikämikämaassa.

      • Jokuvaan5

        nVidia GT 640


      • Tollanenko?
        Jokuvaan5 kirjoitti:

        nVidia GT 640

        Höh?


    • Dusee

      Siinä taitaa olla 2Gb muistia? Mene muropakettiin kysymään näitä kysymyksiä. Suomi24:sessa aika harva näihin asioihin perehtynty liikkuu.

    • zaqzaq

      Eikö se wintoosa osaa pyörittää enää pelejäkään? Mitäs sillä sitten tekee?

    • jos näin on

      Moro mistä acerin koneeesta on kyse. pöytä vai kannettava

    • jokuhomo1

      noni mulla on kans ongelma elikä jos tiedätte vastausta nii ohjeita SUOMEKSI

      koitan käynnistää gta iv steamissa ja kun painan pelaa,tulee se rockstar social club kirjautuminen.laitan siihen sähköpostin ja tilin saliksen.tämän jälkeen painan play nappia joka on oikeassa ala-nurkassa.se alkaa lataamaan mutta vähän ajan päästä se signup katoaa ja iv:n kuvake katoaa alhaalta!ei vituta muuten mutta kun maksoin tuostakin paskasta 20 egee:///////// jos joku tietää niin ohjeita tosiaan SUOMEKSI

    • GTA IV on tehty Windows XP:lle ja Windows Vistalle. Ei välttämättä siksi toimi Windows 8:ssa. Yhteensopivuustilaa voisi kokeilla.

      Jos ei auta niin voisi kokeilla GTA V:n ostamista.

      • se on nähty ja kirot

        Näimpä! Ei kasissa mikään toimi!


      • 100% trolli
        se on nähty ja kirot kirjoitti:

        Näimpä! Ei kasissa mikään toimi!

        Kyllä toimii monikin asia. Se on ihan normaalia, että jotkut ikivanhat ohjelmat eivät toimi.


      • hyvä avaus
        100% trolli kirjoitti:

        Kyllä toimii monikin asia. Se on ihan normaalia, että jotkut ikivanhat ohjelmat eivät toimi.

        ei niin vanha ohjelma. Ei ole trolli. oikeesti mikään ei toimi.


      • Game addit
        hyvä avaus kirjoitti:

        ei niin vanha ohjelma. Ei ole trolli. oikeesti mikään ei toimi.

        Ei toimi! Se on tosi ärsyttävää!


    • On huomattu kanssa

      Ei kasissa mikään toimi!

    • Kasi on ihan paska

      GTA IV on suosittu peli edelleen!
      Sen toimimattomuus on paha ongelma!

      • Frankin Clinton

        Gta V on paras mulla on se ps4 ja 3 ja oon vetänyt kummallakin läpi ja on rahaa paljon ja oon strippi klubilla koko ajan ja se strippari jolla on ponihänällä hiukset on paras ja seksikäs otan siltä ja nikiltä tansseja ja sen nimi on Cheetah


      • Frankin Clinton

        Ja sillä on tähti tatuointeja


    • Momma liriii...

      GTA ei toimi viimesessä kympissäkään :(

      • ihansontaaa

        ei niin toimikaan! ylipäätään mikään ei toimi


    • asd2

      Mulla toimii KAIKKI pelit windows 8.1...

      • Alkoi kiinostaan

        No kerroopa mitkä, ja mikä on laitteisto?


      • so Cool

        Pasianssi ja miinaharava ;D


    • ggeyse

      minulla on sama vitun ongelma

    • sadsdaasddasasd

      1. Valitse peli Steamissa oikealla hiiren painikkeella
      2. Paina "Properties" taitaa olla ominaisuudet tms suomeksi
      3. Paina "Set Launch Options..." suomeksi jotain määritä käynnistysasetukset
      4. Ilmestyneeseen tekstipalkkiin pitää kirjoittaa joko
      -nomemrestrict
      tai vaihtoehtoisesti
      -norestriction
      ja painaa ok.
      5. Sulje valikot ja käynnistä peli. Pitäs voida säätää asetuksia nyt.

    • vitun_windows

      Ei gta 4 toimi mullakaa win 8.1 ja muka trolli et windows 8 toimii kaikki vitut mikää ei toimi 1v vanha kone ja pätkii nii saatanasti toi windows 8 kaatuu, nyppii, vaikee käyttää paska mikä paska!

    • Koneestakiinni

      Jos koneen haluaa pelaamiseen niitä löytyy ja varmaan pyörii kaikki. Eli ei hankkiessa sitä hintaa niinkään katso vaan sinne kuoren alle mikä siellä jyllää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2020
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      711
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      553
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      457
    Aihe