Sukupuoliero löytyi.
Otsikon perusteella kuvittelin jotakin ihan muuta.
Pituudella on merkittävä vaikutus pariutumismarkkinoilla, kertoo tuore hollantilaistutkimus. Erityisesti naiset painottavat miehen pituutta valitessaan kumppaniaan.
Uutta tutkimuksessa on kuitenkin se, että parin pituusero vaikuttaa selvästi myös siihen, kuinka tyytyväisiä puolisot ovat suhteeseensa ja itseensä.
Groningenin yliopiston kyselytutkimuksessa koottiin yhteen 650 opiskelijan pituuspreferenssejä. Naiset olivat tyytyväisimmillään silloin, kun mieskumppani oli heitä 21 senttiä pidempi. Miehet puolestaan kokivat tyydyttävimmäksi kumppaneiksi 8 senttiä lyhyemmät naiset.
Tutkimuksen jatkoanalyysissä selvisi myös, että yleisesti ottaen muuta väestöä pidemmät ihmiset olivat tyytyväisempiä omaan pituuteensa kuin keskimittaiset tai lyhyet ihmisyksilöt.
21 cm tyydyttää naista eniten, miehille riittää 8 cm
4
52
Vastaukset
- Osmium 76
Nyt vituttaa olla näin lyhyt.
Ja vielä tulevaisuuden väärässä puolueessa kun on sdp - keskustapuolueSDP
SDP on hamunnut keskustaan Urpilainen suulla.
vanhat punikit jää rannalle. - vanhas matti
piisaa 2 metriä löysää kullia?
- Seper Awalle Mohamed
Tämän maan naiset pitää "mustasta". Me somalit olemme myös haluttuja.
minua rahoitttaa jatkuvasti 3-5 eliittirouvaa. Heidän miet on kiireisiä ja stressaantuneita eivät oikein jaksa pitää vaimoistaan huolta.
PS. en tee palveluja pimeästi. Minulla on yritys ja olen vieraileva taiteilija ja hieroja.
Eläkettä haluan kerryttää. Olen poikamie eikä minulla ole lapsia.
Lähetän rahaa vanhemmilleni ja veljen perheelle Somaliaan.
Minun tuloilla eläisi Somliassa lähes 200 henkeä.
minulla on säästössä jo niin paljon rahaa että eläisin hyvin
Somaliassa lopoun ikääni.
Naiset eivät laske minua lähtemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911468Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva194916- 123822
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29730- 7704
- 60683