Mihin asennusta tarvitsee?

Kiki

Niin miksi maksaa asennuspalvelusta?

Meillä no yksi DSL-boksi josta mene piuhat jokaisee koneeseen (noin 4 kappaletta) ja ihan itse laitoin yhdellä ylätaajuussuodattiella niin että se vaikuttaa kaikkiin talon 8 puhelinpistokkeeseen ja että koneet pääsee kaikki samaan aikaan nettiin niin mihin sitä asentajaa tarvitsee?

Ja jos koneen vieressä ei olisi ollut rasiaa nin olisin sen laittanut tai ottanut jatkojohdolla eli asentajaa ei tarvitse mihinkään kun kaikki voi tehdä itse.

Ainut "vika" on se että boksi jakaa netit koneille viidakon lailla eli ekana pyytävä saa eniten eli jos vaikka kolme konetta lataa täysillä ja neljäs avaa netin niin se on vähän hidas mutta sekin korjaantuu kunhan hommaa kunnon DSl boksin

5

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laajakaista

Että jokaisella ei ole datanomin koulutusta :)

• juuso

en ole itsekään saanut yhtään tuntia atk tai muutakaan sähköasennus koulutusta ja silti olen rakentanut pojille ja itselleni omat tietokoneet, asentanut adsl linjat taloon ja kaikkiin koneisiin virustorjunnat ja palomuurit.

jos on kiinnostusta asialle niin kaikki on mahdollista.

• Laajakaista
        juuso kirjoitti:

en ole itsekään saanut yhtään tuntia atk tai muutakaan sähköasennus koulutusta ja silti olen rakentanut pojille ja itselleni omat tietokoneet, asentanut adsl linjat taloon ja kaikkiin koneisiin virustorjunnat ja palomuurit.

jos on kiinnostusta asialle niin kaikki on mahdollista.

olet. Joku muu oli kirjoittanut samalla nikillä. Ei se niin vaikeaa ole kunhan hiukan perehtyy asiaan ja käyttää siihen aikaan.

• nulju

Niin, eihän noi hommat vaikeita ole, mutta mitä muuta voisi Nakkilan mummu tehdä, kuin soneran asentajan kutsua, kun haluaa Tiedon valtatielle kruisailemaan?

• ----

Ja nyt kun on ainaskin Soneralla asennus tarjous, niin kannattaa sitä käyttää vaikka itse osoisikin asentaa. Nimittäin sama modeemi maksaa enemmän erikseen ostettuna, kuin asennus paketti.

Jos koneessa on valmiina asennettu verkkokortti niin ulkoisen modeemin jokainen osaa asentaa, jos kaikki menee hyvin eikä mitään ongelmia ilmaannu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe