Nyt kehysriihen kaikki kansalaisten kannalta ikävät päätökset jätettiin kertomatta ja erityisen ala-arvoista oli hallituksen ylimielisyys eduskunnan kyselytunnilla.
Anttilan mukaan tähän mennessä Katainen on selvinnyt hymyilemällä lähes kaikesta, "mutta ne päivät ovat nyt ohi".
Anttila tylyttää Kataista,
9
<50
Vastaukset
- koko homma
meni penkit alle
- Sappea täynnä
Anttila on näköjään parin viikon hiljaiselon jälkeen herännyt. Sillä on kumma tapa tulla esiin lähinnä vain silloin, kun se näkee aihetta moittia muita ihmisiä. Kannattaisi jättää työt, jos ei ole muuta tekemistä.
- nyt on
aihetta ja anttila ei suinkaan ole ainoa
- Sapiens dux
Anttila on ihan oikealla asialla. Itse en johtajia kouluttaneena arvosta Kataista juuri minkään vertaa. Asia on ollut tiedossa jo vuosia mutta pöllö media on vaan jaksanut vaieta ja hehkuttaa.
- Oma osansa
Sapiens dux kirjoitti:
Anttila on ihan oikealla asialla. Itse en johtajia kouluttaneena arvosta Kataista juuri minkään vertaa. Asia on ollut tiedossa jo vuosia mutta pöllö media on vaan jaksanut vaieta ja hehkuttaa.
on Kataisen liukkaalla kielellä, harva osaa hehkuttaa suureksi voitoksi ja parannukseksi leikkauksia ja veron kiristyksiä, katainen osaa..
- media empii
Oma osansa kirjoitti:
on Kataisen liukkaalla kielellä, harva osaa hehkuttaa suureksi voitoksi ja parannukseksi leikkauksia ja veron kiristyksiä, katainen osaa..
katsotaan nyt miten pitkälle tuo kantaa
- CocoMusta
Minä tykkään Kataisesta ja A.Stubista. Nuoret miehet laittavat maan asiat kuntoon.
Lisäksi V. Niinistö on hoitanut asiansa hyvin. Häkämies on muuten mukava. - kepussa ansiot?
Onko sama Anttila, joka valehteli oikeudessa ja tyttärelleen jättämässä sikatilassa kuolleet siat lilluvat elävien joukossa. Anttila vannoi väärän valan...
- Katainen,
hiljaista poikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599