Nokialainen tuttuni joka tuntee Heidin oli jutellut sen kanssa "naisten juttuja". Selvis mm. et on se Arto vauvan isä. Harmi kaikille teille jokka toivoitte skandaalia. Ei tuu tästä keissistä.
Heidin vauva on Arton
7
369
Vastaukset
- buahahahahhaa!!!!!
Kukahan Arto mahtaa olla kyseessä?
- kaikkee voi jutel
Tää on taas näitä tutun tuttujen juttuja. Onko Arto itse kertaakaan maininnut asiasta?
- kaikke ei tarv epäil
kaikkee voi jutel kirjoitti:
Tää on taas näitä tutun tuttujen juttuja. Onko Arto itse kertaakaan maininnut asiasta?
No Artsi on kertonut olevansa kihloissa. Onkos kovinkin outoa jos kuvioihin kuuluu myös lapsi?
- kynäkolooki
Lensmannin piuhat on poikki niin alapäässä kuin yläpäässäkin. Isä on joku muu Arto ja nainen joku muu Heidi kuin Hautala.
- Jotain sentään
On artolla ainakin se vaakasuora piuha yläpäässä ehjä ja paikallaan mikä pitää, etteivät korvalehdet putoa.
- kummiksiko?
No jos on tottta, niin eräs kulahtanut, huoneellinen lastenvaatteita omistava pöhöttynyt katu pissaaja saa hepulit tiedosta. Hänenhän se piti se vavva saada, heh heh haaa.
- Lapsi kiljuu siellä
Syntymätön lapsi kiljuu Tuksun lastenvaatteita täynnä olevassa vaatekaapissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750