Monilla kaupoilla ja marketeilla on ainainen rulianssi hankkia myymäläänsä erilaisia vetonauloja.
Milloin on joulupukkia, tonttua jne.
Mäntän Tokmannilla on kuitenkin etu muihin liikkeisiin nähden tämän asian tiimoilta.
Liikkeellä näyttää olevan nimittäin aivan ikioma satuhahmonsa.
Tokmannilla asiakaspalvelutehtävissä olen nimittäin pannut merkille Muumi-Mamman kaksoisolennon.
Tove Janssonin luoman Satuhahmon kanssa tällä Muumi-Mammalla ei kuitenkaan ole muuta yhteistä kuin ulkoinen olemus sillä ystävällisyydestä ja lämmöstä hänellä ei ole tietoakaan.
Kun myyjän ja asiakkaan katseet kohtaavat myymälän käytävällä, pitäisi aidon asiakaspalvelijan ainakin edes yrittää hymyillä ystävällisesti jos ei muuten ole mahdollista tervehtiä esim. kevyesti nyökkäämällä.
Päinvastoin katse on jäätävä ja tympeä ja hyvin luotaantyöntävä.
Mäntän Tokmannilla on muutama erittäin ystävällinen asiakkaita huomioiva myyjä joista pari oikein sievää ja herttaistakin.
Loput ovat mitäänsanomattoman flegmaattisia, apaattisia ja kylmäkiskoisia.
Kaiken kuitenkin kruunaa tämä Muumi-Mamma joka taitaa liikkeessä olla vain siksi että jos joulupukkia ei saada joskus hankittua niin se voidaan tarvittaessa korvata toisella vetonaulalla.
http://www.youtube.com/watch?v=n1q13kbLLqY
Mäntän Tokmannilla kova vetonaula....
Pikku MyyJÄ
1
550
Vastaukset 1
- juuuuuuuuuu,u
Kävin eilen Tokmannilla ja huomasin että siellä on muumi-aiheisia tauluja, mukeja ym. sälää myytävänä.Muumit taitaa olla tällä hetkellä hittituote?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398