Lexus RX400h

premium3

Elikkäs alkoi autokuume kasvaa ja ruppes kiinnostamaan tuo ylhäällä mainittu automalli. Mites te rakkaat Lexusihmiset osaatte sanoa tuon menopelin kestävyydestä? Entä onko tuo kulutus edes lähelläkään sitä luvattua? Miten nuo hybridiakut kestää? Kannattaako ostaa 130 tkm ajettua yksilöä vai ovatko akut jo ihan lopussa? Miten isot ovat vakuutuskustannukset?

Kiitoksia :)

52

17168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeiltu on ei

      Aivan p-aska. Sillä jäätiin aikanaan mökillä kiinni kun luultiin että neliveto toimii niinku esim audilla mutta sehän on käytännössä etuvetoinen:) lisäksi huonosti muotoillut istuimet huonolla reisituella ja parempia ei saa edes rahalla. Keskikonsoli muovia ja vakiostereot aivan hanurista. Ne parhaat levinssonit on sit ihan älyttömän hyvät. Lisäksi lexusta ei arvosteta tai edes tiedetä tai oikeestaa monet luulee sitä korealaiseksi tms kiiaksi tms hyndaiksi. Osta mielummin porsse cayenne..vähä enempi kuluttaa mut vähä eri arvostus ku lexalla ja rasiaa irtoo:))

      • Heeh,,, arvostus ?

        Lexus on luxuksien luxus, mitä automaailma voi tarjota.
        Lisäksi kun auto kestää, eikä tarvitse seisottaa korjaamolla, on erittäin positiivinen asia.
        Ei voi verrata BMW:tä ja jotain Audia kestävyydessä ollenkaan Lexukseen, on se Lexus aivan toista maata.
        Tiedän nämä kuviot, koska olen toiminut pitkään autoalalla.
        Mersunkin laatu/kestävyys on totaalisesti romahtanut.


      • maa
        Heeh,,, arvostus ? kirjoitti:

        Lexus on luxuksien luxus, mitä automaailma voi tarjota.
        Lisäksi kun auto kestää, eikä tarvitse seisottaa korjaamolla, on erittäin positiivinen asia.
        Ei voi verrata BMW:tä ja jotain Audia kestävyydessä ollenkaan Lexukseen, on se Lexus aivan toista maata.
        Tiedän nämä kuviot, koska olen toiminut pitkään autoalalla.
        Mersunkin laatu/kestävyys on totaalisesti romahtanut.

        itselläni on 2006 usa rx400h eikä ole ollut mitään vikaa.
        talvella n10l kesällän.9l./100km
        huollot tavallisessa toyotan huollossa nostan myös veneeni 2000kg,ainakin siinä hommassa 4-veto toimii loistavasti!


      • suppoilo

        Audi vasta paska onkin ...sulla onkin näemmä kiinni auton arvostuksesta
        Ei itse autosta
        Voi yksinkertaisuutta aja lexus ja totea kuluttaa n.40% sun Porsche n kulutuksesta valitan.


      • Kot
        maa kirjoitti:

        itselläni on 2006 usa rx400h eikä ole ollut mitään vikaa.
        talvella n10l kesällän.9l./100km
        huollot tavallisessa toyotan huollossa nostan myös veneeni 2000kg,ainakin siinä hommassa 4-veto toimii loistavasti!

        Moro,
        Onko ajettavuus hyvä? Oma auto puolta oikealle ja ratti on joksikin raskas kääntää. Kulmat on tarkistettu ja ohjausvirheen kalibrointi tehty.


    • Kokemusta on

      Saaat päästä alle kympin ihanneolosuhteissa. Talvella aika surkea johtuen todellisen nelivedon puutteesta. Sisältä muovinen nahkapenkkejä lukuunottamatta. Parhaimmat mark levinsonin stereot on kyllä välttämättömät sillä vakiot on kohtalaisen munaset..radion säätimet on kuin jostain hyndaista:) ratti kans erittäin tyylitön toyota ratti. Ohjaus on sellanen et se on erittäin vanhanaikainen ja miten sitä nyt kuvailis.."tunnoton". Neliveto on yks suurimmista ongelmista tossa ainakin oman kokemuksni mukaan sillä talvella auto ei paljoa etuvetoa parempi ole. Laatua ei voi kuuna päivänä verrata tässä mallissa edes 1 sarjan bemariin tai varsinkaan volvon S60 seen..sitten mikä lexuksessa aina häiritsee ainakin itseäni on se ettei sitä arvosteta edes toyotan vertaa ja sen tietää vain harat autoihmiset. Sitä luullaan yleensä korealaiseksi tai vaan toyotaksi. Ja nämä nyt ihan omasta kokemuksesta..en laittais omia rahojani myöskään tuohon malliin sillä muistan että kun auto ostettiin se makso 80 tonnia ja kun 50 tonnia ajettuna sitä mentiin rintajoupille vaihtamaan niin lupasivat 30 tonnia vaihossa kun eivät edes tienneet oikeen kunnolla mikä se on kun heille ei ollut helsingissä tai tikkurilassa ikinä edes nähty sellasta..että se lexuksen arvostuksesta.

    • mollymia

      Minä olen ainakin ollut tyytyväinen lexukseeni, ja koska minulla ei ole mitään himoa että sen pitäisi olla joitain muita varten kun minua niin kelpaa. Kallis on ostaa mutta on rahan arvoinen,olen omistanut myös mersun ja en ottaisi sitä takaisin, samoin BMW ei ollut mitenkään erottuvainen muista autoista. Joten luxus tai ei, mutta ihana ajettava lexus on.

      • mollamaija

        Mollymia
        Samat sanat minultakin, mersu oli kyllä kanssa hyvä mutta Lexus parempi BMV ei ollut minun makuuni. Olen ainakin vielä tyytyväinen omaan lexukseeni.


      • Minnionaire

        Lexus sen olla pitää noi audit, bmwt ja mersut ei yllä samalle tasolle


    • 62v,autojätkä

      Outo asia. Jos mersu, audi ja bemari ihmiset haluaa ajaa juuri valitsemallaan autolla, miksi on edes tarvetta haukkua toisen valintaa. Onko se joku puolustuspuhe tai heikon itsekunnioituksen syy. Se joka on epävarma omastaan, haukkuu toisia.
      Fakta on, Suomen koko Toyota-Lexus hybrid aikana, siis yli 10 v. Prius hybrid akkuja ei ole tarvinnut kertaakaan uusia. Ajokilometrejä on joillakin todella paljon.
      Amerikassa on tehty testiä hybrid Lexuksella. Siellä Lexus hybrid ollut jo n. 14v.
      Auton akkujen varaus/ luovutus virrat mitattiin, ensin uudesta
      V. 2002 Hybriditä. Kun autolla tuli 325 000 km täyteen 11 v. testin aikana, mittaukset osoitti akkujen olevan täysin samanlaiset. Okei 0,002% erolla uuteen.
      Miten kauan ne kestää, sitä ei pysty varmasti sanomaan koska Suomen Hybridit ja jenkkien vastaavat Lexukset ovat edelleen liikenteessä? Olisi rehtiä antaa toisten kulkea sillä autolla kuin haluaa. Kaikilla ei ole edes varaa tai halua ostaa baijerin kärryä. On totta, toyota ihmisillä ei ole halua riskeerata, täytyy päästä töihin, ja lomalla kohteeseen asti. Aika harvat uskaltaa edes ajaa kuin rallikuskit. Ilmeisesti kaltaisillani on hyvä itsetunto. Uskalletaan ajaa sillä, mikä toimii omassa käytössä.
      Volvot haukutaan traktori/kiinan autoksi. Lexus riisipussiksi. Olen ajanut, saksalaisella uuden hinta alkaen n.50-70 000€. Ruotsalaisella, japanilais. Ranskal. Englantil. Jenkkiraudal. Ent. Tsekkiautolla, itä saksal. Ym. Jokaisessa on ilmennyt erilaisia ongelmia. Nyt ajan -06 Volvolla jossa ei vielä 4v.yllätys vikoja. Aiemmat toyotat ,ovat kuten vikatilastot 10v. niin vähävikaisia että ymmärrän miksi niitä näkyy liikenteessä paljon ajokuntoisina. Jos auton lähtöhinta on 50-70000€ kai siinä jotain erilaista on 20-30000€ maksavaan autoon. Jos itse haluaa ostaa käytetyn SUV RX Hybrid Lexuksen, todella hiljaisen pelin, miksi se pitää haukkua. En ole koskaan ajanut tahallaan esim. Umpihankeen, koska siihen on omat välineessä. Silti asun lähes 700m pitkän metsätien päässä, alussa on heti ikävä mäki, joka tosi vaikea talvella koska siihen ei pysty ottamaan vauhtia jyrkän mutkan takia. Yli 45v. Sitä on ajeltu ilman nelivetoa. Monet joutuu hankkimaan suv kaupunki maasturin, koska ikä pituus tai selkävaiva ei enää taivu pieneen tai matalaan oviaukkoon. Jos olis matala kuppiistuin, ei siitä pääse ylös kuin nosturilla. Voin sanoa silloin S 80 Volvon oviaukkokin tuntuu pieneltä. MH 100 kg Vantaa.

      • Automerkkien

        ja mallien haukkuminen on vielä sitä nuorukaisten ehdottomuutta mikä sulkee kaiken muun ulkopuolelleen. Onneksi se korjaantuu yleensä iän ja kokemuksen myötä. Pahimmat trollit palstalla ovat tuskin ajokortti-iässä mutta mielipiteet ovat vahvat. Sen huomaa siitä että aina viitataan jostain netistä kaivettuun linkkiin josta ei edes ymmärretä kieltä tekniikasta puhumattakaan. Siinä vaiheessa kun pikkujullien täytyy pärjätä omillaan, muuttuvat fiksuimmilla myös mielipiteet ja puheet. Ammattikoulun opettajana (evp) muistan hyvin sen palavan innon millä netistä etsittiin kaikkea nopeisiin autoihin liittyvää kun koneelle päästiin. Kokemuksen puutteessa myös seksisivut kiinnostivat kovasti mikäli lapsilukko ei ollut päällä.


    • 350

      Jos pääkaupunkiseudun automyyjä - ja vielä Rintajouppi - ei muka tiedä mikä auto Lexus on, niin siinä tapahtuu asiakkaan vedätystä. Jos siis tarjotaan naurettavaa hyvitystä. Ymmärtäisin jos esim. lapissa käy näin.

      • Kyllä ne tietää

        mutta yrittävät ahneuksissaan maksimoida katteensa.


    • lexus4ever

      Helvetin hyvä. Täyttä juhlaa ne 4v. mitkä -09 -mallisella ajelin. Vaihdoin 450:seen, muttei se juuri 'kummempi' ole. Lähellä täydellistä on vaikea parantaa.
      Alle kasin keskikulutus on ihan ok.

      • sama1

        Ja neliveto toimii eri lailla kuin tavanomaiset. Yhtä hyvin sillä pääsee pahaan paikkaan ja pois kuin perinteiselläkin. Eihän se oikea maastoauto ole, kuten ei muutkaan katumaasturit.


    • lexusrx400hh

      Näyttäisi siltä, että tätäkin keskustelua on täyttäneet katkerat audimiehet joilta on rahat loppuneet korjauskustannuksiin TSI ja DSG ongelmien ja tolkuttoman öljynkulutuksen jälkeen. Pienet puutteet Lexuksessa antaa helposti anteeksi kun katselee huoltokustannuksia ja auton yleistä luotettavuutta. Omassa ajossa keskikulutus 2550 omamassan RX400h näyttää tällä hetkellä 8.5l/100km ja ajan 50/50 kaupungissa. Paljon huolettomia kilometrejä edessä toisin kuin saksalais premiumeissa jotka on speksattu kestämään 100 000km.

      • selkiäähänse

        "Pienet puutteet Lexuksessa antaa helposti anteeksi"

        Kiva kun tunnustat noita puutteita. Makuasia sitten, että pitääkö niitä pieninä vai isoina. Takaisinkutsujen kauttahan usein selkiää...


      • saksalaiset_hajoo

        Audi, Mersu, klonkswagen ja bmw ei edes kutsu autoja takaisin vaikka ne ovat tautisia. Audissa TSI/DSG koko ajan ruikulla. Kun kerran korjaa DSG:n niin merkkisukollisuus unohtuu samantien! Mersun CDI on susi jo syntyessään, joka vuosi saa tehdä diesel suutinremppaa. BMW on sähkövikoja täynnä. Kiva ajaa talvella -20 C pakkasella ikkunat auki, mutta bemmi-kuskilta sekin sujuu tyylillä ja rahalla selviää.


    • Ostahetihuoltokirjalla

      Lexus on yksinkertaisesti luotettavin ja vähävikaisin auto mitä olen omistanut. Yksikään saksalainen luxuskärry ei yllä samaan huoltojen edullisuudesta puhumattakaan.

      • GSh_omistajana

        voin yhtyä mielipiteeseesi sillä öljynvaihtoa lukuunottamatta mitään ei ole tarvinnut korjata viimeisten kahden vuoden aikana. Autolla on nyt ajettu 160 tkm ja se on vuodelta 2008. Autoantaa hienon kyydin ja sellainen jännä huomio että amisjullit autoillaan eivät edes yritä ohi mikäli ajan rajoitusten mukaan. Tietävät varmaan tulevansa nolatuiksi jos yrittävät ohittaa. Vähän sama ilmiö kun ajan superpyörälläni. Kukaan ei ole ohi pyrkimässä.


      • 2.4STW

        Olispa Lekalla nelivteoinen farkku. RX4xxH on toki hieno laite mutta aika suuri ja sitä kautta bensaa palaa. GS450H taas sitten takavetoinen ja itse en enää nykyisen germaanin jälkeen taida takavetoisiin sortua.

        Joskus muistelen (harmitellen) kun en ostanut vuosia sitten RX400H mikä oli Tojoliikkeessä myynnissä. Autolla oli 5v ikää mutta sain tingattua siihen 3v takuun. Autoon oli liikkeessä jo laitettu uudet kesä ja talvipyörät.
        Aika harvaan käytettyyn annetaan 3v takuu koko autolle.

        Vieläkin harmitaa, perkl..


      • Ei_Lexus
        2.4STW kirjoitti:

        Olispa Lekalla nelivteoinen farkku. RX4xxH on toki hieno laite mutta aika suuri ja sitä kautta bensaa palaa. GS450H taas sitten takavetoinen ja itse en enää nykyisen germaanin jälkeen taida takavetoisiin sortua.

        Joskus muistelen (harmitellen) kun en ostanut vuosia sitten RX400H mikä oli Tojoliikkeessä myynnissä. Autolla oli 5v ikää mutta sain tingattua siihen 3v takuun. Autoon oli liikkeessä jo laitettu uudet kesä ja talvipyörät.
        Aika harvaan käytettyyn annetaan 3v takuu koko autolle.

        Vieläkin harmitaa, perkl..

        tarvitse mitään takuuta käytettynäkään jos se on huollettu eikä minkään tumpelon jäljiltä. Paljonhan siellä on mikä voi mennä rikki mutta ihmeen luotettavasti näkyy toimivan.


      • HyvänAlku

        "Lexus on yksinkertaisesti luotettavin ja vähävikaisin auto mitä olen omistanut. "

        Hyvä, että sentään tunnustat ne viat!


      • Teronpökkimää
        HyvänAlku kirjoitti:

        "Lexus on yksinkertaisesti luotettavin ja vähävikaisin auto mitä olen omistanut. "

        Hyvä, että sentään tunnustat ne viat!

        Takaisinhutsua pukkaa pian Tero


    • Luxusukko

      Paras ja kestävin auto mitä on rakennettu.

      • jaLotossaVoittorivi

        Ja sillä kun ajaa, niin naiset kumartaa ja hymyilee ja on pyydettäessä suosiollisia. Ja lapset antaa vaikka viimeisetkin tikkarirahansa lexukuskille. Että voisi miellyttää.


      • Lapsellista
        jaLotossaVoittorivi kirjoitti:

        Ja sillä kun ajaa, niin naiset kumartaa ja hymyilee ja on pyydettäessä suosiollisia. Ja lapset antaa vaikka viimeisetkin tikkarirahansa lexukuskille. Että voisi miellyttää.

        provoa Toyota-palstan trollipojulta. Mikähän sen sairaus on nimeltään?


      • kerrallaKuusamoon
        Lapsellista kirjoitti:

        provoa Toyota-palstan trollipojulta. Mikähän sen sairaus on nimeltään?

        Mulle kallein mahdollinen Lexus. Ja sitten mieluiten Turkissa tehty.


      • Kaksi_syytä
        kerrallaKuusamoon kirjoitti:

        Mulle kallein mahdollinen Lexus. Ja sitten mieluiten Turkissa tehty.

        miksi sinä trollipoju et tule koskaan oikeaa Lexusta saamaan, et edes käytettyä.

        1. Sinulla ei amiksestakin ulos heitettynä tule koskaan olemaan rahaa
        2. Lexukset tehdään Japanissa ja Turkissa hyviä Toyotan kansanmalleja

        Varmasti Kaivokselassa vähän katsotaan, kenelle ja minkälaisille ostajille autoja myydään. Samalla lailla sinut Toyota-trollipoju ohjataan kohteliaasti ulos muistakin liikkeistä.


      • 23423432

        Suurin osa Lekoista tehdään USAssa.


      • laitanrahatnaisii
        23423432 kirjoitti:

        Suurin osa Lekoista tehdään USAssa.

        Niin ettei Turkintojotaa saa Lexuksena vaikka haluais??? Mikä PETTYMYKSEN päivä


      • varustelistalta
        laitanrahatnaisii kirjoitti:

        Niin ettei Turkintojotaa saa Lexuksena vaikka haluais??? Mikä PETTYMYKSEN päivä

        Eikös lisähintaan saa turkkilaiset takaisinkutsurukkaset?


      • Toyota-trollin
        varustelistalta kirjoitti:

        Eikös lisähintaan saa turkkilaiset takaisinkutsurukkaset?

        vastaukset täyttävät kriittisimmätkin vaatimukset asiallisuudessaan kuten tämä ylläolevakin kommentti näyttää. Vaikea uskoa edes mopopojuksi.


      • jokuvaatimustaso
        Toyota-trollin kirjoitti:

        vastaukset täyttävät kriittisimmätkin vaatimukset asiallisuudessaan kuten tämä ylläolevakin kommentti näyttää. Vaikea uskoa edes mopopojuksi.

        Kyllä turkinautossa saisi olla turkinrukkaset vakiona mukana.


      • Rupesi_kiinnostaan
        jokuvaatimustaso kirjoitti:

        Kyllä turkinautossa saisi olla turkinrukkaset vakiona mukana.

        että mitkä ne on noi turkinrukkaset. Kun taidan olla liian nuori tajuumaan.


      • loivaAlotus
        Rupesi_kiinnostaan kirjoitti:

        että mitkä ne on noi turkinrukkaset. Kun taidan olla liian nuori tajuumaan.

        Älkää vain ihmeessä ottako liian kevytmielisesti noita turkinrukkasia. Ei missään tapauksessa kokemattomalle turkinrukkasta kumpaankin käteen. Ensin vain toiseen ja varovasti alku.


      • varovastiOppia
        loivaAlotus kirjoitti:

        Älkää vain ihmeessä ottako liian kevytmielisesti noita turkinrukkasia. Ei missään tapauksessa kokemattomalle turkinrukkasta kumpaankin käteen. Ensin vain toiseen ja varovasti alku.

        Jos on varusteissa turkinrukkaset niin ensimmäiseksi kannattaa tutustua asiaan auton ohjekirjan kautta. Ja kauppiaaseen voi olla yhteydessä. Ja jos ei ole turkinrukkasista aiempaa kokemusta, niin ensimmäinen kerta tosiaankin korostetun varovaisesti. Vain toiseen käteen ekalla kertaa!


    • Entäs_turkkilainen

      tupakoi. Tuleeko turkinrukkasen mukana sellainen. Mites siellä peruskoulussa aihetta käsitellään.

    • suppilo1

      Todella tyhmää jutustelua
      Kahden ison mesen ja kahden auto a6q jälkeen ajan mielummin lexuksella
      Kulutus n.8.1 sekalainen
      Bmw , en aja sillä siinä ja kondoomissa on sama tavara sisällä

    • Ulkomailla.asuva

      Katsastin tänään oman Lexukseni kolmannen kerran siitä lähtien kun sen käytettynä ostin. Autolle ei koskaan ole tarvinnut tehdä mitään katsastusta varten ja viime kesänä lomareissulla Suomessa teettämäni ruosteenestokäsittely herätti kovasti ihmetystä ja sitä piti selittää kolmelle eri katsastusmiehelle. Eräs heistä huuti montun pohjalta saksaksi että tämä alustahan on super johon vastasin että tiedän kyllä. Olivat kyllä aika vakuuttuneita eikä katsastuslappuun tullut ensimmäistäkään merkintää mistään vaikka auto on 7 vuotta vanha ja 170 tuhatta ajettu hybridi. Autolle on näinä viimeisinä vuosina tehty vain öljynvaihdot 10-15 tuhannen kilometrin välein kun muuhun ei ole ollut tarvetta. Nesteet ym osaan tarkastaa itsekin.

    • Löytyi_netistä

      sellainen saksalainen ohjelma kuin PS-profis jossa pari alan miestä etsivät asiakkaille käytettyjä autoja. Löytyi myös Lexusta käsittelevä jakso. Laitoin itse Googleen "PS-profis Lexus"ja sieltä löytyi mielenkiintoinen ja maanläheinen testi käytetyn Lexuksen koeajo- ja tinkimistapahtumasta asiakkaan hyväksyttäväksi. Maallikolle jäi mieleen saksalaisten ammattilaisten yllättävän positiivinen suhtautuminen japanilaiseen autoon. Katsokaa itse.

      • Mielenkiintoinen_juttu

        vaikka ei ollutkaan RX-mallista. Vielä kun osaisi saksaa niin tuosta olisi saattanut saada enemmän irti. Vaikutti kuitenkin lupaavalta tuo perhemallin Lexuskin ja näytti olevan aikas tehokas.


    • Kaikenkokokenut

      Autoni viimeisen n. 15 vuoden ajalta:
      Audi A6 biturbo, Audi S6, MB e270 cdi, Audi A8, Audi A8, Audi A8, Audi S8, Audi A3 Lexus rx 400 2008 vanha tuonti lousku.
      Autot yleensä hankittu vuoden vanhoina paitsi pari uutta mukana.
      S6 8 koneella vei hirvittävästi bensaa ja tankki oli vain 60 litraa, joten tankilla sai olla kokoajan.
      Mersu oli todellinen ajettava se meni laidasta laitaan kuin ajokoira, kone
      kyllä oli väkevä meni vaikka puuhun, Ja rumakin kuin mikä.
      A8 kaikki muuten ok mutta varoirusvalot palaa tasaisesti kokoajan.
      Aina, joku keltainen valo päällä. Huollot ja osat maksaa yksiön hinnan
      ja kun audi vielä oli todella paska huoltamaan ennen niin rahaa meni.
      Nyt audi on kyllä parantanut huolto toimintaansa todella hyväksi mutta ei halvaksi vieläkään.
      Tarve auton käyttöön on vähentynyt ja otin sitten A3 audin, jotta on joku kun olen suomessa.
      A3 on surkein auto ikinä, kuin vanerilaatikolla ajaisi, ala-arvoiset istuimet, hirvittävä
      meteli (ei tarvitse radiota). Vaihdoin 3 viikon jälkeen pois todellinen pettymys.
      Verrattuna esim. vanhaan poikani golfiin, A3 on täydellisen "Paska auto" sopii hyvin naisille (nehän niillä ajavatkin) koska he eivät älyä kuinka surkea se on mutta näyttäähän hyvältä kun on Audi.
      Koijarit myivät sitten tuon italian tuonti lexuksen ja ajattelin, että A3 huonompi se voi olla kuitenkaan.
      Olen erittäin tyytyväinen, hiljainen, hyvillä levinsonin stereoilla varustettu menee pehmeästi kuin nuoruuden jenkki. Kätevä kääntymään yllättävän ketterä.
      Paras auto tähän asti verrattuna tuohon historiaan.
      Pesee nuo isot audit mennen tullen mukavuuden suhteen. Kulutus ei minua kiinnosta ja luotettavuudesta en vielä tiedä kun on ollut vasta pari kuukautta.
      Navikaattori on kyllä surkea käyttää verrattuna audiin se myönnettäköön.
      Paras kaikesta on tietysti se, että lexus on rumin auto kilpailun ehdotonta kärkeä.
      Ei osaa japanin poika suunnitella vaan on yhdistänyt sarvis ahkion ja koirankopin ja siitä on tullut RX lexus. Niin ruma, että herättää sympatiaa;)
      Se ei haittaa kunhan toimii niin kuin toimii.

      • Anonyymi

        Tällä kaverilla huippu itsetunto, harvoin täällä näkee.. :)

        ... mielenkiinnolla lueskelen, mietin juuri BMW X3 / E83 vaihtoa RX -Lexukseen..
        .. systeri jenkeissä ajanut pitkään Lexuksella, tykkää kovasti.

        ...hyvät on kyllä arviot (täälläkin) Lexuksesta.. täytynee käyä koeajaa jossakin lumilla ym..


    • Sösss

      RX on ruma tötterö.

      • Toyota-palstan

        trollipoju ilkeää tulla tällekin palstalle näyttämään sairautensa oireita. Skitsofrenia aiheuttaa tällaiset yllä olevat lapselliset purkaukset joita ei onneksi tarvitse ottaa vakavasti. Pojulla ei vaan ollut tällä kertaa mitään jonka perusteella olisi päässyt solvaamaan Toyota-konsernia. On poju kuitenkin nolo tapaus kaikessa lapsellisuudessaan.


      • ruostepesä.lelux

        Onhan se karmean näköinen ja surkea romu muutenkin.


      • Sieltähän_se_tuli
        ruostepesä.lelux kirjoitti:

        Onhan se karmean näköinen ja surkea romu muutenkin.

        Toyota-palstan trollipojun kuitti.


    • Saab-turbo

      Eli nyt pystyn vain vertaamaan 3.a autoa keskenään (ne omistaneena), on ollut ML 350 /meke, joka tyyppivioiltaan aivan surkea, maksaa korjaukset maltaita. Toinen Audi q7 ja vaihdelaatikko vikoja, anturit paskoja, 2 eken osa jättää tielle ja maksaa korjauksineen yli 600 ekee joten laadusta ei ainakaan voi tuon kohdalla puhua. Nyt lexus rx 450H ja ei vikoja ole 6 vuoden aikana tullut, anteeksi yksi on jäi penkinlämmitin päälle :p, peffa tykkäsi kyttyrää mutta , piuha irti penkistä ja huoltoon..ilmeni vain katkaisin vika joka maksuoi vähän vajaa 30 ekee ja siinä kaikki. Tuntuu siltä että paras iso citymaasturi..kaverilla range rover ja sähkövikoja täynnä..

      • GS450h_rules

        Lexuksen laatua on vaikea selittää sellaiselle jolla ei ole omakohtaista kokemusta. Toyotan omistajille sitä laatua ei tarvitse edes selitellä koska he sen jo tietävät mutta muutama on hämmästynyt autoni tehoa ja sitä hiljaisuutta sekä eleettömyyttä joka autoa ajettaessa on päällimmäisenä tunteena. Tiedän jo nyt että moni tuttavapiiristäni harkitsee hyvän käytetyn Lexuksen hankintaa jolloin auton kalliit kilometrit arvonalenemisen myötä ovat jo takanapäin. Suurin osa heistä on ostanut kaikki muutkin autonsa samalla tavoin käytettyinä, osa Saksasta asti. Ilmeisesti joutuvat toimimaan samoin tälläkin kertaa.


      • Hyväpeli

        Kyllä näin on.tuo GS on todella hieno peli kaikinpuolin.laadullisesti parempi kuin edellinen A6 joka oli -14 vm.
        Ajettavuuskin parempi..onhan sentään takaveto.
        Tämä on ensimmäinen lexus itsellä muttei varmaan viimeinen.


    • Anonyymi

      Tiedät jo itsekin vastauksen. 130 tkm on mitätön ajomatka Lexukselle. Niillä päästelee monta kertaa pitemmälle ja kyyti on aina mukavaa. Lexus on markkinoiden laadukkain auto.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe