Hyvää yötä ja kauniita unia

Yksin oon kuitenkin

yksin elon pahoja puolia on ettei voi toivottaa hyvää yötä, kenellekään läsnäolevalle.
Avio- tai muut puolisot onko tapana sanoa hyvää yötä, kultaseni.

58

1682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisu-liisa

Joka ilta pyydän anteeksi ja toivotan hyvää yötä kullalleni.

Nyt toivotan Hyvät Yöt Sinullekin!

• Yok

Minulla tosi harvoin anteeksi pyydettävää, ei ees joka ilta.Hyvää yötä sinullekin.

• ;))

Kadetta populaa, miinusmestarit.

• 1943

Oli tapana. Melkein vuosi on siitä, kun viimeksi tapahtui. Ei illalla arvannut, että aamulla pitää tilata ambulanssi. Mutta elämään kuuluu erilaisia jaksoja, ja nukkuessa ei tiedä onko kaveria vieressä vai ei. Ja näin illalla voi iloita siitä, että on oma koti. Kauniita unia kaikille.

• Yok

Ei tiedä ei. Kaunis tapa kuitenkin vaikka ilman sanojakin voi ilmaista, pienellä eleellä, kosketuksella.

• Hyvää yötä, nukkukaa rauhallisesti..

• s-taka*

Voithan (aloittaja) toivottaa itsellesi hyvää yötä, katsoa vaikka peiliin ja hymyillä. Luulisin tekeväni niin jos asuisin yksin. Eipä tuolle kumppanille tule niin tarkkana toivoteltua hyviä öitä, ei ainakaan kultanen-sanan kanssa ;-) kun on pitkä liitto takana niin tietäähän tuon muutenkin...

Eiköhän jokaisella ole oma pieni nöyrtymisen paikkansa, vaikka juuri illalla kun päivän kulkua miettii. Ainakin voi hiljaa mielessään toivottaa myös läheisilleen - ystävilleen - vaikka koko maailmalle - kiitokset tästä päivästä ja kaikkea hyvää huomiselle päivälle.

Hyvää on maailmassa aina kuitenkin liian vähän.

Hyviä öitä kaikille, varsinkin aloittajalle - joka tuntuu olevan hiukan yksinäinen.

• Hyvää huomenta.

En voi toivottaa hyvää yötä kenellekään kun en mene nukkumaan kuin aamu yöstä.

Huomentako pitäisi toivottaa:)

• aamua!!

En mene minäkään, nythän vasta ilta alkaa.

• Hyvää huomenta.
        aamua!! kirjoitti:

En mene minäkään, nythän vasta ilta alkaa.

Sori. Nukahdin klo 00.10 viime yönä :) Varmaan pää kolahti näyttöpäätteeseen, on niin otsakurtut läppärin lasissa.

• aamua!!
        Hyvää huomenta. kirjoitti:

Sori. Nukahdin klo 00.10 viime yönä :) Varmaan pää kolahti näyttöpäätteeseen, on niin otsakurtut läppärin lasissa.

Minä laittauduin lavitsalleni myöhäisen Poppikoulu-uusinnan jäkeen. Meillä sen kuuntelu siihen aikaan on traditio. Päivän kiireissä se aina unohtuu.
        Nyt kai on taas aika toivottaa, unta makeaa!

• kolmin kissa

Huomentapäivää,ihana aamu hyvin nukutun yön jälkeen, vaikkakaan ei ole ketään jolle hyvää yötä toivottaisin, ainoastaan 2 ihanaa kissaa, niille kyllä toivotan hyvät yöt vaikka ne eivät ehkä sitä ymmärrä varsinkaan kun ovat yöeläimiä. Hyvää päivän jatkoa kaikille ja nautitaan siitä yhdessä tai yksin.

• -väsynyt-

Hyvää yötä ja kauniita unia.

Huomenna on uusi päivä ja uudet kujeet... ja keskustelut...

• unihiekkanen

Kaikille teille ihanille.................Hyvää Yötä !

• -uninen-

Hyvää yötä!

Nukkukaa makoisasti..

• uhmaikäpoitsu

en nuku uhallakaan ellen saa tittii :) ketä antaa tittua maittaa?

• yksinkin hyvä

Niin en oo ajatellukkaan tuota ennen.Sillon kun lapset oli vielä kotona ,toivoteltiin hyvät yöt ,Ja ukkelille myös.Nyt kun meen nukkuun ,enkä oikeestaan tiiä olenko pitäny sitä mitenkään vaikeana,ettei oo kelle sanoo hyvän yön.Ehkä on muita tilanteita missä kaipaan toisinaan kumppania.Mutta nytpä sanon hyvää yötä kaikille teille,nukkukaa hyvin ja nähkää kauniita unia.

• 1943

Kun lapset käyvät luonani, toivotamme hyvät yöt aina kuten heidän kotona asuessaankin oli tapana. Elämänjuna köröttelee eteenpäin ja nuo entiset pysäkit tulevat illalla mieleen, kun katselee valokuvia yöpöydällä. Ei ole uniongelmia, joita monilla on.

• Yksin oppii

Ei ole enää tuttua vieressä nukkujaa,- kissaa-, jonka päätä aina silittelin hyvänyön toivotukseksi.
      Se armahdettiin tänään sairauden takia. Onhan se saanut kulkea kanssani pitkään. Vanhuuttaan sai elää kauan.
      On aloitettava uusi taival elämässäni.

• Tyyny on toveri:)

Yksinkin pystyy elämään monen monen asian kanssa. Hyvissä öissä, huomenissa, päivissä.

• vaihdetaan.

Hyvänyön suukot ...

• lkjabm98548

Miksi yksin?

Löydä toinen 60 ja kovia panoja.

• kawe

klo 22.02
      Moiskis - perillä - /

• Huomenia

Silloin tällöin yhtä aikaa nukkumaan käydessämme minä vaimona toivottelen hyvät yöt miehelleni, joka kyllä sitten vastaa samalla tavalla, muttei ikinä itse toivota oma aloitteisesti mulle öitä hyviä.

Mutta aloittajalle sen verran vaan vinkkaan, että itse olet itsesi paras kaveri, joten toivota ajatuksissasi itsellesi hyvää yötä hyvien unien kera.

Ihminen on aina yksin, muiden joukossakin yksin, että sen kun muistaa, niin hyvin menee. Jokainen on oman onnensa seppä. Elämä on sitä, millaiseksi sen itse haluaa tehdä, ja eikä tarvitse mennä valtaväestön virran mukana. Oma tie perille vie. Tietty yhteiskunnassa on aina omat sääntönsä ja lakinsa, mutta kun niiden mukaan seilaa, niin lopun voikin elää ihan oman pään mukaan.

Voimia vaan aloittajallekin, kevät on käsillämme ja uusi kesä tuloillaan, nauttikaamme täysin rinnoin.

• kiirustorstai

Kiirustorstai on ohi, alkaa piiiiitkäperjntai. Kauniita unia oman kullan kuvia

• -uninen-

Hyvää yötä ja kauniita unia.

• Yksin oppii

Yksin nukkuminen ilman kissaa taitaa olla vähän kinkkinen, mutta tiedän että ajan kanssa tottuu.
      Hyvää Pääsiäistä!

• havumetsien mies

Olisikohan tosiaan ruvettava hankkimaan kissaa seuraksi?

Värilläkään ei olisi väliä, kunhan olisi musta.

• Lennossa

Kauniita unia kun päänne tyynyllenne viette. Hyvän yön suukko.

• Kumpi ennen kuolee

Olen aviossa, mutta jo kymmenen vuoden ajan olen toivottanut itselleni hyvää yötä. Siis nukumme eri huoneissa. Isäntä on enemmän kuin tyytyväinen. Saa hyvällä omallatunnolla pitää kaikki "sattumat".

• aamu tulee...

Kaikesta huolimatta....toivotan Sinulle hyvää yötä.

• näin meillä ....

"kumpi ennen kuolee "

kokmusta on samasta asiasta, mä itse mielelläni muutin toiseen huoneeseen, eikä ukolla ollu senkummemmin haluja samaan sänkyyn,
      ihminen kun tulee vanhaksi, ei kaipaa vieruskaveria pyörimään ja häiritsemään unta,
      MUTTA mukava kuitenki on että hän on olemassa ,
      ompa oma kulta ja oma puhekaveri , ja kainaloonki sohvalla on kiva käpertyä TV:tä katsomaan,
      hän aina hieroo jalkojani ja helyys on molemminpuoleista,
      EI seksi vanhana ole enään tärkeää, ku kyky puuttuu on vain hyvä kun olemme muuten rakkaita ja helliä toisillemme
      ja maailman parhaita ystäviä,
      mies puolustaa aina jos on joku vaara tilanne,
      osottaa kivasti mustasukkasuutensa jos vieras uros on liian kiinostunu miusta,
      näin on hyvä,
      olihan meillä kiivas seksielämä yli 30v ja lapsilauma maailmalla kukanenki elää omaa perheelämäänsä,
      nyt vanhana on ihanaa vai rakastaa toisiaan, matkustella ja vain nauttia elämästä ja olemassa olosta,

• 3 21

Seksin kyllä pitäisi jatkua yhteiselämässä vielä 70 - vaiheessakin, joten kyllä tuossa -jos henkilöillä on kyse 60 - ja 70- -iästä eivätkä vammat ole syynä - on aika varhaisessa vaiheessa luovuttu tästä elämän keskeisestä nautinnosta.

Toisaalta vanhuuden rasitteiden ilmaantuminen on aika yksilöllistä.

Kykyjen puuttumiseenhan taas on tunnetusti keinoja.

• eriävämp
        3 21 kirjoitti:

Seksin kyllä pitäisi jatkua yhteiselämässä vielä 70 - vaiheessakin, joten kyllä tuossa -jos henkilöillä on kyse 60 - ja 70- -iästä eivätkä vammat ole syynä - on aika varhaisessa vaiheessa luovuttu tästä elämän keskeisestä nautinnosta.

Toisaalta vanhuuden rasitteiden ilmaantuminen on aika yksilöllistä.

Kykyjen puuttumiseenhan taas on tunnetusti keinoja.

Kölli ja lemmi sinä vaan siellä espanjassa. Mutta älä tuputa kaikille.

• "reetta

niinpä olis mukava sanoo jollekkiin hyvää yötä..mut ei niit ole täälläkään..kelletoivottasi

• "suomi-junttimies"

No hyvää hyvää yötä, per ke le :)))

(kelpasko?)

• "suomi-junttimies"
        "suomi-junttimies" kirjoitti:

No hyvää hyvää yötä, per ke le :)))

(kelpasko?)

Ei maar, ei ehdi nukkumaan kahvia pitäis alkaa keittää.

• HILJAAaaa

Kaikki väki nukkuu ZzZzzZZZZ----------ÖITÄ---

• -iltavirkku-

Oho!
        Onhan täällä sittenkin joku toinenkin ollut hereillä. Ihmettelin että mihinkäs porukka on karannut kun ei kukaan ole keskustelemassa.

No, vuorohan se on teidänkin nukkua. Itse kun olen ollut muutaman iltana niin väsynyt että olen nukahtanut melkein istualleen. Eipä siinä sitten ole auttanut muu kuin laittaa kone kiinni ja kömpiä sänkyyn.

Katselin tuossa useita palstoja löytyisikö mitään keskustelun aihetta, mutta en saanut oikeastaan mistään aloituksesta kiinni.

Taidempa minäkin tästä lähteä nukkumaan.

Hyvää yötä.

• ;))
        -iltavirkku- kirjoitti:

Oho!
        Onhan täällä sittenkin joku toinenkin ollut hereillä. Ihmettelin että mihinkäs porukka on karannut kun ei kukaan ole keskustelemassa.

No, vuorohan se on teidänkin nukkua. Itse kun olen ollut muutaman iltana niin väsynyt että olen nukahtanut melkein istualleen. Eipä siinä sitten ole auttanut muu kuin laittaa kone kiinni ja kömpiä sänkyyn.

Katselin tuossa useita palstoja löytyisikö mitään keskustelun aihetta, mutta en saanut oikeastaan mistään aloituksesta kiinni.

Taidempa minäkin tästä lähteä nukkumaan.

Hyvää yötä.

Kaikki ovat tarttuneet koivistaan tervaan tai purukumiin.

Hyvät Ödyt sinnekin päin. Hiljaa kun ollaan, ei ainakaan loukata ketään.

• kurja elämä

Kalja on ollut "kaverini" n. 5 vuotta 2-3 kertaa viikossa kun ei ole ainuttakaan kaveria, saatikka ystävää. Paha olla.

• -elämän menoa-

Kuinka niin ettei ystäviä? Olen usein kuunnellut että kaljaveikot keskutelevat juomisistaan keskenään eikä raitis ihminen ole heidän mielestään minkään arvoinen. Luulisi ettei sitä yksinäisyyttä silloin tarvitsisi potea.

Miksi olet antanut kaljan tulla ystäväksesi ja hallitsemaan elämääsi? Itsehän sinä sitä suuhusi laitat ja valitat sitten pahaa oloa.

Tämä ei ole mikään moraalisaarna, sillä jokaisella on vapaus elää elämänsä niin kuin itse päättää ja haluaa.

Tiedän mitä on yksinäiyyden tunne, mutta epäilen ettei se kaljan juonnilla parane. Itse olen ratkaissut sen menemällä toisten joukkoon. Harrastuksia on löytynyt, harvemmin on haitannut elämäntavat kun hyväksyy ihmiset sellaisinaan.

• Yksi N tai M
        -elämän menoa- kirjoitti:

Kuinka niin ettei ystäviä? Olen usein kuunnellut että kaljaveikot keskutelevat juomisistaan keskenään eikä raitis ihminen ole heidän mielestään minkään arvoinen. Luulisi ettei sitä yksinäisyyttä silloin tarvitsisi potea.

Miksi olet antanut kaljan tulla ystäväksesi ja hallitsemaan elämääsi? Itsehän sinä sitä suuhusi laitat ja valitat sitten pahaa oloa.

Tämä ei ole mikään moraalisaarna, sillä jokaisella on vapaus elää elämänsä niin kuin itse päättää ja haluaa.

Tiedän mitä on yksinäiyyden tunne, mutta epäilen ettei se kaljan juonnilla parane. Itse olen ratkaissut sen menemällä toisten joukkoon. Harrastuksia on löytynyt, harvemmin on haitannut elämäntavat kun hyväksyy ihmiset sellaisinaan.

Kun yksinäisyys kaatuu päälle, niin kalja vähäksi aikaa helpottaa. Väärä tapa, tiedän, mutta olisiko hyvin rasvattu köysi sitten parempi? Sitä, edes puhekumppania, kun on turha toivoakaan.

• -elämän menoa-
        Yksi N tai M kirjoitti:

Kun yksinäisyys kaatuu päälle, niin kalja vähäksi aikaa helpottaa. Väärä tapa, tiedän, mutta olisiko hyvin rasvattu köysi sitten parempi? Sitä, edes puhekumppania, kun on turha toivoakaan.

Miten siihen kalja auttaa?

Etteikö puhekumppania nykyaikana saisi? On puhelin, millä soittaa, tietokone, jolla voi pitää yhteyttä keskustelemalla, auto, jolla voi ajella kavereiden luo. Mikä mättää? Etkö viitsi?

Jos köyttä harkitset niin toivottavasti se on niin laho ja mahiutunut että hajoaa jo solmua tehdessäsi.

• Yksi N tai M

Miten siihen kalja auttaa?

Etteikö puhekumppania nykyaikana saisi? On puhelin, millä soittaa, tietokone, jolla voi pitää yhteyttä keskustelemalla, auto, jolla voi ajella kavereiden luo. Mikä mättää? Etkö viitsi?

Jos köyttä harkitset niin toivottavasti se on niin laho ja mahiutunut että hajoaa jo solmua tehdessäsi.

"Etteikö puhekumppania nykyaikana saisi? On puhelin, millä soittaa, tietokone, jolla voi pitää yhteyttä keskustelemalla, auto, jolla voi ajella kavereiden luo."

On puhelin, on. Vaan ei ole kenelle soittaa. Kaikilla muilla on omat menonsa ja kiireensä. Ei niitä SAA häiritä!

On tietokone, on. Voi kirjoittaa Suoli24:n palstalle, josta tuurillaan voi vastauksen saada tai peukutuksen. Yleensä ei saa.
        Skypessäkin on nimiä. Sellaisia, joista joku vuosia sitten kerran soitti tai jätti soittamatta. Jos minä soitan, niin kiireesti haluaa lopettaa. Joten parempi olla kiusaamatta.

On auto, on. Paljon ajettu ja paljon ajetaan. Yksin. Maata ja maita ristiin rastiin. Ei ole kyytiin tulijaa, ei paikkaa minne kylään mennä. Joku pummaa ilmaisen kyydin kauas kauppaan, viime aikoina ei sitäkään.

Kavereitten luo? Minkä kavereitten? Ei minulla sellaisia ole. Kaikki löysivät parempaa seuraa jo yli 50 vuotta sitten. Minä olen se pariton, ylimääräinen, liika. Kaikkialla. Ei elämä ole sellaista kuin naistenlehdissä ja TV:ssä valehdellaan.

• -elämän menoa-
        Yksi N tai M kirjoitti:

"Etteikö puhekumppania nykyaikana saisi? On puhelin, millä soittaa, tietokone, jolla voi pitää yhteyttä keskustelemalla, auto, jolla voi ajella kavereiden luo."

On puhelin, on. Vaan ei ole kenelle soittaa. Kaikilla muilla on omat menonsa ja kiireensä. Ei niitä SAA häiritä!

On tietokone, on. Voi kirjoittaa Suoli24:n palstalle, josta tuurillaan voi vastauksen saada tai peukutuksen. Yleensä ei saa.
        Skypessäkin on nimiä. Sellaisia, joista joku vuosia sitten kerran soitti tai jätti soittamatta. Jos minä soitan, niin kiireesti haluaa lopettaa. Joten parempi olla kiusaamatta.

On auto, on. Paljon ajettu ja paljon ajetaan. Yksin. Maata ja maita ristiin rastiin. Ei ole kyytiin tulijaa, ei paikkaa minne kylään mennä. Joku pummaa ilmaisen kyydin kauas kauppaan, viime aikoina ei sitäkään.

Kavereitten luo? Minkä kavereitten? Ei minulla sellaisia ole. Kaikki löysivät parempaa seuraa jo yli 50 vuotta sitten. Minä olen se pariton, ylimääräinen, liika. Kaikkialla. Ei elämä ole sellaista kuin naistenlehdissä ja TV:ssä valehdellaan.

Omahan on syysi jos et soittajalle vastaa tai pidät sitä häirikkönä. Toki joku tuttavistasi varmaankin haluaisikin jutella kanssasi jos vaikka soittaisit vaikkapa kokeeksi.

Useimmiten kaljan kanssa läträävät soittavat öisin, silloin ei viitsisi oikein jutella jos on väsynyt. On muuten ihmisiä jotka vastaavat yölläkin puhelimeen jos haluaa kuulla ystävistään jotakin. Voihan puhelimen laittaa äänettömälle jos tekstarin tai puhelimen ääni haittaa ja vastata vaikka sitten joskus kun sen huomaa.

Kavereita varmaan löytyy jos menee mukaan. Kotoa ei kukaan tiedä etsiä.

• Yksi N tai M

Omahan on syysi jos et soittajalle vastaa tai pidät sitä häirikkönä. Toki joku tuttavistasi varmaankin haluaisikin jutella kanssasi jos vaikka soittaisit vaikkapa kokeeksi.

Useimmiten kaljan kanssa läträävät soittavat öisin, silloin ei viitsisi oikein jutella jos on väsynyt. On muuten ihmisiä jotka vastaavat yölläkin puhelimeen jos haluaa kuulla ystävistään jotakin. Voihan puhelimen laittaa äänettömälle jos tekstarin tai puhelimen ääni haittaa ja vastata vaikka sitten joskus kun sen huomaa.

Kavereita varmaan löytyy jos menee mukaan. Kotoa ei kukaan tiedä etsiä.

Näkyikin olevan sinulla luetun ymmärtämisessä vaikeuksia.
        Hyvää yötä silti.

• -elämän menoa-
        Yksi N tai M kirjoitti:

Näkyikin olevan sinulla luetun ymmärtämisessä vaikeuksia.
        Hyvää yötä silti.

???
        "Ei elämä ole sellaista kuin naistenlehdissä ja TV:ssä valehdellaan. "

Eihän kukaan varmaankaan elä naistenlehtien tai TV:n mukaan. Onhan paikkoja jonne voi mennä toisten joukkoon.

Aloitin iltakursseista, sain ystäviä jotka pyysivat mukaan moneen muuhunkin asiaan. Joukon mukana tuli uusia tuttavuuksia, tuli mukaan uusia harastuksia. Niistä voi jopa valita mieleisensä.

Tuosta olen kuitenkin edelleen samaa mieltä että pitää mennä mukaan ja ottaa itse se ensimmäinen askel, ei kotoa tiedä kukaan hakea

Olin tuossa iltapäivällä niin väsynyt viime öisestä valvomisesta että olen ajatellut jotakin muuta. Nukuin välillä.

Hyvää yötä sinnekin. Jatkan uniani.

• kaveritkin häipyy

ja vielä pahemmaksi menee jos liikaa alkaa juomaan..

• Kai Puu
    • Nukkumaan jo

Hyvää Yötä , kultaselleni.

• Neljältä jo heräsin

Kiitos.
        Pahaa unta näin.

• puss. puss
    • -iltavirkku-

Ei vielä oikein nukuttaisikaan, vaan pitänee kömpiä sänkyyn jospa uni tulisi. Jos ei tule niin on sitten pakko valvoa.

Eipä täältäkään taida keskustelijaa löytyä ja konekin taas jumittaa.

Hyvää yötä.

• *toinen moinen*

Hyvät Yöt!

• Anonyymi

PoikaYstävä On Ihana♥️❤️

• Anonyymi

Eikös näillä kymmenillä pitäisi jo puhua miesystävästä? Oletan että olet jo aikuinen etkä mikään keskenkasvuinen tyttönen.

• Anonyymi

PoikaYstävä Anteeksi Romanttinen TekstiViesti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      150
      8865
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2629
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2407
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      46
      2405
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1713
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      42
      1240
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe