Todelliset jokerifanit on juuri tuollaisia yhteiskunnasta syrjäytyneitä mammanpoikia, jotka eivät ole löytäneet elämälleen muuta sisältöä kuin fanittaa nyt vaikka jääkiekkoa. Matkitaan sitten vaikka BenHur:ia ja uhitellaan katsomossa nyrkit ojossa.
Ei tuommoista ilmiötä Suomessa tarvita.
Hävettääkö olla jokerifani?
8
140
Vastaukset
- sairas joukkue
´´Ei tuommoista ilmiötä Suomessa tarvita.´´
ei niin! Jokerit vittuun Sm-liigasta! - 1+18
Kyllä hävettäis jos olisin Jokerifani, onneksi en ole.
- Nordenskjöld
Otsikon kysymyksen logiikka ontuu - ihminen joka on sillä henkisellä tasolla että kykenee häpeämään ei voi olla narrifani.
- 4+7
Vellihousu narreja
- idiooti vauhdissa33
Varokaas tytöt vähän mitä puhutte, jos ei olisi Jokereita ei olisi luultavasti liigaakaan. Nimittäin Hjalliksen osuus liigan rahoituksesta on sen verran suuri, että tätä paskaliigaa ei edes olisi ilman Jokereita ja Hjallista.
- Lebedev
Häh..? Narrit tekee persnettoa about miljoonan vuodessa, julkisella rahoituksella rakennettu areena ammottaa tyhjyyttään ja kaikki yritetään maksaa hevoshowlla tai mulla oheistoiminnalla.
- O.J.
Kirjoittajalle tiedoksi että nyt eletään vuotta 2013. Tilanne oli erilainen 1990-luvun lopussa kun general plan oli että narrit ja tps joilla oli isot hallit pelaavat viiden pelin finaalisarjat seuraavat kymmenen kautta ja rahantuloa ei voi estää. Ei sitten lopulta toiminut vaikka kaikki esteet pyrittiin raivaamaan, tuomaritoiminnan biasoinnista lähtien.
- Kurahaaran veli
Hjalliksen bisnekset on kuralla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi952177En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222171- 481963
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361363- 301346
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201046- 26966