Ole vaan oma itsesi

naiselle

joku rakastaa sinua vaikket olekaan täydellinen. Ja rakastavaa ihmistä sinun ei tarvi koskaan pelätä.

32

1049

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis aate

sen olen nyt sisäistänyt. Ei pysty enempään mitä on.

• joo oo joo

jee, jee ou jee, ja hallelujaa :)

kiitollisuus olisi ehkä avain onnellisuuteen

• kaunis ajatus

Enpä ole huomannut. Ei ole koskaan ollut kovin rakastettu olo. Tottapuhuen.

• suojamuurin takana

Kauniisti kirjoitettu..... Itse en koskaan usko löytäväni sellaista ihmistä kenelle kelpaisin omana epätäydellisenä itsenäni. Jos menee liian rikki, ei siitä enää täysin ehjää ikinä saa..

• ............

älä anna periksi. Kyllä täytyy kelvata sellaisenaan, eihän se muuten mitään ole.

• kiitos sanoistasi
        ............ kirjoitti:

älä anna periksi. Kyllä täytyy kelvata sellaisenaan, eihän se muuten mitään ole.

mutta olen tainnut antaa jo

• Vihaan itseäni

Sellaisen on vaikea olla oma itsensä, joka vihaa itseään ja on pettynyt itseensä ja koko elämäänsä ja huomaa vielä senkin, ettei sellaista miestä ilmesty mistään, joka sanoisi ja ajattelisi noin kuten aloittaja.Uskoisin edes ripauksen parempaan maailmaan, jos jostakin löytäisin ihmisen joka sanoisi noin.
      Mutta ei, hautaan mennään samaa latua.

• toivotaan ainakin

Pysähdy ladun viereen hetkeksi ja anna kiireisempien mennä ohi ja odota älä luovuta. Takana voi tulla samanlainen, jonka sukset lipsahtelee ja yrittää tavoittaa kaltaistasi.

• kaunis ajatus

Musta tuntuu että se on tämän ajan henki että odotetaan toiselta täydellisyyttä. Vaikka kaipa se todellinen onni tulee siitä että oppii rakastamaan itseään ja muita epätäydellisenä virheineen päivineen.

• Epätäydelli neN

Minä olen eri mieltä. Minusta ihminen on rakastettava just sen takia, kun on epätäydellinen ja inhimillinen. Täydelliset ihmiset on pelottavia.

Johonkuhun vain jostain syystä rakastuu. Sillä ei ole mitään tekemistä järjen tai minkään täydellisyyden kanssa. Siinä on jotain ihmeellistä ja mystistä. Sitä ei voi oikein selittää eikä oikeaksi todistaa niin kuin ei uskontoakaan voi todistaa todeksi - ja silti moni uskoo.

Mutta hyvä on rakastaa itseäänkin, vaikka vahvat tunteet koettelisi.

• lottamari<3

Tää on kyllä yksien sekopäiden kokoontumispaikka. Välillä ollaan niin suvaisevaisia ja saa olla mitä vaan ja välillä halutaan painuvan vittuun, kun kaikki on toisessa päin persettä.

Eläisitte näiden höpinöidenne mukaan, niin ette olisi täällä, aika surkeaa.

• aloittaja.

No mutta! Minäkään en ole täydellinen, tänään sanon rakastavani häntä puutteineenkin ja huomenna hän kenties vain kulkee vierellä hiljaa. Mutta silti hän on aina tärkeä ja koskaan en satuttaisi. Jos jokin painaa mieltä - siitä pitää puhua. Ja ne vittuun toivottelijat on erikseen.

• oikeesti!!!
        aloittaja. kirjoitti:

No mutta! Minäkään en ole täydellinen, tänään sanon rakastavani häntä puutteineenkin ja huomenna hän kenties vain kulkee vierellä hiljaa. Mutta silti hän on aina tärkeä ja koskaan en satuttaisi. Jos jokin painaa mieltä - siitä pitää puhua. Ja ne vittuun toivottelijat on erikseen.

Kerrotko muuallakin kuin palstalla?

• vastaamattomuus_
        oikeesti!!! kirjoitti:

Kerrotko muuallakin kuin palstalla?

kertoi että palstahuuhaalla mennään.

• miehelle**

en ole täydellinen, enkä täydelliseksi tule. et ole sinäkään. rakastin sinua puutteistasi huolimatta. sinä et minua, et edes pitänyt. sillä et olisi muuten voinut tehdä mitä teit. kaikelta kauniilta, mitä välillämme oli putosi pohja pois. kaikki kauniit sanasi menettivät merkityksensä.

• älähän viitsi

vähän menee alentuvuuden puolelle.

jaksoin uskoa tuohon reilu 40v, mutta elämä todistaa aina toisin.

Ihan turha olla minulle kateellinen, kuten tänään viimeksi kuulin jonkun minulle olevan. life sucks, then u die. ihan sama, kuinka rkastava olet ketäkin kohtaan, se häviää, huomaamatta.

onneksi on kehittynyt niin paha ruoka-aine allergia, että kanttuvei on helppo homma.

ystäviäni rakastan, muihin sitä on turha tuhlata.

• Mitäs muuta meistä

kukaan oisi kuin oma itsensä?

• $@@@@/

Minä esitin 10 vuotta jotain eri henkilöä kuin olin. Lopulta muutuin siksi henkilöksi enkä enää osaa olla oma itsei tai pysty. Esitin koska pelkään kiusaamista.

• adgsfh

Eikö se ole itsestäänselvää, että jokainen on mitä on ja mitä haluaa olla eikä kukaan ole täydellinen ainakaan muiden silmissä? Jotenkin alentava sävy sulla, kun haluat möyriä toisen epätäydellisyydessä ja alleviivata sitä. Mikäköhän itse luulet olevasi.

• Naiselta

Osuu niin lähelle ja tulee tunne, että joku näkee suoraan mun sisäiMpään. Rakkaus sattuu silloin, kun ei ole koskaan voinut kasvaa omaksi persoonakseen monistakin syistä näin voi käydä. Ihminen oppii varhain selviytymään ja elämään ilman rakkautta. On liian pelottavaa kokea rakkautta. Rakkauden kokeminen nostaa esiin vaikeita tunteita ja kokemuksia menneisyydestäun ja kun mukana kulkee koko ajan tietoisuus tämän tunteen ja ihmisen menettämisestä. Voi rakkaus todella pelottaa. Niinpä uskottelee itselleen, ettei tarvitse rakkautta, vaikka kipeästi sisäinen ihminen huutaa saada sitä kokea.

• kokemusta1

Sinunlaiset ihmiset jotka sanovat ettei tarvitse olla täydellinen,juuri sitä toiselta vaativat.

• Liikuttavaaaa

Ei tarvitse olla täydellinen, kunhan on tällainen, tällainen ja tällainen eikä ainakaan sellainen. Lisäksi tulee muistaa olla nöyrä ja anteeksipyytelevä oman epätäydellisyytensä tähden.

• -naiselta-

Ole sinäkin oma itsesi. Joku sinua rakastaa, vaikka et olekaan täydellinen tai edes sinne päinkään. Minä se en ole, joka sinua rakastaa, mutta joku se varmaan on.

• hyvin menee

Totta. Niitä on useampiakin.

• kysm

Joku muu kun sä? Oletkos itse viaton?

• tulkinta..?

Rakastavalle toinen on täydellinen sellaisena kuin on.. jos siitä "korjattais" ne sen "viat", niin eihän se enää olis se sama rakas ihminen.. ;-)

• +100

Oikein

• riuttala76

Se kyllä munkin mielestä on yksi parhaita mahdollisuuksia saada suhde toimimaan et on rehellinen asioissa. Tosin eka avoliittoni muodostui aika helvetiksi liian rehellisyyden takia kun naisystävä oli niin pirun mustasukkainen ja väkivaltainen.

• miehelle tää

Jos se menisikin noin. Rakastavakin ihminen voi yrittää manipuloida ja muuttaa toista omien mieltymystensä ja halujensa mukaiseksi. Paras rakkaus antaa toisen olla oma itsensä muuttamatta häntä mihinkään suuntaan. Vaatimatta liikoja.

• yhden ilo toisen tuska

Paras rakkaus syntyy sellaisten välille, jotka muuttamatta ja manipuloimatta sopivat yhteen sen verran hyvin, että molemmilla on hyvä olla yhdessä, sillä toisellakin siis.

Lintu ja kala, tai kala ja polkupyörä se ei ole...

• 30v 40kg

Rakkaalle en kyllä kelvannut.

• Lullaby1

Kaunis viesti ap:lta, sai hymyilemään, kun tämän ensimmäisen kerran luin. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen