Miten voittaa ikävän tunne?

valoa elämään

Siinäpä vasta kysymys mielestäni ei mitenkään sen kanssa vain oppii elään jos on pakko.Ja pakkohan on silloin kuin toista ei tavoita.
Ikävä kuihduttaa näännyttää ja vaikka mitä sanovat viisammat.
Niinpä mutta mitä siitä?En vain voi unohtaa,mutta onneksi on ihania muistoja jotka säilyy läpi elämän.Niitä muistellen jaksan huomiseen !

28

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on takiainen

Yritin voittaa ikävän :
      - lenkkeilyllä ------------------------------------->tulos: Ei onnistunut
      - tekemällä enemmän töitä ------------------>tulos: Ei onnistunut
      - vaihtamalla autoa ---------------------------->tulos: Ei onnistunut
      - lomailemalla ----------------------------------->tulos: Ei onnistunut
      - extreme urheilemalla ------------------------>tulos: Ei onnistunut, loukkaannuin
      - ajattelemalla asioita eri tavalla ------------>tulos: Ei onnistunut
      - kaveri/sisarus keskusteluilla -------------- >tulos: Ei onnistunut
      - lopettamalla ajatteleminen ----------------->tulos: Ei onnistunut
      - leikkuutin hiukset ----------------------------->tulos: Ei onnistunut
      - kirjoittamalla tänne--------------------------->tulos: Ei onnistunut

• vähän sama.

Ikävä ei loppunut

-keskustelemalla ystävien kanssa asiasta
        -matkustelemalla lomalle muihin maihin
        -käymällä treffeillä toisten miesten kanssa
        -kirjoittamalla säännöllisesti omista ajatuksista ja tunteista omaan salaiseen päiväkirjaan
        -kirjoittamalla nettipalstoille
        -käymällä säännöllisesti kuntosalilla ja lenkillä
        -tutustumalla uusiin ihmisiin
        -bilettämällä

Yhä vaan on ikävä.

• mut mua kyllä

kiinnostaa, mitena ajattelit hiusten leikkaamisen auttavan ikävään? :)

• yksi tyhmä mies

Ota yhteyttä häneen suoraan
        -> tulos: Onnistuu ja ikäväsi helpottuu

• Aina joku eksyy

Mitenkäs auton vaihto voisi auttaa asiaan ;)? Vai oletko auto-hifistelijä?

Minä olen saanut ajoittain kuriin ja asettumaan ankaralla ajatustyöllä, nimittäin kun on pakko pyöritellä päässä paljon muutakin, niin silloin tämä homma unohtuu ja tasottuu mielessä. Pää ei riitä. Ja hyväksymällä tosiasiat. Ja suremalla.

• käsky

nyt jätät ainakin extremet vähemmälle, haluan vielä nähdä sut ja ehjänä.. :-)

• valoa elämään
        yksi tyhmä mies kirjoitti:

Ota yhteyttä häneen suoraan
        -> tulos: Onnistuu ja ikäväsi helpottuu

Miksi nimimerkillä yksi tyhmä mies?Paitsi silloin jos olet päästänyt elämäsi rakkauden etkä tavoita häntä enään!
        Ottasin häneen yhteyttä mutta tiedän että hän on naimisissa toivon että onnellisesti.
        En ole kuullut hänestä moneen vuoteen mitään muuta.
        Kunpa tietäisi että hän on onnellinen?silloin olisin minäkin vaikka häntä ikävöinkin!
        Toivon että jonain päivänä kuulisin hänestä?

• elettyä elämää

ikävä ei katoa. Piste. Ja se ikävä toista on se: RAKKAUS.
      Rakastan, ikävöin. Ikävän tarkoitus on kasvatta minua ihmisenä rakastavammaksi, ymmärtäväisemmäksi. Unohtakaa. Kun rakastat oikeasti, aidosti häntä, etkä vain rakkauden tunnetta.. niin muuttamalla ikävän positiiviseksi tunteeksi vedät juuri häntä puoleesi. Rakkauden ikäväinen...hänelle kelpaa kuka tahansa, joka tuo pintaan sen saman johon olit niin tykäsynyt, rakkaudentunteen. Kun rakastat ihmistä aidosti ja vilpittömästi, sen hän tuntee, ja rantautuu elämääsi, ja jos ja kun se on tarkoitus, niin tapahtuu.

Rakastan sua

• valoa elämään

Niinhän se on elettyä elämää olet oikeassa.Uskon myös että kaikella on tarkoituksensa.Hän on minua paljon nuorempi.Hänen kanssaan tunsin itseni todella naiseksi.Kuningattareksi niinkuin hänellä oli tapana sanoa!
        Voi sitä kukka paljoutta mitä hän minulle toi!

• Suuntaviitaksi

Kyllä kai se on näin, että eteenpäin meidän pitää katsoa, eikä taakse päin.
      Eihän me kävelläkään takaperin.Taaksejääneistä jutuista jää aina muistoja.
      Hyvät muistot haluaisimme säilyttää ja pitää, ne pahat unohtaa ja hylätä.
      Mutta ei ole oikein hyvä asia jäädä elämään minkänlaisiin muistoihin.Eikai niihin ole tarkoitus jumittua, juuttua.
      Koska sellainen jotenkin jumittaa aina sitä eteenpäin menemistä.
      Oletteko huomanneet?
      Pitää vaan tajuta, mikä on mennyttä, on takana päin ja mikä on edessä on tulevaa.
      Pitää tajuta elämän suunta nyt ja sehän on, aina eteenpäin!

• onpahantullutelettyä

elämää. Kaikki ei vaan käy niinkuin elokuvissa. syvällä suon silmäkkeessä
        nousten hetkeksi korkeimmalle kukkulalle vajotakseen sieltä hiljalleen tai
        jopa äkkijyrkästi takaisin suohon syvimpään. tätä se on ollut ja tulee olemaan
        se on niin monesti koettu ja nähty. Pilvilinnat eivät kestä vaan sortuvat
        omaan mahdottomuuteensa... ikävä on kyllä aina.

• valoa elämään

olet oikeassa eipä sitä menneitä pitäisi ajatella varsinkaan jos se hallitsee elämääsi,etkä pääse halua eteenpäin.elämää ei voi jatkaa eteenpäin,jos ei voi unohtaa menneitä varsinkaan kun et niinhin pysty vaikuttamaan tulevaan pystyt jos haluat!Mutta nyt toivon kuulevani hänestä!

• Niin vois <3

Ikävä ny on aika tärkeä asia kahden ihmisen välisessä suhteessa....

• Elettyä elämää, sanoit sen tosi kauniisti.

Se on se sanonta, "Jos rakastat, päästä irit. Jos hän tulee takaisin, hän on sinun. Jos hän ei tule, ei hän koskaan sinun ollutkaan."

Siihen pitää uskaltaa luottaa, että kun nyt päästän irti, niin jonain päivänä kaikki on paremmin. Hän tulee takaisin tai sitten saan lopulta mielenrauhan ilman häntä. Mutta jotenkin näin on uskottava, mutten elämästä ja työnteosta ja arjen pyörityksestä ei tule yhtään mitään. Eihän tätä oikein akuutissa kriisissä voi uskoa, mutta heti kun vähänkin seesteytyy olo, niin on uskottava hyvään tulevaisuuteen. Olivatpa asiat tulevaisuudessa sitten niin tai näin, niin parempi se aika kuitenkin on.

• 18+6

Rakastin, päästin irti, tuli takaisin ja oli hetken minun. Mokasi ja päästin irti uudelleen, mutta nyt lopullisesti. Rakastan silti yhä.

• lottamari<3

Menneisyydessä ei vo elää, eikä tulevaisuudessa, on elettävä tätä hetkeä, tässä ja nyt. Sama se onko se kipu fyysinen tai henkinen, sen kanssa on opittava vain elämään, ellei parannuskeinoa ole.

• valoa elämään

lottamari kiitos viisauksistasi!

• lottamari<3
        valoa elämään kirjoitti:

Kiitos itsellesi. Nyt menen ulos siellä paistaa aurinko.

• valoa elämään
        lottamari<3 kirjoitti:

Kiitos itsellesi. Nyt menen ulos siellä paistaa aurinko.

Parveke on nykyään minun ulos menoni juuri ja juuri saan itseni raahattua kauppaan joskus!
        Hyvää päivän jatkoa sinulle!

• Itserakkaus kukkii
        valoa elämään kirjoitti:

lottamari se täällä taas itseään kiittelemässä ja plussaa omille jutuilleen jakamassa. :D

• onneksi metsässä

on monttu jonne ikהvהni heitהn. Huono puoli asiassa on se ,ettה raitista
      ilmaa on riittהnyt.

• valoa elämään

Monttuja ei minun kohdallani ole tarpeeksi minne ikäväni heittäisin!

• Minä voisin itse heittäytyä sellaiseen monttuun... :(

• Minä haluaisin tulla hakatuksi. Menisin ulos illalla myöhällä ja joku hirveä hyökkääjä kävisi päälle ja pahoinpitelisi minut ihan henkihieveriin. Niin sitten ei olisi yhtään ehjää kohtaa minussa ja kivut ja haavat ja ruhjeet olisi ihan sietämättömät. Ja niitä potiessa tämä sydämen tuska ei tuntuisi niin isolta jutulta...

• No mutta

käydään nyt ensin vain siellä metsämontullani. Älä sitte heitä sieltä niitä
        mun ikäviäni ylös.

• Paniikissa.

Ei ihan mitenkään, ei ihan mitenkään. Olen sisältä ihan rikki ja paniikissa, kauhea tunne koko ajan omasta ja toisen puolesta. Onneksi se ei luultavasti näy ulospäin eikä kukaan ei sitä ymmärrä. Kovasti ulkoilua, erilaista tekemistä, muihin ihmisiin keskittymistä. Hetkestä toiseen selviämistä.

• Se paniikki samalla kun pitäisi olla ulospäin ihan cool, se on ihan pahinta. Onneksi minä itkeskelen muutenkin usein kaikenlaisia tunnettuja murheita, niin viime päivien itkua on voinut laittaa ihan muitten juttujen piikkiin. Ei mies ihmettele sitä sillä tavalla. Eikä hän muutenkaan välitä minun itkemisestäni, ihan rauhassa saan vollottaa, eipä juuri korvaa loksauta tuo mies. Hän inhoaa itkemistä, joten menen yleensä jonnekin piiloon itkemään ja tulen sitten silmät punaisena pois. Ei liikuta häntä.

Minua auttoi aika paljon, kun soitin tuohon kriisipuhelimeen. 010195202. Helpotti, kun sai kertoa tämän tarinan kaikessa noloudessaan ja surkeudessaan, ei tarvinnut yhtään kaunistella tai esittää parempaa kuin on. Suosittelen, jos ei voi puhua kenellekään muulle avoimesti.

• hyvä jos on

ihminen langan toisessa päässä
      meinaan, kun soitat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5960
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3409
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2621
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2155
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2105
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1659
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1242
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1095
    Aihe