Pääsin reserviin vuonna 1986, sotilasarvo tykkimies, ilmatorjunta. Vuonna 1999 hain täydennyspalveluun eettisistä syistä. Kertaakaan en ole ollut kertaamassa ja tietysti täydennyspalveluun hakeutumisen jälkeen ei ole käskettykään, koska en kuulu reserviin eikä sotilasarvoa ole. Täydennyspalveluhan on vain viiden päivän ensiapukurssi, jonka jälkeen käskyjä kertauksiin ei postiluukusta tipu.
Vältin kertaukset!
3
268
Vastaukset
- SAINT EVVK
Itse en lähde enää mihinkään vain miehille pakollisiin kurssituksiin enkä tehtäviin. Siksipä en hakeutunut mihinkään "täydennyspalveluunkaan" kertausharjoituslapun tipahtaessa postiluukusta. En itse asiassa tehnyt mitään, en vastannut tuntemattomien soittoihin, enkä avannut ovea oudoille. Lappuja aluetoimistosta tuli jonkin aikaa, mutta laitoin ne menemään takaisin selitteellä "vastaanottaja tuntematon" yms. Eipä ole kuulunut mitään armeijasta sen koommin.
- Hölmötpoliitikot
Rupeaa ukkelit loppumaan kesken.
No, onhan niillä somaleja koulutettavana, myös tulevaisuudessa.
Saadaankin koulutettua sellainen raakalaisarmeija, että. - Luutnantti 1/03
Olette helvetin luusereita, kertaus kestää viikon tai alle sen ja te nynnyt menette piiloon äitienne helman alle kun kutsu tulee.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941275- 1571178
- 681001
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46809