Pääsin reserviin vuonna 1986, sotilasarvo tykkimies, ilmatorjunta. Vuonna 1999 hain täydennyspalveluun eettisistä syistä. Kertaakaan en ole ollut kertaamassa ja tietysti täydennyspalveluun hakeutumisen jälkeen ei ole käskettykään, koska en kuulu reserviin eikä sotilasarvoa ole. Täydennyspalveluhan on vain viiden päivän ensiapukurssi, jonka jälkeen käskyjä kertauksiin ei postiluukusta tipu.
Vastaukset 3
- SAINT EVVK
Itse en lähde enää mihinkään vain miehille pakollisiin kurssituksiin enkä tehtäviin. Siksipä en hakeutunut mihinkään "täydennyspalveluunkaan" kertausharjoituslapun tipahtaessa postiluukusta. En itse asiassa tehnyt mitään, en vastannut tuntemattomien soittoihin, enkä avannut ovea oudoille. Lappuja aluetoimistosta tuli jonkin aikaa, mutta laitoin ne menemään takaisin selitteellä "vastaanottaja tuntematon" yms. Eipä ole kuulunut mitään armeijasta sen koommin.
- Hölmötpoliitikot
Rupeaa ukkelit loppumaan kesken.
No, onhan niillä somaleja koulutettavana, myös tulevaisuudessa.
Saadaankin koulutettua sellainen raakalaisarmeija, että. - Luutnantti 1/03
Olette helvetin luusereita, kertaus kestää viikon tai alle sen ja te nynnyt menette piiloon äitienne helman alle kun kutsu tulee.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei272827- 74727
- 82726
- 71691
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607