Sinä. Halaisit, olisimme vain hiljaa. Kunpa aika olisi jo parantanut haavat.
Olisipa joku noista virpojista
21
280
Vastaukset
- kyssäri_
miksi on syntynyt haavoja? riippuu haavojen syvyydestä paraneeko ne koskaan.
- Arpeutuvat
ne syvätkin haavat. Yleensä.
- Ehkä,
Arpeutuvat kirjoitti:
ne syvätkin haavat. Yleensä.
Kun aika on tapeeksi pitkä mutta syvimmät ei välttämättä koskaan.
- Jos on rakkautta
Ehkä, kirjoitti:
Kun aika on tapeeksi pitkä mutta syvimmät ei välttämättä koskaan.
se parantaa syvätkin haavat. Jos ei, aika ei paranna eikä ole mitään. Aika näyttää.
- Voi olla myös niin
Jos on rakkautta kirjoitti:
se parantaa syvätkin haavat. Jos ei, aika ei paranna eikä ole mitään. Aika näyttää.
että kun haavat on tarpeeksi syvät ne sammuttavat rakkauden.
- Siihen tarvitaan
Voi olla myös niin kirjoitti:
että kun haavat on tarpeeksi syvät ne sammuttavat rakkauden.
tosirakkaudessa kyllä jo tosi paljon. Huh. Rakkaus joka kuolee joutaa mennäkin, niinhän se on.
- Aika oudosti
Siihen tarvitaan kirjoitti:
tosirakkaudessa kyllä jo tosi paljon. Huh. Rakkaus joka kuolee joutaa mennäkin, niinhän se on.
sanottu jos se kuolee itse tekemiin haavoihin!
- no silloinkaan
Aika oudosti kirjoitti:
sanottu jos se kuolee itse tekemiin haavoihin!
se ei ollut rakkautta. Oikea rakkaus ei kuole. Kaiken se kestää... vaikka ei haluaisikaan.
- Ei tod.
no silloinkaan kirjoitti:
se ei ollut rakkautta. Oikea rakkaus ei kuole. Kaiken se kestää... vaikka ei haluaisikaan.
Oikeakaan rakkaus ei sentään kestä mitä vain.
- Älä sano mitään
Ei tod. kirjoitti:
Oikeakaan rakkaus ei sentään kestä mitä vain.
jos oma rakkautesi kuoli. Olen liian paljon kokenut erään taholta, ja silti rakastan. Hän on anteeksiantamaton, pitkävihainen, ja tajuankin nyt, että rakkautta se ei hänen puoleltaan ainakaan ollut. Tiedät kun itse koet. Rakastava sydän on valmis antamaan anteeksi.
- Kumpi teki
haavoja ja miks?
- Rakkaudesta kaikki alkoi
ja mitä sitten tapahtui, en tiedä. Hulluja kumpikin. Nyt olen hullu ilman häntä. Huokaus.
- samoin täällä
Rakkaudesta kaikki alkoi kirjoitti:
ja mitä sitten tapahtui, en tiedä. Hulluja kumpikin. Nyt olen hullu ilman häntä. Huokaus.
Rakkaus vei, eikä siinä ollut mitään tehtävissä. Tässä odottelen, koska tuska on ohi...ilman sinua.
- gggg gggggg
meinaatko kesken lorun munan suuhun laittaa...
- hyväksytkö totuuden
Kumpi aiheutti ne haavat?
- Ei ole syyllisiä
On vain häviäjiä, jos syyllistä pitää etsiä. Eikä se ole rakkautta. Miettikääpä periusteellisesti, niin se on,
- Mennyttä ei voi muuttaa
vaikka miten toivoisi voivansa kääntää kelloa taaksepäin.
On rakkauden mitta, pystyykö antamaan toiselle anteeksi. Kaikki voisi olla niin helppoa. Mutta kello käy, päivät kuluvat, häntä ei näy. Jonain päivänä lakkaan haaveilemasta ja odottamasta enkä enää ovikellon soidessa ajattele häntä.- unohda kaikki
ei ole rakkauden mitta, yksipuolisesta ei tule mitään mikset jo luovuta ja kato eteenpäin, vielä suuremmalla syyllä jos olet se satuttaja*?
- Entä jos
unohda kaikki kirjoitti:
ei ole rakkauden mitta, yksipuolisesta ei tule mitään mikset jo luovuta ja kato eteenpäin, vielä suuremmalla syyllä jos olet se satuttaja*?
kumpikin olivat satuttajia mutta vain toinen pystyy antamaan anteeksi? Sekin on mahdollista, että tämä anteeksiantava rakastui vain väärään ihmiseen.
- Paree varmaan
ku antaa olla haavojen tekemäti.
- vivo yksinäsi
Haavoja ei yksi halaus paranna jos on toiselle toisen aiheuttamia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820