Sulle mies silmäniloa
37
315
Vastaukset
- nähty on
entäs tämä:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=8sPj0Ic8KQ8 - samaa on
ihan kuin minä toi jumppamaikka. Pikkasen parempi vain..en ihan noin tyrkky. ;)
- (m)
jumppamaikaksi valittu rumin ja epäseksyin noista videon misuista!
- samaa...
(m) kirjoitti:
jumppamaikaksi valittu rumin ja epäseksyin noista videon misuista!
minähän sanoin, että parempi.
- Aivan päällikkö
musavideo :D. Kiitti tästä!
- Höpöttäjä
Jaa oli se eräs oikeessa.On ne mummot notkeampia kun ukkelit.Onnex ei tullut mentyä.py ty way.Hywää palmusunnuntaita mummoille ; )
- tuo mies tuolla
mukana on yliseksikäs ;) saisi minun pöksyt kastumaan pelkällä katseella ja vihjailevalla hymyllä :D
- Voisitko olla
laittamatta noita puristelee jo muutenkin.. ;D
- vai mitä luulet?
Kiitokset nainen. :)
Pukeudutko sinäkin joku päivä noin minun silmäniloksi? ;)- ap_
juu, jos paikka ettei muita näkemässä, niin voisin sulle jumpata ;)
Tiedän, että nauttisit näkemästäsi. - hankin sulle
ap_ kirjoitti:
juu, jos paikka ettei muita näkemässä, niin voisin sulle jumpata ;)
Tiedän, että nauttisit näkemästäsi.jumpparin
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=uDvA1_Ovsp0 - ap_
hankin sulle kirjoitti:
jumpparin
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=uDvA1_Ovsp0tarkoitit kai jumpperin?
- nainen oon
Juuri noin. Mutta jos ois videon jumppamaikan näköinen ei tarvisi paljoa täällä palstalla itkeä.
- Älykkökin vielä.
Ai? Mikä mua estää kirjoittamasta? Kaikki pitää kokea elämässä. Nytkin kirjoittelen mukavia ja pakaroita treenaan.. ja reisiä.
- äly ja väläys
Ei kirjoittamista mikään estä. Jos olisit tuon näköinen niin en usko että täällä olisit. Kyllä tolla kropalla ja näöllä miehen saa.
- Saban kuningatar
Kyse on muusta. Sielusta. Kuka tahansa ei pääse sitä rakastamaan ja rakastelemaan. Yksi vain. Ja näyttää.. ; )
Eilenkin hätyyttelin lauman ukkoja kimpustani. En voi mennä edes yöelämään..ehei, se on koettu. - Et onnistu
Saban kuningatar kirjoitti:
Kyse on muusta. Sielusta. Kuka tahansa ei pääse sitä rakastamaan ja rakastelemaan. Yksi vain. Ja näyttää.. ; )
Eilenkin hätyyttelin lauman ukkoja kimpustani. En voi mennä edes yöelämään..ehei, se on koettu.NO ehkä se onkin juuri siinä. Tiedät näkösi ja älysi ja sitten vielä luulet jonkun miehen yltävän kriteereihisi.
- King Salomon
Et onnistu kirjoitti:
NO ehkä se onkin juuri siinä. Tiedät näkösi ja älysi ja sitten vielä luulet jonkun miehen yltävän kriteereihisi.
Yksi yltää. Ja hän tietää sen.
- ap_
En ole väittänyt muistuttavani tuota jumppaohjaajaa, vaan joku muu tässä ketjussa on kuulemma näköinen. Hyvä kroppa, kasvot ei niinkään (mielipide).
- Saban kuningatar
ap_ kirjoitti:
En ole väittänyt muistuttavani tuota jumppaohjaajaa, vaan joku muu tässä ketjussa on kuulemma näköinen. Hyvä kroppa, kasvot ei niinkään (mielipide).
joskus kauneus on rasite. Usko pois. Olen äärimmäisen lahjottu Luojan toimesta. Kiitos korkein, kestän tämän antamansi lahjan taakan. Nyt metsään lenkille ja nauttimaan luonnon kauneudesta.
- Rakkauttako?
King Salomon kirjoitti:
Yksi yltää. Ja hän tietää sen.
Ehkä hetkeksi. Nainen haluaa hänet vain hänet. Hän saisi kenet vaan älyllä ja näöllä...miksi yrittää juuri sitä ketä ei saa? No juuri siksi.
- naisilla vanhetessa
Saban kuningatar kirjoitti:
joskus kauneus on rasite. Usko pois. Olen äärimmäisen lahjottu Luojan toimesta. Kiitos korkein, kestän tämän antamansi lahjan taakan. Nyt metsään lenkille ja nauttimaan luonnon kauneudesta.
Varmasti on rasite, jos tukeutuu liiaksi ulkonäköönsä. Se kun tahtoo kadota jossain vaiheessa.
- ed..
Rakkauttako? kirjoitti:
Ehkä hetkeksi. Nainen haluaa hänet vain hänet. Hän saisi kenet vaan älyllä ja näöllä...miksi yrittää juuri sitä ketä ei saa? No juuri siksi.
..tämä on sellainen nyky ajan eeppinen tarina. Ja tästä kirjoitetaan vielä seuraaville sukupolille.
Rakkaus on ihmeellinen.
Ajatelkaa kaunis, älykäs, lämmin, rakastava, sielultaan vanhin ja ei katkera nainen, ja saisi kenet vain. Sydän on yhtä varten. - secret in in me
naisilla vanhetessa kirjoitti:
Varmasti on rasite, jos tukeutuu liiaksi ulkonäköönsä. Se kun tahtoo kadota jossain vaiheessa.
olen viini. Ja naiset on kateellisia. Mulla käy toisin, koska..... ;))
- toivon teille onnea
ed.. kirjoitti:
..tämä on sellainen nyky ajan eeppinen tarina. Ja tästä kirjoitetaan vielä seuraaville sukupolille.
Rakkaus on ihmeellinen.
Ajatelkaa kaunis, älykäs, lämmin, rakastava, sielultaan vanhin ja ei katkera nainen, ja saisi kenet vain. Sydän on yhtä varten.Hienoa jos näin on. Itse olen sen verran kyynikko (en katkera) että epäilen naisen todellista tarkoitusta.
- M-mies etelästä
ap_ kirjoitti:
Sittenhän sinä olet täydellinen. On tervettä itsekriittisyyttä mitä pitää ihmisella olla.
Niin mihinkäs jäätiinkään eli sinä lupasit jumpata mulle? :)
Minkäs väriset jumpperi neidolle saisi hankkia ja onko sulle toiveita mun suhteen. ;) - Saban k..
M-mies etelästä kirjoitti:
Sittenhän sinä olet täydellinen. On tervettä itsekriittisyyttä mitä pitää ihmisella olla.
Niin mihinkäs jäätiinkään eli sinä lupasit jumpata mulle? :)
Minkäs väriset jumpperi neidolle saisi hankkia ja onko sulle toiveita mun suhteen. ;)Vikoja on. Esim tämä palsta ajoittain. By the way...En ole luvannut jumpata kellekään. Mut bongaa ainakin juoksemassa, kun lumet sulaa. Elegantti maku ja tyylitajua on.
- M-mies etelästä
Saban k.. kirjoitti:
Vikoja on. Esim tämä palsta ajoittain. By the way...En ole luvannut jumpata kellekään. Mut bongaa ainakin juoksemassa, kun lumet sulaa. Elegantti maku ja tyylitajua on.
Yritin kyllä kirjoittaa ap. neidille kun hän ylempänä ketjussa lupasi jumpata. :)
Sinäkin olet varmaan mukava nainen en sitä epäile. Itse jätän kyllä juoksemisen väliin ja käyn fillaroimassa kun kuntosalilta silloin tällöin ennätän.
- Valerieeeee
kesympää ja kasimpaa... :)
http://youtu.be/RriQt0ebFaw - samplee
musaa kun ei osata tehdä hyvää. Mulla olikin linkki ennen josta näki
alkuperäisen, se oli jokin sample...? - mies..
Huh, kiitos! Tuo biisi sai minut punnerataan, pulssi tykyttää aika kovaan :)
En laskenut.- ap_
oleppa hyvä ;)
- ...............
Uskomatonta p.askaa.
- Liki täydellinen n
Ihana. Niin on. Nää on vedätettävissä kaikki.
- Niin..
Liki täydellinen n kirjoitti:
Ihana. Niin on. Nää on vedätettävissä kaikki.
Kauneudella on "hintansa", miehet maksakoon ;)
- Kirjoitin totta.
Niin.. kirjoitti:
Kauneudella on "hintansa", miehet maksakoon ;)
Oikeasti. Piste.
- n joka osaa tanssia
Minun ei tarvitse miehelle linkitellä silmäniloa, hän kyllä sitä saa ihan minulta halutessaan ja voin vannoa, että lantio keinuu yhtä taidokkaasti kuin Shakiralla... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750