Katainen.Aika vaihtaa puheenaihetta pelastuspaketeissa

Soini jankkaa

9

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai on tukimiljardien jakaminen nykyisin kriisinhallintaa. Tähän asti perusteena on ollut työpaikkojen säilyminen suomessa.

      Molemmat täyttä puppua kriisinhallinnan tai työpaikkojen säilymisen näkökulmasta.

      • ??????????

        Katainen sanoi ettei valtionvarainministereitä kutsuta Saariselälle koska siellä ei neuvotella heille kuuluvista asioista.


    • hävytöntä törsäämist

      Kenenkäs varoilla sinne Katainen meni? Lapin matka on todella
      kallis; tietysti veronmaksajien rahoja mentiin sinne törsää-
      mään, kyllä tää sais jo loppua, ei minkäänlaista häpyä, eikä
      siellä tule sen valmiimpaa, käydään vaan valtion piikkiin
      rellestämässä ja höpisemässä - näin on -

      Kyprokselle vaan rahat, kun Rehn´kin jo hoputti - huh
      huh.
      Sais nää auttamiset jo pienen Suomen osalta loppua.

    • S,TANA, P,ERKELE JA,

      Taas oli ostettu talvitakitkin koko porukalle samanlaiset,
      minä pidän yksilöllisestä pukeutumisesta, armeijassahan
      kaikki pukeutuu samanlaisiin asuihin.

      Eikö noilla herroilla ole varaa ostaa itse omia rettujaan,
      luulisi olevan hiukan noloakin antaan vaatteita suurituloisille
      ihmisille, köyhille sitä vaateapua ennen jaettiin,
      mutta ne ei ollutkaan mitään uusia untuvatakkeja.

      Ja taas me MAKSAMME

      • Näkyvyys taattu

        Jos on mainosmielessä päälleen saaneet niin hyvä että mainostavat siellä kotimaista vaateteollisuutta.


    • karti jytäinenWÅX

      Lopetetaan tukipaketeista jauhamiset ja otetaan esille
      mitä HIMASELLE KUULUU?
      Onko KATAISEN JA HIMASEN välinen juttu jo tutkittu ja
      kun on tutkittu pitää vielä HUTKIA!
      Voisitko Katainen vibata mullekin 100 000 e, olenhan katsonut
      naamaasi televisiosta vuosikausia, eikös me olla melkein
      yhtä tuttuja kun sinä ja himanen??

    • Löytäisipä itse kukin kaverin, joka utopististen ja minun asennemaailmaan myötäilevien ajatusten paperille kirjoittamisesta maksaa 700.000 €. Voi olla että Himanen piffaa seuraavan ravintolaillan tai muun A-luokan viikonloppureissun Kataiselle firmansa tililtä.

      Edellinen aiheesta "Lopetetaan tukipaketeista jauhamiset ja otetaan esille
      mitä HIMASELLE KUULUU?
      Onko KATAISEN JA HIMASEN välinen juttu jo tutkittu ja
      kun on tutkittu pitää vielä HUTKIA!"

    • Tutka ja hutkinta

      SOPII HYVIN ETTÄ EI JAUHETA TUKIPAKETEISTA;
      KÄYDÄÄN SEN SIJAAN KESKUSTELUA KATAISEN
      REHELLISYYDESTÄ;
      ONKO TUTKITTU JO HIMASEN JA KATAISEN SUPLIIKIT,'
      JA MINNE 700 000 EUROA MENIVÄT, MITÄ NIILLÄ SAATIIN
      AIKAISEKSI??
      TULEE KYLLÄ KALLIIKSI JOS JOKAISESTA PIKKU ASIASTA JOUDUTAAN PULITTAMAAN 700 000 E.

      MITES SITTEN TÄMÄ SAARISELÄN REISSU, PALJONKO SE MAKSOI JA KUKA SEN MAKSOI, VALTIOKO? VERON-
      MAKSAJIEN KUKKAROSTA?

      Terveisiä p..seestä yhteiskunnan luteet, joilla
      hienostovaatteet ja liituraitakuteet
      Terveisiä p..seestä hallituksen loiset, joita
      työllänsä elättävät toiset...

    • Saariselän reissu on hyttysen ininää valtameressä - ei tosin niilläkään kuluilla olisi tarvinnut hyvinvointipalvelujamme alentaa tai vastaavasti valtion velkaa lisätä.
      Kysyjäkin tietää, ettei Saariselällä juuri omaa luottokorttiaan juuri kukaan höylännyt. Enkä usko, että mikään yrityskään maksumiehenä on ollut eli me veronmaksajina senkin maksoimme.

      Mitä voisimme tehdä? Kansalaisaloita epäliuottamuksesta hallitukselle. Olisi siellä Heinäluomalla ja muilla käsittelystä päättävillä mietittävää miten se käsitellään ja Soini keskustan myötäilemällä tapauttaisi käsiään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe