kun sä et tajua että mä oon ihana ;)
Sä oot kuulemma tyhmä
14
708
Vastaukset
- free mind and soul
Herra t? siellä taasen?
- mr. t
nope. Pesen tassuni tästä(kin)
- ::,,--##**
Tai sit sä ole tyhmä kun et tajua, että et ole ihana.
Mutta hei, ole sinäkin niiden kanssa, jotka sua pitävät ihanana - JOS he sitä todella tarkoittavat, onnistut kyllä ;)- ohhohohhoh
mikä noin lujaa närästää?
- ::,,--##**
ohhohohhoh kirjoitti:
mikä noin lujaa närästää?
Ihmisten teennäisyys ja valehtelu, kun yrittävät ohjailla ihmisiä toimimaan haluamallaan tavalla.
- free mind and soul
jotka sua pitävät ihanana?
- Niin pitää
No tottakai. :)
- free mind and soul
ihan sama mulle et oonko jonku mielest ihana tai en
oon mitä oon - tässä taas
lapsellinen Niinan ketju Tomille! Painu keskenkasvuisten sivuille lässyttämään!!!!!
- noi molemmat on
mielikuvituksesen tuotetta, mutta kiitos niiden ruokkimisesta... jatkakaa.
HAISTA VITTU
- Meidän Kari
Oppi just kirjottaa, sai ensimmäisestä äidinkielen kokeestakin 4 tähteä kymmenestä. Nää nykyajan aikuiset oppii niin nopeesti! ;) Hyvä poika!
- !!!
Haistappa itse!
- juoruja tännekinpäin
Sä oot kuulemma tyhmä ja itserakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770