Aiempaan ketjuun tulkintaa kysyneet

Lyhyesti katson teille vielä.

32

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyin asiaa aikasemmin

10.08. Hain töitä yrityksen sisältä..Saanko uuden työpaikan vanhassa yrityksessä uudella paikkakunnalla?

• Tähän näkyy työpaikka, kohdetta en saa esiin. Muukin mahdollisuus on pian näkyvillä.

• kysyjä
        valkoinennoita kirjoitti:

Tähän näkyy työpaikka, kohdetta en saa esiin. Muukin mahdollisuus on pian näkyvillä.

Kiitos sinulle kun jaksoit katsoa.

• akiw3

Saanko lisää lapsia? Suurin unelmani ja toivomukseni on saada lisää lapsia mutta avomies ei ole samalla linjalla...

• Saat, ajankohta ei ole nyt oikea. Selvittäkää ensin välinne, ristiriitoja on näkynyt.

• akiw3

Saat, ajankohta ei ole nyt oikea. Selvittäkää ensin välinne, ristiriitoja on näkynyt.

Tämän nykyinen miehen kanssa saan lisää lapsia vai jonkun muun kanssa?

• Moikkali

Kumman työn otan? Kesätyöstä kyse.

• Tämä on päätös joka on sinun, eli ei ennustus.

• feel free

Voitko vastata tähänkin? Kysyin jo 18.2.2013 16:48 seuraavaa.

Onko mies vapautumassa entisestään? Odottelenko turhaan? (Selvyydeksi, ettei kukaan vedä hernettä nenäänsä, niin mitään luvatonta ei ole tapahtunut, eikä tapahdu ellei vapaudu.)

Kiitos!

• Se oikeaa?

Katsotko mulle pitkä vaalea mies tavattu pari kerta hänellä ero menossa miten käy ex kuviossa vielä

• Hyvin häilyvä tapaus on, tässä näkyy mielenmuutosta kokoajan vastakin. Kauanko aioit odottaa päätöstä? En nimittäin näe sellaista tulevan ihan heti..

• Se oikeaa

Hyvin häilyvä tapaus on, tässä näkyy mielenmuutosta kokoajan vastakin. Kauanko aioit odottaa päätöstä? En nimittäin näe sellaista tulevan ihan heti..

Näetkö mulle jotain muuta tulossa?

• feel free

Hyvin häilyvä tapaus on, tässä näkyy mielenmuutosta kokoajan vastakin. Kauanko aioit odottaa päätöstä? En nimittäin näe sellaista tulevan ihan heti..

No, en tosimielellä odottelekaan. Jotkut näkijät vain, esim. Mandalatarot, on moneen kertaan tätä "luvannut". Itse en siihen kylläkään usko. Mutta tälläistähän tämä ennustelu taitaa olla.....
        Kiitos kuitenkin, oikeassa ainakin sinä olet!

• kukka4444

Valkoinen noita, voitko katsoa pari asiaa. Kiitokset etukäteen. Onko elämässäni mukana oleva vanhempi mies luotettava? Näetkö meidän välillä millaisen yhteyden ts. hukkaanko aikaani tähän mieheen?
      Kiitos

• odottava :)

ristiverinen nuorempi mies,joko kesänlämpö roihauttaa tunteet kunnolla? :) kiitos sinulle :)

• olen niin väsynyt

Saanko asunnon jota hain? Loppuuko tämä taloudellinen kurjuus koskaan? Näkyykö yhtään valopilkkua elämääni?

• määäääääääääääääääää

Minä olin tuolla aikaisemmassa ketjussa, ensimmäisien joukossa, enkä saanut vastaustasi, alapuolella olevat saivat, joten 201285 olen syntynyt ja kysymyksenä on saanko hakemaani työpaikkaa, johon on haku jo loppunut?

• Et, koen että tärppää toisella tai kolmannella haulla muualle. Toivottavasti olen väärässä..

• määäääääääää

Et, koen että tärppää toisella tai kolmannella haulla muualle. Toivottavasti olen väärässä..

Väärässä olit onneksi

• tumma nainen

Mitä näet tähän kesään minulle? Asunko kauan yksin vielä? Vuosia ja vielä vuosia jo kulunut näin. Näetkö minulle sormusta jos niin milloin sen aika olisi? Kääntyykö purteni onnen satamaan?

• tumma nainen

13.3.2013 19:17 kysin toisessa ketjussa jo. Ei vastausta.

• hiljainen mies

Onko rinnallani oleva ikäiseni ristiverinen mies oikea minulle? Paljon kun on haaveita minulla hänen suhteensa. Parisuhde mahdollista vielä?

• ^^Nita^^

Miten käy suhteelleni ruskeatukkaiseen, vihreäsilmäiseen mieheen? Tuleeko meistä mitään?

• heavenn

Näetkö tähän tilanteeseen?Raskasta.

• heavenn

Onko valoa näkyvissä?

• Mymmeli1

Mymmeli 1 jäi välistä,täälläkään en saanut vastausta,tiedot olisi tärkeitä.

• Rapu

210780

Tuleeko sitä ns "oikeaa"?

• Rapu

Pyydän nöyrästi ole kiltti ja katsoisit vielä tämän.

• Nainen 58

Toisessa ketjussa jäin väliin. Toivoisin, että katsoisit minulle.

291054

Työpaikallani menossa isot organisaatiomuutokset. Minulle myötämielinen esimies lähdössä pois. Haluaisin tehdä ylitöitä, kuten tähänkin asti. Onnistuuko? Mieheni kanssa on suunnitteilla rakennusprojeksi, joten rahaa tarvittaisiin.

Myös lapseni pelkää työpaikan menetystä ja katselee koulutuspaikkoja. Haluaisin ohjata häntä, mutta en tiedä miten. Mitä hänelle nousee?

En osaa hoitaa ihmissuhdeasioitani. Kaipaako minun ystävyyttä kukaan?

• Ylityöt saattaa tyrehtyä kokonaan, eli nyt ei ole helppo tilanne. Mieti sivutulojen mahdollisuutta.

Kaikille ei töitä riitä enää millään, eli tässä kannattaa pohtia mitä tehdä työn sijaan, vastaus on hyvä harrastus tai oman työpaikan luominen yrittäjyyden avuin. Koulutus on hyvä vaihtoehto.

Luo ystävyyttä manifestoiden sitä elämääsi, moni varmasti kaipaa ystävää ja kaveria.

Roheutta!

• valkoinennoita kirjoitti:

Ylityöt saattaa tyrehtyä kokonaan, eli nyt ei ole helppo tilanne. Mieti sivutulojen mahdollisuutta.

Kaikille ei töitä riitä enää millään, eli tässä kannattaa pohtia mitä tehdä työn sijaan, vastaus on hyvä harrastus tai oman työpaikan luominen yrittäjyyden avuin. Koulutus on hyvä vaihtoehto.

Luo ystävyyttä manifestoiden sitä elämääsi, moni varmasti kaipaa ystävää ja kaveria.

Roheutta!

Noin, tälläerää nämä jäävät tähän. Hyvää pääsiäistä kaikille tasapuolisesti.

• ria70

hei.olen 42v nainen etelä-suomesta.olen kaiketi tullut ns tieni päähän mutta kuinka jatko?en tahtoisi luovuttaa,kuitenkaan en selviä vain anteeksi pyytämällä.olen pilannut lähes kaiken vai onko mitään enään pelastettavissa?voisitko vielä katsoa minulle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe