Ei auta muuta kuin ihmetellä tätä internetin ihmeellistä maailmaa ja nykymaailman menoa.
Miksi niin monet ihmiset pilkkaavat ylipainoisia? Mitä se kenellekään kuuluu mitä joku toinen painaa? Usein huomaa vedottavan yhteiskunnan kustannuksiin, mutta kai nyt jokainen älyää, että noilla vihapuheilla ei ole mitään tekemistä aidosta huolesta yhteiskuntaa kohtaan.
Jos olisin ylipainoinen olisiko ihmisarvoni kokonaan menetetty? No, ei tietenkään.
Kyllä tuolla ulkona näkyy niin laihoja, normaali painoisia sekä ylipainoisia, jotka ovat sairaita/ työssäkäyviä/ työttömiä/ yksinäisiä/ terveitä/ suhteessa/ luovia/ kauniita/ itsevarmoja/ suosittuja/ iloisia/ rikkaita/ köyhiä. Ei ylipainoisten haukkuminen auta moniakaan ylipainoisia laihtumaan. Se vaan lyttää heidän itsevarmuuttaan ja vie heitä epätoivoon (eli korkeampaan ylipainoon).
Alle lisäämässäni linkissä on listattu oikeita syitä ylipainoon (kun tälläkin palstalla liikkuu noita väärinymmärryksiä).
http://www.mtv3.fi/koti/arki/artikkeli.shtml/2012/06/1571595/asiantuntijat-tassa-ovat-yleisimmat-syyt-ylipainoon---katso-sorrutko-samaan
Ylipaino on sallittua
13
248
Vastaukset
- keleke
Varmaan yksi yleisimmistä syistä:
http://www.mtv3.fi/koti/arki/artikkeli.shtml/2012/06/1566184/tiesitko-nain-hurjasti-liian-vahainen-uni-voi-lihottaa- pullea nainen
Ilmankos olen ylipainoinen
- näin on
Yleisinpän syynä on nykyisin viljatuotteet. Niitä vahentämällä laskee painokin.
Näin se menee, mutta monet eivät siihen usko tai eivät halua luopua leivästä, pastasta tai pizzasta.
Se on hyvin yksinkertaista- ...............
"näin on" ??? Eihän kukaan ole laittanut tällä palstalla ylipainoa pelkästään viljatuotteiden piikkiin. Vastasitko kenties väärään keskusteluun??
- näin on
............... kirjoitti:
"näin on" ??? Eihän kukaan ole laittanut tällä palstalla ylipainoa pelkästään viljatuotteiden piikkiin. Vastasitko kenties väärään keskusteluun??
Eipä tietystikkää, koska kaikki puhuu rasvann olevan syyllinen lihomiseen, vaikka hiilihydraatit ovat todella syy ja seuraus.
Toisaalta vhh ei ole mikään dieetti ohjelma, vaan pysyvä terveellinen elämäntapa - näin on
............... kirjoitti:
Se on sinun mielipide ei minun.
Jos ei halua kokeilla, niin muutakaan konstia ei ole oikeastaan olemassa.
Tämän asenteen vuoksi Suomessa on puolet kansasta ylipainoisia.
Viralliset ravintoneuvoja eivät koskaa kehoita jättämään viljoja pois.
Toinen juttu on myös se, että NS: karppaus ei sinällään ole laihdutus dieetti, vaan terveellinen elämäntapa. Huomioi se, että tärkeämpää on olla terve kuin hieman ylipainoinen.
Joka tapauksessa jättämällä hiilihydraatit pois paino alkaa tippumaan tekemättä asian hyväksi yhtään mitään. Mutta, kun ei niin ei. Se ruisleipä, kun on niin hyvää, niin ei sitä voi luopua edes terveyden kustannuksella. - Huomaa
näin on kirjoitti:
Se on sinun mielipide ei minun.
Jos ei halua kokeilla, niin muutakaan konstia ei ole oikeastaan olemassa.
Tämän asenteen vuoksi Suomessa on puolet kansasta ylipainoisia.
Viralliset ravintoneuvoja eivät koskaa kehoita jättämään viljoja pois.
Toinen juttu on myös se, että NS: karppaus ei sinällään ole laihdutus dieetti, vaan terveellinen elämäntapa. Huomioi se, että tärkeämpää on olla terve kuin hieman ylipainoinen.
Joka tapauksessa jättämällä hiilihydraatit pois paino alkaa tippumaan tekemättä asian hyväksi yhtään mitään. Mutta, kun ei niin ei. Se ruisleipä, kun on niin hyvää, niin ei sitä voi luopua edes terveyden kustannuksella.En tiedä sinusta, mutta minä elän vain kerran ja aion nauttia elämästä täysillä. Syön siis viljaa enkä ole sitä jättämässä pois!
T. Normaalipainoinen suomalainen - näin on
Huomaa kirjoitti:
En tiedä sinusta, mutta minä elän vain kerran ja aion nauttia elämästä täysillä. Syön siis viljaa enkä ole sitä jättämässä pois!
T. Normaalipainoinen suomalainenEn ole pyytänytkään jättämään.
Olen vain pyrkinyt kertomaan mitä vaaroja viljat voi sisältää. Jokainen saa syödä mitä haluaa. Katsos, me olemme mitä syömme.
Ei nuori ihminen normaalisti sairasta mitään, mutta monet sairastaa. Kenellä on ihottumaa, kellä astmaa, kenellä nivelsärkyä jne.
Viljat saattaa olla näihin ja moniin muihin sairauksiin syypää.
Mutta mitä tarkoitat, että nautit elämästä.
Minä olen noudattanut kohta kolme vuotta vhh:n ruokavaliota, enkä vaihda sitä koskaan takaisin viljojen takia. Esimerkiksi aikaisempina aikoina en erikoisemmin välittänyt pizzasta. mutta nykyisin syön sitä mielelläni. Mantelijauhoon leivottu pohja on mielstani paremman makuinen kuin vehnäjauhoja käytettynä. Tosin maku muuttuu.
Koska haluan nauttia elämästä syödä hyvää ruokaa. Viljavalmisteet eivät ole sitä miksi luulet. Se on tottumuskysymys. Samoin peruna. Suomaliset eivät osa ajatella ateriaa ilman perunaa,vaikka maailmassa on satoja maukkaita ja ravitsevia kasvikunnan tuotteita.
Miksi viljat ovat vaarallisia. Koska viljat sisältää gluteenia. Gluteenin osanen lektiini rikkoo verisuonia jokaisella ihmisellä. Jotkut vain sietää sitä aina vanhuuteen asti, jolloin joutuukin höppänä taloon.
- surullista
Kas, kun se tahtoopi olla niin, että ylipainoiset alkavat olla ainoa ryhmä, jota saa luvan kanssa pilkata ilman että joutuu oikeudelliseen vastuuseen...Ja mikäpä pilkkaajista on se mukavampaa, kun röyhistellä omaa rintaansa ja ajatella: MINÄ en onneksi ole tuollainen.. Se on tekopyhyyttä jos mikä, koska kaikilla on omat heikkoutensa ja puutteensa. Siis ihan kaikilla, myönsi sitä itselleen tai ei. On olemassa empatiakyvyttömiä ihmisiä, joiden mielestä vika on aina niissä toisissa, eihän nyt minussa mitään... ei ainakaan noin kauheeta, ehkä jotain pikkuvikoja vaan...
- Paukuttajap
Ei todellakaan saa olla lihava jos haluaa elää täysipainoista elämää eikä selitellä ja kärvistellä kauheen näkösessä läskimakkara hampurilaisen näkösessä vartalossa. Läskit ne vaan on hirveen rumia ja ällöttäviä eikä siitä pääse mihinkään. Lihavat haisee hielle eikä ole kiva nu-ssia lihavaa kun ei sitä piliä/llua sieltä hampurilaisvatsan seasta tahdo löytyä. Kauheen näköstä sellanen ihramaha ja lihava pimppakaan ei hirveesti kiinnosta. Kerran yhel lihaval tytöl oli sellasta valkosta mähnää pimpassa ja hitto et ällötti nuolla sitä maitomähnää sieltä tusanderisa..hyi hitto. Kyllä laiha nainen jolla ei reidet osu toisiin on kaikkein naisellisin, seksikkäin ja kiihottavin. Sellasta laihaa muijaa on ihana paukuttaa hotellissa joka suunnasta...
- tätihattukukkainen
Voi hyvä lapsi!
Sinulla on päässä vikaa kun tuollaisia mietit. Hakeudu hoitoon tai puhu pahasta olostasi edes vanhemmillesi. Ei ole normaalia että lapsi miettii tuollaista.
Sitten kun olet vanhempi ja oikeasti harrastat seksiä huomaat että tuo ei ole sitä.
Hopi hopi hoitoon!- pul3
Oliko tuo vastaus "Paukuttajap" lle?
- tätikukkahattuinen
pul3 kirjoitti:
Oliko tuo vastaus "Paukuttajap" lle?
Oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760