Huomenna rakenneultra kätilöopistolla..JÄNNITTÄÄ!!!
Mutta en nyt siitä sen enempää.
Osaako joku kertoa saako sieltä dvd:tä tai talennettea muistitikulle tms..ultrasta.
Aikanaan sai (ei ollut kätilöopisto..)nauhoittaa vhs:lle..mutta ne nyt onjo nykyään niin vanhoja ettei multa ainkakaan löydy ees laitetta:)
Eli millaiset laitteet siellä? Tietääkö joku? VHS olis tietty myös mahdollinen sitäkautta, että ottaa talenteen ja käy sit muuntamassa sen dvd:ksi..
Niin,,jos joku osaa auttaa mattimyöhäistä niin kiitti hirveesti!
pikavastauksia???
6
135
Vastaukset
- ei urveloille
mitäpä jos antaisit ihmisille työrauhan, etkä mee sinne pelleilemään, että mitä kaikkea sä haluat siltä reissulta.
Mene yksityiselle ja kysy siellät, että saisitko tehdä elokuvan sun uä-käynnistä.
Mitä itsekkyyttä, eiköhän sulle riitä ne paperikuvat. - pöh
no jopas oli tökerö vastaus kysyjälle.
- Hahaa
No enmä mitään muuta varsinaisesti odottanutkaan :)
Se nyt vaan sattu oleen eskassa raskaudessa asia joka ihan sieltä sairaalasta nostettiin esille ja sekä kätilö,että minä pidin sitä tosi kivana ja muisto on mieletön !
Harmi,kun sulla noin tylsä elämän katsomus..
Ps.ne on ne koneet jotka tallentaa ja niitä on joissain paikoissa tarjolla ..eine kätilöt mitään animaatioo rupea siellä piirtämään .
Mutta mulla ei nyt tähän raskauteen tule sit mitään mukaan..kun aikanaan oli ainoa ehto tuoda video itse..niin olisin vain varannut mukaan jos tuolla sama meininki!
Kivaa päivänjatkoa sullekkin:)
- kasvappa aikuiseksi
Hei aloittajadorka. onko tullu mieleen, että osaston ylilääkäri on vastuussa noistakätilöiden tekemistä tutkimuksista, joten se työrauha ja tutkmuksen tulosten tulkinta ja työrauha on erittäin tärkeää, siksipä esimerkiksi valmisteluohjeissa sanotaan, että lapsia ei saa ottaa mukaan tutkimushuoneeseen.
Ajattelitko, että sulle järkätään oikein vip-palveluna videointisessio, voi, että oot yksinkertainen. Oletko nähnyt nykyajan uä-.laitteissa jonkin muistitikun paikan tai jonkin muun tallennustavan.
Kasva kuule aikuiseksi ja niinkuin aloittaja sanoo, anna työrauha.
Jos josku vuonna yks ja kaks joku on nauhottanu vhs.lle jotakin ,niin hän on tollo tutkimuksen tekijä, sillä velvollisuuteen ei kuulu se, että joka ämmälle pitäis erikseen tehdä näin. Kuinka paljon kuluisikaan ylimääräistä terveydenhuollon aikaa tällaisiin pissis-juttuihn.
Että ihmiset voi olla lapsellisia.- Voi anteeksi sentään!
Tämä on kyllä todella outo palsta.. Ihmiset purkavat jotenkin patoutumiaan kun aivan asialliseen kysymykseen saan tälläisen ryöpyn???
Lapsellinen?itsekäs? Mitä vielä..
En käsittääkseni ole sanonut,että VAADIN siellä mitään..vai olenko ?
Esitin kysymyksen,että onko sellainen vielä käytäntö??
Ja MIKSI kysyin ?
SIKSI,että edellisessä raskaudessa (6-vuotta sitten.)
Minulle ( ja luonnollisestikkin kaikille muillekkin ultraan saapuville) KERROTTIIN asiasta ja KEHOITETTIIN ottamaan nauha mukaan.
En ole heitä asialla vaivannut ja juuri siksi Kysäisin täällä,kun ajattelin,että käytäntö varmaan sitten eri kun en ole viitteitä moisesta kuullut.
Mutta tuon kokemuksen pohjalta harmittaa sitten jos siellä kysytään onko minulla esim .muistitikku mukana ja ei ole..
En ole nähnyt onko niissä laitteissa muistitikkupaikkaa,kun en minä sinne ole niitä laitteita mennyt katsomaan .
Mutta en ihmettelisi yhtään vaikka olisikin!
Niitä tallenteita kun saatetaan tarvita muuhunkin..oletkin itse sitä miettinyt???
Joten pyydän arvon naisilta anteeksi ,kun näin asiattomasti ja itsekkäästi tälläistä menin kysymään!!
Herranjumala ,että voi ihmisillä olla tarve vi..lla vaan näillä palstoilla.kysymys kuin kysymys!
Minulle on aivan täysin o.k se ,että tallennetta ei tule!
Tärkeintä on muuten toivonmukaan hyvä lopputulos!!
Että vauvalla kaikki hyvin.
Mutta lapsellisuudesta ja tyhmyydestä kun puhutaan.niin voin kertoa ,että taitaa olla vika toisessa päässä !
Mutta kukin tavallaan.. - Lisäys edell.
Voi anteeksi sentään! kirjoitti:
Tämä on kyllä todella outo palsta.. Ihmiset purkavat jotenkin patoutumiaan kun aivan asialliseen kysymykseen saan tälläisen ryöpyn???
Lapsellinen?itsekäs? Mitä vielä..
En käsittääkseni ole sanonut,että VAADIN siellä mitään..vai olenko ?
Esitin kysymyksen,että onko sellainen vielä käytäntö??
Ja MIKSI kysyin ?
SIKSI,että edellisessä raskaudessa (6-vuotta sitten.)
Minulle ( ja luonnollisestikkin kaikille muillekkin ultraan saapuville) KERROTTIIN asiasta ja KEHOITETTIIN ottamaan nauha mukaan.
En ole heitä asialla vaivannut ja juuri siksi Kysäisin täällä,kun ajattelin,että käytäntö varmaan sitten eri kun en ole viitteitä moisesta kuullut.
Mutta tuon kokemuksen pohjalta harmittaa sitten jos siellä kysytään onko minulla esim .muistitikku mukana ja ei ole..
En ole nähnyt onko niissä laitteissa muistitikkupaikkaa,kun en minä sinne ole niitä laitteita mennyt katsomaan .
Mutta en ihmettelisi yhtään vaikka olisikin!
Niitä tallenteita kun saatetaan tarvita muuhunkin..oletkin itse sitä miettinyt???
Joten pyydän arvon naisilta anteeksi ,kun näin asiattomasti ja itsekkäästi tälläistä menin kysymään!!
Herranjumala ,että voi ihmisillä olla tarve vi..lla vaan näillä palstoilla.kysymys kuin kysymys!
Minulle on aivan täysin o.k se ,että tallennetta ei tule!
Tärkeintä on muuten toivonmukaan hyvä lopputulos!!
Että vauvalla kaikki hyvin.
Mutta lapsellisuudesta ja tyhmyydestä kun puhutaan.niin voin kertoa ,että taitaa olla vika toisessa päässä !
Mutta kukin tavallaan..Lisäyksenä vielä se,että tämä työllistävä vaikutus ultrassa jotka rakenne mahdollisuuden tarjoavat on niinkin raju ja aikaa vievä,että muistitikku sisään yksi klikkaus alkuun ja toinen loppuun.
Tallentui tutkimusta tehdessä.
Ette vain ole koskaan tainneet asiaan törmätä..ja sekös harmittaa !
Mulla on sairaalan aloitteesta elävää kuvaa esikoisesta mahassa ja minä ARVOSTAN sitä suuresti!
Teillä ei .eikä teillä myöskään taida olla hajua,että se on todella monessa paikassa ihan vakikäytäntö!
Joten kannattaisiko teidän asiasta noin paljon streessavien enemmin vaikka ottaa yhteyttä niihin ylilääkäreihin ja haukkua heidät " kätilöiden työrauhan häiritsemisistä" Kun tuollaisen teitä ressaavan mahdollisuuden ovat keksineet!??
Minä lähden nyt kättärille sydän toivoa täynnä ja maha kipeänä jännityksestä,että kaikki olisi hyvin!
Ja aion muuten tälläkin kertaa katsoa sitä ruutua ja kuunnella kätilöä en sitä laitetta.
Mutta jos olette itse vielä joskus menossa niin katsokaa ihmeessä ..
Sieltä se pieni luukku muistitikulle todennäköisesti jostain löytyy;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756