Jokereilla ei ole enään mitään hävittävää!
Lukko johtaa sarjaa ja heillä jo toinen jalka välierissä!
Jokereilla ei enään mitään paineita eikä mitään menetettävää!
Jokerit on jo voittanut yhden pokaalin tällä kaudella, joten olisi väärin jos Jokerit voittaisi myös sen toisen!
Jokerit oli kauden paras joukkue 60 pelin jälkeen! Pudotuspelit ovat arpapeliä ja sattuma hyvä onni vie monesti huonomman joukkueen jatkoon!
Jokereilla on kaksi nuorta hienoa valmentajaa ja tulevaisuus näyttää terveeltä!
Mestaruus olisi mukava bonus, mutta ei tavoite!
Jokereissa on pelannut tällä kaudella maailman taitavin puolustaja ja monta muuta viihdyttävää pelaajaa!
Jokerien otteluissa Suomen upeimmalla Areenalla on tällä kaudella katsojat viihtyneet ja saaneet rahoillensa vastinetta!
Kiitos Helsingin Jokerit tästä viihdyttävästä kaudesta 2012-2013!
Ei mitään hävittävää enään!
4
87
Vastaukset
- 14+16
Nyt sitä jo aletaan selittelemään kun alkaa olla selvää ettei Jokerit mestaruutta voita. Niin ja kyllä minun mielestä legendaarinen Hakametsä on hienoin jäähalli Suomessa.
- Late ja Make
Itketäänkö yhdessä?
Tai itke sinä, niin minä NAURAN!!!
Aika säälittävän itkuvirren väänsit tuskissasi. Vinkki ensi kaudelle: jätä narrifanitus ja vaihda oikean jääkiekkoseuran kannattamiseen! - hska
Eikös Jokereiden pitänyt marssia suoraan Kanada-maljan luo? (sarcasm face)
- narrifani333
Jäitä hattuun Raumanbojjaat. Toki olette tällä marssimassa vääjämättä välieriin, mutta ette sielä vielä ole joten jäitä hattuun. Te ette keskiviikkona tule voittoa ilmalasta saamaan, joten valmistautukaa siihe 1 voittoon vaan vielä. Sarja ei siis vielä ole ohi, joten lopetelkaa huutelu, mutte Respect for Lukko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623