Gimmel oli Popstars -televisio-ohjelmassa koottu suomalainen pop-yhtye. Yhtye toimi vuosina 2002–2004.
Suomen ensimmäiseen Popstars-yhtyeeseen kuuluivat Jenni Vartiainen, Susanna Korvala, Ushma Karnani (nyk. Olava) ja Jonna Pirinen.
Muutaman viikon päästä yhtyeessä syntyi riitoja ja Pirinen päätti jättää yhtyeen.
Pirinen valitsi soolouran, Korvala, Karnani ja Vartiainen jatkoivat triona. Yhtyeen nimeksi tuli Gimmel
*************************************************************************************
- Jenni Vartiaisen tilanteen kaikki tiedämme. jatkoi soolouraa ja menestyikin.
- Jonna Pirinen joskus silloin kauan sitten oli Rähinä-recordsilla.. sittemmin ryhtyi mormoniksi ja ei kai ole vuosiin laulanut sitten ?
- Ushma Karnani ? mitä tapahtui ? ei mitään havaintoja!
- Sitten se lihava blondi, mitäs se tekee nykysin ?
Gimmelin muut jäsenet ?
31
5713
Vastaukset
- stunttuxu
Tekee tuksun stuntit.
- polttaa liekit
Täähän oli jo silloin Jenni Vartiaisen h.oratsushouta niin kuin allaolevasta näkyy. Ei noilla muilla ollu mitään jakoa:
http://youtu.be/G11_QryTqZM- jensku halvan näköne
No huhhuh, ompas Jenni hiuuukan aikuistunu 10vuodessa. Tuskin enää käy läpi kaikkia Kuopion jätkiä kuten silloin siellä asuessaan. Ja onhan ne nykyset esiintymisasut karmeita muttei ihan noin hirveitä kuin tuo nahkanen roiskeläppä...Eipä ole muista ämmistä mitään kuulunna.
- Jossun turinaa
jensku halvan näköne kirjoitti:
No huhhuh, ompas Jenni hiuuukan aikuistunu 10vuodessa. Tuskin enää käy läpi kaikkia Kuopion jätkiä kuten silloin siellä asuessaan. Ja onhan ne nykyset esiintymisasut karmeita muttei ihan noin hirveitä kuin tuo nahkanen roiskeläppä...Eipä ole muista ämmistä mitään kuulunna.
Tuskinpa sä sitä tavaraa olet kuitenkaan päässy koittaa, et mihin perustat noi väittees?
- työnnä se sinne
Jossun turinaa kirjoitti:
Tuskinpa sä sitä tavaraa olet kuitenkaan päässy koittaa, et mihin perustat noi väittees?
Kirjoittaja "tyhmä sensuurihan" on selvästi kärttyisä puutteessa elävä lesboämmä, joka on rakastunut Jenniin ja saanut pakit, nyt kostaa vttuilemalla täällä. Pelottavia tollaset lepakkokurpat...
- tavaranjakoa
työnnä se sinne kirjoitti:
Kirjoittaja "tyhmä sensuurihan" on selvästi kärttyisä puutteessa elävä lesboämmä, joka on rakastunut Jenniin ja saanut pakit, nyt kostaa vttuilemalla täällä. Pelottavia tollaset lepakkokurpat...
täällähän näkyy olevan joku yliherkkä sensuuripelle joka poistaa kaikki asialliset viestit, joissa vain kuvaillaan Ms Vartiaisen tiettyjen kehonosien käyttötapaa ja käyttökelpoisuutta. ei oo pakko lukee jos ei totuutta kestä.
- Fani vuodelta 65
Jonna keikkailee edelleen ja on just julkaisemassa uuden levyn. https://www.facebook.com/thejonna
Ushma oli joskus jossain tv-sarjassa näyttelijänä.. valmistui kai teatterikorkeakoulusta. kai hän jotain kulttuurialaa edellen harrastelee :)
Susanna on kadonnut kuin tuhka tuuleen.... Harmi, sillä oli mun suosikki Gimmeli :D - fb = elämä
Onkohan Suski edes hengissä, ku ei ole facebookissakaan?
- Rva007
Suski on mennyt naimisiin jo monta vuotta sitten ja ottanut miehensä sukunimen. Opiskelee muistaakseni kätilöksi, saattaa olla jo valmistunut. Todella mukava ihminen!
- joutilaana145
Tuossa jotain infoa:
http://www.voice.fi/musiikki/jattiyllatys-gimmel-yhtye-heitti-salakeikan-jenni-vartiainen-mukana/1/46551- gimmel dont comeback
No siinähän on tyhjentävä vastaus AP:n kysymykseen. Case closed.
- hävetkää dissaajat
Ihan pakko sanoa että se joka haukkuu Jenni Vartiaista täällä(kin) h.uoraksi, on varmasti puutteessa elävä lepakko jolle Jenni on antanut pakit. Jensku on yksi niistä harvoista nykyjulkkiksista joka ei tosiaankan ole jakanut tavaraansa holtittomasti vaan yhden miehen nainen. Ja upee laulaja & esiintyjä.
- terv lepakko
AAmmen!
- i know
niinhän sä luulet!
- törkeetä juoruiluu
i know kirjoitti:
niinhän sä luulet!
Mitäsä luulet tietäväsi muka? Lopeta Jennin panettelu hetpaikalla!
- reiluuuuu
No reiluu, olisivat nyt heittäneet ees yhden keikan, olisi ollut kivaa fiilistellä lapsuusaikoja, varmasti olisivat saaneet väkeä keikalle. Olivathan he suomen suurin tyttöbändi.
- giltsit liekeissä
Joo ne olis voinu heittää "roviolla" samalla staililla ja samoissa kledjuissa kuin tossa ylläolevassa videossa...Olis totisesti saaneet yleisöä!
- Susanna takas :'<
Susanna oli mun lemppari :') Mut nyt siitä ei oo tietoakaan :'( Ikävää, koska haluaisin saada edes yhen kuvan tai jonkun faktatekstin, jossa kerrottaisiin mitä hän tekee tänäpäivänä ja mitä hänelle nykyisin kuuluu. Susanna oli mun mielestä koko kolmikosta kaikista parhain laulaja ja sillä oli ihana se hattu! Blondi olen xD
- smart girl
Joo huomaa että blondi olet...
- hmmm6
Susanna oli oikeasti kyllä tosi hyvä. :) Mun mielestä Ushma oli ehkä parhain ja näyttävin tyttö. Tänäpäivänä on jossain teatterikoulussa :) Jennikin on pärjännyt tosi hyvin soolouralle asti, mutta itseä jäi mietityttämään tuo Ushma :))
- no hohhoijjaa vaan..
hmm.. oli se Gimmel sitten niin jännä....?! Huooh -_- Miksette vaan vetäydy kuuntelemaan sen musaan johonkin, älkääkä täyttäkö koko viestiketjua tällaisella ''ooii Suski oli hyvää ja ooiiivoii ku Ushma lauloi hyvin! :)'' keksitte parempaakin tekemistä, kun olla täällä vaan -_- gimmel on vanha juttu, nykyään on robin
- GimmelFani
Kuules nyt "no hohhoijjaa vaan..."-nimimerkillä kirjoittanut, Robin on toki hyvä muttei vedä vertoja Gimmelille. Ja vanha juttu tai ei niin Gimmel elää silti fanien sydämissä ja Gimmelin musa ei katoa mihinkään. Ja kyllä faneilla on oikeus kaivata Gimmeliä ja muistella Gimmel-aikoja. Siinä on enemmän nostalgisuutta ja hyvää muistoa kuin taas Robin on tässä ja nyt. Ei Robinia tarvii kaivata. Gimmeliä taas kaivataan koska oli hyvä bändi ja valitettavasti mennyttä mutta ei ainakaan minulle mitenkään vanha juttu koska kuuntelen kyllä Gimmeliä ja fanitan sitä enemmän kuin Robinia. Mikset itse vaan vetäydy johonkin kuuntelee Robinia jos kerran Gimmel mukamas on sinusta vanha juttu? Mitä sitten keikut täällä?
- GimmelFani
Ja sen verran lisään vielä että tässä maailmassa on paljon bändejä ja artisteja jotka on paljon vanhempia juttuja kuin Gimmel ja silti niiden musa elää ja niistä puhutaan ja niitä kuunnellaan. Kuten nyt esim ABBA. Gimmel ei edes ole mikään vanha juttu kun vertaa tosiaan vaikka ABBAAN. Ja jos jostain tykkää niin ei sillä ole mitään väliä onko vanha juttu vai ei. Ei ole missään laissa määrätty että pitää kuunnella Robinia Gimmelin sijasta sen perusteella että Gimmeliä ei enää ole ja Robin on. Ja ei ole Gimmelistä tykkäävien ihmisten vika että Gimmel lopetti niin pian. Ja kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä. Et sä voi ketään ajaa pois täältä puhumasta Gimmelistä sillä perusteella että sinusta Gimmel on vanha juttu eikä siitä mukamas saisi puhua enää.
Et säkään varmaan tykkäis jos joku tulisi sulle naputtamaan että joku bändi josta sä tykkäät on vanha juttu ja että siitä ei saisi kirjoittaa eikä sitä saisi muistella.
- hei nyt dissaajat...
menkää muualle!! Tämä on nyt nimetty Gimmelin viestiketjuksi, ja se kuka tätä haukkuu, ei vaan ymmärrä, kuinka siistiä tämä 2002-2004 aika olikaan silloin joskus aikoinaan. mutta omapahan on asianne, mitä sanottekin. mä oon tätä mieltä. Nostitte siitä melun tai ette! :DD Voi kun tuo bändi olisi jatkanut tänne 2013 vuodelle asti... muttei niiden onni kestänyt niin pitkään :( ikävää.
- GimmelFani
Niinpä. Täysin samaa mieltä. Kaipaan valtavasti. Kaikki hyvät bändit aina lopettaa ja tilalle tulee tylsempiä artisteja ja bändejä. voi niitä aikoja. Haluaisin niin elää ne ajat uudelleen. Voi kunpa olisi aikakone että voisi mennä takaisin siihen aikaan kun Gimmel oli vielä ja silloin oli TikTakit, Nylon Beatit sun muutkin kunnolliset ja hyvät bändit kasassa. Ne oli hyviä aikoja ne viis sitten siitä onko vanhoja juttuja vai ei. Se nyt vaan on niin että vanhat kunnon "Gimmel-ajat" oli parempia minunkin mielestäni kuin nykyiset "Robin-ajat".
- Spurdosärdö
MUA POLTTAA LIEKIT ROVION : D
- JEba on nätti
Miksei Jenni enää käytä samanlaisia esiintymis asuja kuin Roviolla videolla? Tilalle on tullut hirveet löysät haaremihousut pyh.
- sususuu
Tässä on kuva Suzkista nykyään. Ei ole mikään blondi enään. Harmi kun haastattelu on poistettu. Ushma voisi kyllä olla enemmän esillä
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288605870990.html - GimmelFani
Blondi tai ei niin ainakaan Suski ei kyllä oo mikään lihava ollut ikinä. Meinaan kun joku oli häntä lihavaksi nimittänyt.
- DenuPapsuBorosta
Tekis mieli nusasta noita kaikkia! Ainakin Suskia ja Usmaa!
- Anonyymi
Ihmetyttää että jonkun mielestä se Susanna on lihava? Ihan normi kokoinen ollut kyllä mun mielestä :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703