Voiko Suomessa liityä vaikka kaikkien op-pankkien ym osuuskuntien omistajajäseneksi ja saada sieltä maksettavat korot ym. sijoitetulle
jäsenmaksulleen, joka määrätään eri osuuskunnassa.
MItes muut osuuskunnat, jos liittyy jäseneksi jne..
Jossain...pankkiin pitäisi olla se ykköspankkina.. palkka sinne ja lainat sieltä jne.. onko laissa määrätty ettei saisi liitty ja maksaa jäsenosuudet vaikka mihin pankkiin joka osuuskunta vaikkei ikinä käytttäis sen palveluja?
Omistajajäsen
5
310
Vastaukset
- 17+15
Kyllä tuo hyvin onnistuu ainakin S-ryhmän osuuskaupoissa.
Täältä kannattaa lukea lisää kokemuksista (on pitkä ketju).
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=143845&tstart=0 - fasfasfasjkj
OP:sta yhdellä jäsenyydellä en ole saanut peson jeesusta konsanaan. S-ryhmä sentään jotain jakelee, mutta toisaalta kun syön silloin tällöin ABC:n lounaan, tunnen hävinneeni ja rajusti.
- korkoa vai ei
itselläni 300 mk:n osuus on kasvanut 100 euroksi kerran on saatu osuuspääoman korkoa
- Euro Peso
Onko kaikki mahdolliset osuudet hankittu..esim pankeilla on jopa lähes 10 000 asti mahdollisuus hankkia osuuksia.. satasella ei kaiketi juuri rahaa heru osuudesta, joka minimi..
- kaverisi......
voi, mutta typerää näinä aikoina, ei monikaan ole maksanut osuuksilel mitään ja viimeisetkin lopettavat maksun.
jos pankilla menee huonosti pääoma jäädytetään ja se on 2 v nostokiellossa, normaaliaikan vain 1 tilikauden yli.
mitä järkee, se on aivan eri asia kuin s-kaupan osuudet, niitä meillä oli 15 kertaa kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511