Voiko Suomessa liityä vaikka kaikkien op-pankkien ym osuuskuntien omistajajäseneksi ja saada sieltä maksettavat korot ym. sijoitetulle
jäsenmaksulleen, joka määrätään eri osuuskunnassa.
MItes muut osuuskunnat, jos liittyy jäseneksi jne..
Jossain...pankkiin pitäisi olla se ykköspankkina.. palkka sinne ja lainat sieltä jne.. onko laissa määrätty ettei saisi liitty ja maksaa jäsenosuudet vaikka mihin pankkiin joka osuuskunta vaikkei ikinä käytttäis sen palveluja?
Omistajajäsen
5
264
Vastaukset
- 17+15
Kyllä tuo hyvin onnistuu ainakin S-ryhmän osuuskaupoissa.
Täältä kannattaa lukea lisää kokemuksista (on pitkä ketju).
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=143845&tstart=0 - fasfasfasjkj
OP:sta yhdellä jäsenyydellä en ole saanut peson jeesusta konsanaan. S-ryhmä sentään jotain jakelee, mutta toisaalta kun syön silloin tällöin ABC:n lounaan, tunnen hävinneeni ja rajusti.
- korkoa vai ei
itselläni 300 mk:n osuus on kasvanut 100 euroksi kerran on saatu osuuspääoman korkoa
- Euro Peso
Onko kaikki mahdolliset osuudet hankittu..esim pankeilla on jopa lähes 10 000 asti mahdollisuus hankkia osuuksia.. satasella ei kaiketi juuri rahaa heru osuudesta, joka minimi..
- kaverisi......
voi, mutta typerää näinä aikoina, ei monikaan ole maksanut osuuksilel mitään ja viimeisetkin lopettavat maksun.
jos pankilla menee huonosti pääoma jäädytetään ja se on 2 v nostokiellossa, normaaliaikan vain 1 tilikauden yli.
mitä järkee, se on aivan eri asia kuin s-kaupan osuudet, niitä meillä oli 15 kertaa kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659