Peurankatu

tartza2

Millaista on asua Peurankadulla,millaista porukkaa siellä asuu?Onko rauhallista?

13

2080

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pois muutettu

Aika elämää niis vuokratalois..

• Asukas15

Hei!

Vanha keskustelu, mutta vastaan koska tätä asiaa varmaan miettii tulevaisuudessa muutkin.

Asutaan peurankatu 15:ssa ja meillä on alueesta aika hyvä kuva. On kaikenikäistä porukkaa ja myös lapsiperheitä. Meidän yhdessä naapuriasunnossa asuu paljon musiikkia kuuntelevaa porukkaa, se vähän häiritsee. Muuten ei ole porukan suhteen valittamista.

Isoin miinus on se, että talossa kuuluu äänet todella hyvin, etenkin yläkerrasta. Siis esim. askeleet ja sängyn natina kuuluu selvästi ja se välillä tympii öisin. Toinen juttu on se, että nämä 15:sen kämpät ovat YH Kotien ja sitä firmaa on tosi vaikea saada puhelimitse kiinni jos joskus tarvitsee.

• ratkaisu

kielletään musiikki ja paneminen.

• genius
        ratkaisu kirjoitti:

kielletään musiikki ja paneminen.

mut ainahan kerrostalosta löytyy joku mielensäpahottaja kusipää joka viettää 24/7 jugurttipurkki jeesusteipillä korvassa kiinni ja kuuntelee mitä naapurissa tapahtuu. Hankkikaa ny elämä tai sit sukset ja niillä lujaa %&/%##....

• Anonyymi

15 asuntoa ollut viime vuonna vuokrattava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

15 asuntoa ollut viime vuonna vuokrattava.

Peurankatu 15:sta

• kyllästynyt

kaamee paikka! ulkoa niin hirveä meteli ettei kesällä ,helteellä voi ikkunoita pitää auki ees yöllä ..päivällä kiljuu lapset ja yöllä juopot ,en muuttais sinne enää .Maahanmuuttajia on paljon ,isoja perheitä..

• kaikki kuuluu

Olen samaa mieltä. Mutta en ota kantaa ulkomaalaisiin. Toivon todella että ihmiset ottaisivat muut huomioon. Paikka sopii mielestäni enemmän rauhallisille sinkuille kuin lapsiperheille. Kuka oikeasti asuu lapsen kanssa kerrostalolhiössä, eihän lapsi voi elää vapaasti ja pihat betonimaisia.

• mauste

No niin ,en tarkoittanut pahalllla viitaten mahanmuuttajiin ,he ovat rauhallisia verattuna öliseviin ja tappeleviin suomalaisiimme ...Mutta kerran eräs asuntoa harkitseva mies käveli siihen pihaan ja kysyi etä asuuko täällä paljon maahanmuuttajia ,sanoin ettei asu kun 1 perhe ,no miestä ei näkyny sen jälkeen ..:) siitä on jo yli 10 vuotta heti kun talot oli rakennettu ,ja on kuulemma nyt rauhallisempaa sanoi ystäväni joka edelleen asuu siinä ..talo 11 ..

• Anonyymi

Minareetti kutsu herättää aamuisin, huorat kirkuu ja taxinovet paukkuu 24/7

• Anonyymi

Tampere on aito, rento ja ihmisen kokoinen kaupunki, joka houkuttaa ihmisiä ja elinkeinoelämää monipuolisella palvelukonseptillaan. Tampere elää muuttovoitosta, uudet ajatukset ja ideat virtaavat saaden konkreettiset muotonsa ja hahmonsa Tampereella. Urbanisoituva Tampere on profiloinut itseään Eurooppalaisten kaupunkien joukkoon, vaikka se on perinteisesti Pohjoismaiden suurin sisämaakaupunki.

• Anonyymi

Tarkoitat kai että on profiloitunut Itä-Eurooppalaisten kaupunkien joukkoon...

• Anonyymi

Kauhea lähiö segregaatio oikein

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53