Astra G 1.6 16v Caravan -00 Kulutus

Alamäet vapaalla

Polttoainevalo vilkkuen ajoin n.10km ja sitten tankkasin 20 eurolla, eli 11.8 litraa.Nyt olen ajanut 197 kilometriä ja polttoaine valo alkoi vilkkumaan 185km:n kohdalla.

Osaako joku sanoa kuinka paljon on pelivaraa kun polttoainevalo vilkkuu?

5

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astra..........

säästät väärässä paikassa, jos ajat tankin aivan viimeisille höyryille. Puhutaan aivan jostain, 20 km:stä toimintasäteestä, kun bensamittarin varoitusvalo vilkkuu. Jos/kun bensapumppu pääsee hörppäämään tyhjää/ilmaa, niin saattaa hajota, samantien. Ei ainakaan tee sille hyvää.

• Alamäet vapaalla

Noniin, valo vilkkuen pääsee varmuudella ainakin 18 kilometriä, eilen tuli sekin testattua.Sen jälkeen huoltsikalle ja tasan 10 litraa bensaa tankkiin, mittari nousi punaisen ja ensimmäisen valkoisen viivan puoliväliin, ehkä hieman lähemmäs valkoista viivaa.

Auto oli siis vm -00 1.6 16v Astra Caravan

• pisaralla_pitkälle

tulin vaan sanomaan, että minua ei tämä jatkuva bensanhinnannous haittaa. Tankkaan aina vaan kympillä.

• Nopsa jalka opel

Itselläni Opel Astra G Garavan ja 1990 loppupuolella oleva auto ja puolitankkia maksaa 20 euroa ja kulkee kuin harrikka kun painaa nastaa lautaan ..mersut ja volvot jää hopealle. Tankkaan 98 aina polttoainetta ja käytän koneessa puolisynteettistä öljyä huollan ja pidän auton timmissä kunnossa.11

• ei vapaalla

älä päästele alamäkiä vapaalla, vaan iso vaihde päällä ilman kaasua. Mootorijarrutuksella siis... Ei mene sitä lörppöä silloin lainkaan. :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3909
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3505
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      79
      3343
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1608
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1124
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1026
    Aihe