Polttoainevalo vilkkuen ajoin n.10km ja sitten tankkasin 20 eurolla, eli 11.8 litraa.Nyt olen ajanut 197 kilometriä ja polttoaine valo alkoi vilkkumaan 185km:n kohdalla.
Osaako joku sanoa kuinka paljon on pelivaraa kun polttoainevalo vilkkuu?
Astra G 1.6 16v Caravan -00 Kulutus
5
577
Vastaukset
- astra..........
säästät väärässä paikassa, jos ajat tankin aivan viimeisille höyryille. Puhutaan aivan jostain, 20 km:stä toimintasäteestä, kun bensamittarin varoitusvalo vilkkuu. Jos/kun bensapumppu pääsee hörppäämään tyhjää/ilmaa, niin saattaa hajota, samantien. Ei ainakaan tee sille hyvää.
- Alamäet vapaalla
Noniin, valo vilkkuen pääsee varmuudella ainakin 18 kilometriä, eilen tuli sekin testattua.Sen jälkeen huoltsikalle ja tasan 10 litraa bensaa tankkiin, mittari nousi punaisen ja ensimmäisen valkoisen viivan puoliväliin, ehkä hieman lähemmäs valkoista viivaa.
Auto oli siis vm -00 1.6 16v Astra Caravan - pisaralla_pitkälle
tulin vaan sanomaan, että minua ei tämä jatkuva bensanhinnannous haittaa. Tankkaan aina vaan kympillä.
- Nopsa jalka opel
Itselläni Opel Astra G Garavan ja 1990 loppupuolella oleva auto ja puolitankkia maksaa 20 euroa ja kulkee kuin harrikka kun painaa nastaa lautaan ..mersut ja volvot jää hopealle. Tankkaan 98 aina polttoainetta ja käytän koneessa puolisynteettistä öljyä huollan ja pidän auton timmissä kunnossa.11
- ei vapaalla
älä päästele alamäkiä vapaalla, vaan iso vaihde päällä ilman kaasua. Mootorijarrutuksella siis... Ei mene sitä lörppöä silloin lainkaan. :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486891Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142538Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471760Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141421Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901285- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631073Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271059- 63976