Polttoainevalo vilkkuen ajoin n.10km ja sitten tankkasin 20 eurolla, eli 11.8 litraa.Nyt olen ajanut 197 kilometriä ja polttoaine valo alkoi vilkkumaan 185km:n kohdalla.
Osaako joku sanoa kuinka paljon on pelivaraa kun polttoainevalo vilkkuu?
Astra G 1.6 16v Caravan -00 Kulutus
5
546
Vastaukset
- astra..........
säästät väärässä paikassa, jos ajat tankin aivan viimeisille höyryille. Puhutaan aivan jostain, 20 km:stä toimintasäteestä, kun bensamittarin varoitusvalo vilkkuu. Jos/kun bensapumppu pääsee hörppäämään tyhjää/ilmaa, niin saattaa hajota, samantien. Ei ainakaan tee sille hyvää.
- Alamäet vapaalla
Noniin, valo vilkkuen pääsee varmuudella ainakin 18 kilometriä, eilen tuli sekin testattua.Sen jälkeen huoltsikalle ja tasan 10 litraa bensaa tankkiin, mittari nousi punaisen ja ensimmäisen valkoisen viivan puoliväliin, ehkä hieman lähemmäs valkoista viivaa.
Auto oli siis vm -00 1.6 16v Astra Caravan - pisaralla_pitkälle
tulin vaan sanomaan, että minua ei tämä jatkuva bensanhinnannous haittaa. Tankkaan aina vaan kympillä.
- Nopsa jalka opel
Itselläni Opel Astra G Garavan ja 1990 loppupuolella oleva auto ja puolitankkia maksaa 20 euroa ja kulkee kuin harrikka kun painaa nastaa lautaan ..mersut ja volvot jää hopealle. Tankkaan 98 aina polttoainetta ja käytän koneessa puolisynteettistä öljyä huollan ja pidän auton timmissä kunnossa.11
- ei vapaalla
älä päästele alamäkiä vapaalla, vaan iso vaihde päällä ilman kaasua. Mootorijarrutuksella siis... Ei mene sitä lörppöä silloin lainkaan. :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882