Käytetäänkö kurkkua dildon korvikkeena?

Huomio kaupassa

Kävin tuossa marketissa ja siellä vihannesosastolla nuori tyttö oli kurkkuostoksilla. En ensin ajatellut koko asiaa mutta tyttö oli jotenkin niin salamyhkäinen. Aivan kuin hän olisi ollut jossain seksiliikkeessä tai vastaavassa. Katseli ympärilleen ettei vain kukaan näe ja kosketteli kurkkuja valiten sitten yhden. Meni ihan punaiseksi ja poistui sitten paikalta. Eli lienee ainakin jotain ajatuksia ollut siihen suuntaan.

Ei ole aikaisemmin tullut vastaavaa mieleen kurkunostajista mutta tuo jäi vain jotenkin mieleen. Käyttääkö nuoret tytöt tai naiset jotka ei kehtaa mennä seksikaupaan ylleensäkin kurkkua dildon korvikkeena? Hyvä korvike varmaan ja helppo muotoilla oikean näköiseksi ja pituutta riittää.

82

6939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurkua

      hei! olen sen itsekin huomannut naisten ostavan kurkkuja luulisi vain että he tekevät jotain salaatteja

      • Anonyymi

        Salaatit ovat hyviä, ruokaisatkin salaatit, terveellisiä, ja joukkoon
        voi laittaa myös pähkinöitä, hedelmiä ja marjoja. Itse tykkään
        kreikkalaisesta tomaatti-sipuli-oliivi-feta salaatista ... nam!

        😊👍


    • sfsdfdsffsd

      In your dreams...

      Ehkä nainen huomasi miten seuraat häntä ja arvasi mitä mietit ja meni sen takia vaikeaksi.

    • luomutyttö

      On sitä kurkkua joskus tullut kokeiltua kun haluaa oikein suurta niin ei muuta kuin kondoomi kurkun päälle ja kunnon rasvaus. Parasta kyytiä saa kun laittaa kurkun myös pyllyyn. Jalat seinää vasten ja kunnollista pimppin runkkausta toisella kurkulla, paikat kunnolla turvoksiin ja sitten pientä vibraa klitorikselle ja ai herran jestas kun tekee namia. Mieskään ei tykkää huonoa kun on valmiiksi rasvatut paikat ja ihanasti turvoksissa.

      • Olen runkannut naista kesäkurpitsalla pilluun ja kurkulla pyllyyn ja samalla piiskannut.
        Ainakin kyseinen nainen oli ekstaasissa... ;)


      • KuriMies kirjoitti:

        Olen runkannut naista kesäkurpitsalla pilluun ja kurkulla pyllyyn ja samalla piiskannut.
        Ainakin kyseinen nainen oli ekstaasissa... ;)

        Sä taidat ollakin kolmikätinen, kun sä oot pystynyt tekee noita kolmea samaan aikaan. :)


      • LissuTee kirjoitti:

        Sä taidat ollakin kolmikätinen, kun sä oot pystynyt tekee noita kolmea samaan aikaan. :)

        No kyllä ne vihannekset pysyy tiukoissa rei'issä ilman pitämistäkin kunhan ei seiso jalat harallaan :D
        Pistä viestiä sähköpostiini, osoite on helppo muodostaa nimimerkki ja S24 ;)


      • KuriMies kirjoitti:

        No kyllä ne vihannekset pysyy tiukoissa rei'issä ilman pitämistäkin kunhan ei seiso jalat harallaan :D
        Pistä viestiä sähköpostiini, osoite on helppo muodostaa nimimerkki ja S24 ;)

        No niin pysyy eikä niiden saaminen ole mulle mikään ongelma. Mutta piiskatuksi tuleminen ei ole ollenkaan mun juttuani, joten antaa sen nyt vain jäädä sun jutuksi. :)


      • Anonyymi
        LissuTee kirjoitti:

        Sä taidat ollakin kolmikätinen, kun sä oot pystynyt tekee noita kolmea samaan aikaan. :)

        Hyvät naurut :D :D ei tää blondi ees tajunnut :D


    • Josko näin :)

      No joillakin on mieltymys hedelmiin, ei siis korvike, näistä mieltymys asioista saa tietoa googlaamalla. Miehetkin käyttää niitä peppuunsa. Ehkä hän nyt vaan osti kurkun syödäkseen mutta vilkuilusi hämmensi hänet, joskus sama käy kassa jonossa kun joku tuijottaa muka huomaamatta peppua...täytyy muistaa että vastapuoli ei aina ole tuijottelusta imarreltu :)

      • Anonyymi

        Kiinteää peppua hoikalla naisella katselee näin heteromiehenä
        vähän pidempääkin että olisi kiva työntää kyrpäänsä
        naisen anaaliin. Ihra-ahterit lihavilla naisilla yököttää 🤮 mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinteää peppua hoikalla naisella katselee näin heteromiehenä
        vähän pidempääkin että olisi kiva työntää kyrpäänsä
        naisen anaaliin. Ihra-ahterit lihavilla naisilla yököttää 🤮 mua.

        Anaaliseksi kuulostaa enemmänkin homofriikin mieliteolle kuin heteron halulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anaaliseksi kuulostaa enemmänkin homofriikin mieliteolle kuin heteron halulta.

        Mikäs siinä voit työtää vaikka molempiin reikiin naisella on kaksi reikää a ja b reijät pillun reikä ja persreikä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinteää peppua hoikalla naisella katselee näin heteromiehenä
        vähän pidempääkin että olisi kiva työntää kyrpäänsä
        naisen anaaliin. Ihra-ahterit lihavilla naisilla yököttää 🤮 mua.

        Kun lihoin vuodessa 30kg, uskoin etten enää saa seksiä. Toisinpäin- sitten niitä kosijoita ja vonkaajia vasta alkoikin riittämään!! :D Nää ei ole sitten mitn teinipoitsuja, tosin sain 38-vuotiaana 25v poikaa ja tyttöä(eri kertoina), hassua. Ite oon bisse ja nykyään tykkään isoista naisten pepuista, vaikka pienetkin kelpaa :D....


    • Kustaa 3.

      STAKEsin tutkimusten mukaan kurkuista 76 % käytetään itsetyydytykseen.

      • Anonyymi

        Onk tosi


    • Suomen ham.lääk.

      Varokaa käyttämästä dildoa kurkun korvikkeena!

    • huge climax

      Maissi on parempi, kun siinä on nystyjä.

    • Tytteli vm-78

      Varmaan useat naiset käyttää.Kokemusta on..saa mieleisensä kokoisen eikä tarvi piilotella että lapset löytäis.

    • Lexa999

      Kyllä

    • Tj74vm

      Valitsen yleensä sen paksuimman ja pisimmän...kortsu vaan päälle...hyvin näkyi maistuvan naapurin vanhemmalle ukolle ilman kumia käytetty kurkku salaatissa......

      • ehtaapitääolla

        Sellainen kurkkuko se olikin jonka sain:))


      • Tj74vm
        ehtaapitääolla kirjoitti:

        Sellainen kurkkuko se olikin jonka sain:))

        Täytyy se kurkku maustaa kun naapuriin ukko pöksyjänikin nuuhkii pyykkikorissa...heh..


      • Tj74vm kirjoitti:

        Täytyy se kurkku maustaa kun naapuriin ukko pöksyjänikin nuuhkii pyykkikorissa...heh..

        Sellainen pervo..... millainen sulla sitten on kurkkuteline pöksyissäsi....Laita mulle kuvaa tuohon nimimerkin ja tämän säpoon


      • Anonyymi

        Täytyy ostaa paksu ja pitkä kurkku kovalla kuorella ja kortonkeja....sekä maaartisokkia aattelin kokeilla...päärynä tuoreena on kova ja paksu mutta lyhyt kondomi ja muovipuusi ja toinen kortonki työnnän sisään...sitruuna kolme kortokia muovipussi kortonki työnnän sisään...


      • Anonyymi

        Oikein !!! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein !!! :D

        Käykös käsi ellei oo muuta pilluun laittaa.....


    • jötikkäkoot

      ei käytetä me laitetaan hk sininenmikroon ja tulee ihanan lämmin ja pehmeä , 3 1 koon mustaa sukkaa päälle tiukkaan solmu varteen ja kortsu päälle ja työnnetään miehen ahteriin , ne tykkää siitä ja lopuksi nykäistään sukan solmusta takaisin pinnalle....ei kukaan halua kylmää ja kovaa , et itsekään tykkää naida tiukkaan jää railoon.

    • Tj74vm

      Paksu kurkku kondomin kera juuri sisällä...tekee hyvää...

      • Kokenut53um

        Kokeile HK:ta,tai hallista vielä
        paksumpaa ; )
        Kumi päälle ja toimeen...


      • Tj74vm
        Kokenut53um kirjoitti:

        Kokeile HK:ta,tai hallista vielä
        paksumpaa ; )
        Kumi päälle ja toimeen...

        Vois tänään vaikka hakea jotain paksumpaa....onko ehdotuksia...ehkäpä kassa arvaa mitä mieles kun ostos korista löytyy vihanneksia ja kondomeja....kostuu jo ajatuksesta...


      • pimat
        Tj74vm kirjoitti:

        Vois tänään vaikka hakea jotain paksumpaa....onko ehdotuksia...ehkäpä kassa arvaa mitä mieles kun ostos korista löytyy vihanneksia ja kondomeja....kostuu jo ajatuksesta...

        Munakoiso on hyvin suosittu meillä:))


      • Anonyymi
        Kokenut53um kirjoitti:

        Kokeile HK:ta,tai hallista vielä
        paksumpaa ; )
        Kumi päälle ja toimeen...

        Miten isoja olet löytänyt...minä haluun kans koplata marraskuun lopulla...


      • Anonyymi
        Kokenut53um kirjoitti:

        Kokeile HK:ta,tai hallista vielä
        paksumpaa ; )
        Kumi päälle ja toimeen...

        Pitäis kokeilla HK:n sinistä pötkylää plluun voi tehdä mukavaa...kunhan ei tee ilman kumia...kumi vielä nystyräkumi niin tuntuisi vieläkin mukavammalle täytyy testata käytönnössä....marraskuun lopulla....


      • Anonyymi
        pimat kirjoitti:

        Munakoiso on hyvin suosittu meillä:))

        Kyllä, munakoiso maustaa hyvin kreikkalaisen
        moussakan, tuli juurikin syötyä moussakaa
        Kreikan-matkalla Santorinin-saarella 20.-25.9.
        tänä vuonna, ekan kerran maistoin moussakaa
        jo vuonna 2000 Kreikassa samaisella Santorinin-
        saarella.


      • Anonyymi
        pimat kirjoitti:

        Munakoiso on hyvin suosittu meillä:))

        Minkä kokoinen munakoiso on?


      • Anonyymi

        Kenelle kävisi mies ja iso käyrä penis! Sitä olisi tarjolla ja osaan todellakin käyttää sitä Sinun ja oman nautintoni pitkäään kestoon........!! osoite [email protected] mailaa
        t, jukkis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle kävisi mies ja iso käyrä penis! Sitä olisi tarjolla ja osaan todellakin käyttää sitä Sinun ja oman nautintoni pitkäään kestoon........!! osoite [email protected] mailaa
        t, jukkis

        Kyl mies kävis ja kuin iso sun kalu on?
        Miten isoks se sun penis kasvaa?
        Ympärysmitta ja pituus...panopillu sisään...ottais kun ei oma anna...


      • Anonyymi

        Täytyy varmaan ostaa työtää sisään...kortonkia käyttäen...tekis hyvää minullekkin....


    • JussiMaalta

      Minä olen käyttänyt perunaa.

      • Anonyymi

        Mulla on ollut dilton korvikkeena porkkanakin, banaani, kurkku, seuraavaksi aijon kokeilla suolakurkkua. Se on melko paksu mutta lyhyt.....


    • "Käytetäänkö kurkkua dildon korvikkeena?"

      Ei, vaan dildoa kurkun korvikkeena. Varsinkin talvella kurkku saattaa olla kallista.

    • Anonyymi

      Ei se toosa mikään komposti ole.

      • Anonyymi

        Kohdelkaa naiset pimppiänne arvokkaasti,
        älkää hinkatko sitä ruvelle, ettei siihen
        pissatessa ala kirvelemään.


    • Kokeiltu on :) ja kesäkurpitsa kans. Miun suosikki on kuitenki lenkkimakkara, taipuu kivasti sisällä. Kortsuu joo aina päälle niin pysyy paikat puhtaina :)

      • Anonyymi

        Siis lenkkimakkaraaja kumi se sisälle....panettakin ihan mukavasti...mulla kostu pelkästä ajatuksesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis lenkkimakkaraaja kumi se sisälle....panettakin ihan mukavasti...mulla kostu pelkästä ajatuksesta...

        Lenkkimakkarahan on valmistettu
        sian peräsuolesta ... hyi hitto! 🤮

        Kerran kesässä on hyvä syödä grilli-
        makkaraa ulkoilualueen grillikatoksella,
        mutta liikaa annosteltunta lenkkimakkara
        alkaa maistua yrjölle.


      • Anonyymi

        Mä taijan kokeilla tota suolakurkkua ja lenkkimakkaraa se taitaa olla vielä kokeilematta.
        Niistä osta ainakin neljä pakettia kaksi itselleni ja kaksi syötäväksi...kaksi pakettia sexiä varten jääkaapista kortonkia ympärille työnnän sisälle 28.11.2019.


    • Anonyymi

      Tänäänkin ostos korissa paksu ja pitkä sekä ohuempi kurkku ja kondomi paketti... Tais kassa tyttö aavistaa mihin käyttöön mee... Tj74vm

      • Anonyymi

        Onko käyttäjänä mies vai nainen ? Jos olet nainen, niin täällä olisi kiinnostunut kurkuttaja. Ihana tuhmaa painella kurkkuja molempiin reikiin ja kuunnella sitä kiimaista ääntelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko käyttäjänä mies vai nainen ? Jos olet nainen, niin täällä olisi kiinnostunut kurkuttaja. Ihana tuhmaa painella kurkkuja molempiin reikiin ja kuunnella sitä kiimaista ääntelyä.

        Kyllä olen nainen pilluuni työnnän tän kuun lopulla laenkkimakkaraa kortonki päällä....


    • Anonyymi

      Olen mies ja kerron omasta kokemuksestani. Olin suhteessa kivaan ikäiseeni naisen ja hänen kanssa tuli puheeksi kylmän kokeminen. Asia muhi mielessäni ja seuraan tapaamiseemme kävin kaupan kautta ja ostin pakastemansikoita. Jossain vaiheessa sidoin hänen silmille huivin. Sen jälkeen otin pakastemansikat ja avasin hiljaa pussin. ensimmäisellä suurella mansikalla lähdin vatsasta koskettelmaan ja liikuttaan pitkin vatsaa. Sitten rinnoille ja nänneille. Sain sopivasti aseteltua mansikat rintojen päälle. Seuraavaksi sitten rauhallisesesti ekä jäinen mansikka pimppiin, toinen ja kolmas. Ihanaa ääntelya seurasi sekä liikehdintää joten rinnoilta mansikat oli lakanalla. Aloin nuolla pimppiä ja samalla kielelä kaivaa jäistiä ja sulaavia mansikoita suuhuni ja annoin suustani hähelle, söimme mansikat yhdessä näin. Mutta sitten seuras se mielenkiintoinen kokemus. Tuonsin kakuani hänen pimppiin niin pimppi oli märkä ja likukas mutta tuntui kylmältä. Siinä ei kauam menny kuin lauksen sisään. Aivan fantastinen kokemus!

    • Anonyymi

      Kondomi paksun kurkun päällä... Hitaasti painoin sisääni kosteaan pimppaan... Koko päivän oon ollut halukas.. Tj74vm

      • Anonyymi

        Tuli ihan hyvä orgasmi... Mut tahtoisi lisää... Beba tahtoo kosketusta pitkästä aikaa. Tj74vm


      • Anonyymi

        Okei 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei 😏

        Okei....minustakin toi olis tosi kiva testata vaikka lenkkimakkaralla kolmen dondomin kanssa....


    • Anonyymi

      Satuin taannoin näkemään miten anoppini yli kuuskymppinen yksinäinen nainen käytti kurkkua sängyllä. Olihan siihen pakko jäädä katsomaan ikkunan takana verhon raosta. Näytti siltä et lähes kaks kymmentä senttiä meni sisään. Ilmeisesti nautinto tuli lopuksi kun vapisi koko nainen. Jätin vierailun seuraavaan päivään enkä soittanut ovikelloa

    • Kurkku on oikein hyvä korvike kun jatkuva dildoilla surraaminen alkaa tympii.

      • Niinpä...mitä sitten jos käyttää kurkkua...kai se omat sormet voittaa.....Stemppiä kaikille likoille ;)


      • Anonyymi
        jumanni kirjoitti:

        Niinpä...mitä sitten jos käyttää kurkkua...kai se omat sormet voittaa.....Stemppiä kaikille likoille ;)

        Tekee mieli suolakurkkua työntää pilluun niin että hikokas litinä kuuluu....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekee mieli suolakurkkua työntää pilluun niin että hikokas litinä kuuluu....

        Sitä ois ihan livenä mukavaa katsella läheltä🤪


      • Anonyymi
        jumanni kirjoitti:

        Sitä ois ihan livenä mukavaa katsella läheltä🤪

        Kunhan ensin tulee marraskuun loppu...sitten vain S - Marketin kautta kotiin.
        Eiköhän sieltä löydy suolakurkku ja kodomeja sekä avokadoja...munakoisoja...kenties....voi koplata vielä...kiivejä...miltähän ne tuntuisi...


      • Anonyymi
        jumanni kirjoitti:

        Sitä ois ihan livenä mukavaa katsella läheltä🤪

        Aijon koplata suolakurkun kondomien kanssa...kyl siinä alkaa pillu litisemään....kunhan löydän sopivan paksun suolakurkun...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijon koplata suolakurkun kondomien kanssa...kyl siinä alkaa pillu litisemään....kunhan löydän sopivan paksun suolakurkun...

        Oisimpa näkemässä....


      • Anonyymi
        jumanni kirjoitti:

        Oisimpa näkemässä....

        No voi mä sulle se sitten laittaa kuvan kun lenkkimakkaralla vetelen itseltäni kliimakset pillusta kolmen kondomin kanssa....siinä kuule litinä lutina lätinä hutina kuuluu....


    • Anonyymi

      Tänään vois taas ostoskoriin laittaa kurkun ja kumeja... Hmm... Pitäisikö kenties jotain paksumpaa pitkästä aikaa kokeilla.. Tj74vm

      • Anonyymi

        kokeile meetvursti pötykkää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeile meetvursti pötykkää...

        Taidan koplata kumin kans joku kerta tuon paksun mehevän kurkun suolakurkun....
        siihen päälle kumi se sisälle pillun eiköhän himot kasva ja tekee ihna varmasti hyvää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeile meetvursti pötykkää...

        Paksu metukan pötkylä voi tehdäkin hyvää pillussa...pistää vain juomukumin päälle eikun panohommiin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paksu metukan pötkylä voi tehdäkin hyvää pillussa...pistää vain juomukumin päälle eikun panohommiin....

        Kyllä mulla metvursti on leivän päällä juuston kera,
        ja suuhun se menee ja mahaan ja tulee kakkana
        ulos peppureiästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeile meetvursti pötykkää...

        Ai se missä on muivi kuori päällä se meetvurstiko....minä ajattelin työntää sisääni lenkkimakkaran pitkiä pätkiä...kortsun sisällä tietysti....


    • Anonyymi

      Jos tuo tyttö tykkää valinnastaan, niin mitäpä tuo meille muille kuuluu. Yksityisasia, ei ole älyllistä syytä tuohon kiinnittää huomiota mitä kukin kaupasta ostaa.

      • Anonyymi

        Eipähä se oikeistaan muille kuulu miten itsensä tyydyttää.


    • Minen oo koskaan ruokatarvikkeita käyttänyt dildona. Aluks käytin kruunukynttilöitä ja kyllä muitakin kivoja löyty, mut kyl sit ihan tilasin ihan tuohon tarkoitukseen tehtyjä esineitä. Ei niin etteikö mielikuvitusta sais myöskin käyttää.

      Yks tyttöystävä kerto, et HK:n sininen (siis ihan perusmakkara) on hänestä paras korvike jos elintarvikeostoksista puhutaan.
      Tiiä sitten. En ole koittanut elintarvikkeita.
      Aitoakin liian vähän.

      • Anonyymi

        Minä ole työtänyt pilluun sisään porkkanoita,panaaneja,nyt aijon kokeilla päärynää,sitruunaa,avokaadoa,kesäkurkkua,mehevän kovaa päärynää,palsternakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ole työtänyt pilluun sisään porkkanoita,panaaneja,nyt aijon kokeilla päärynää,sitruunaa,avokaadoa,kesäkurkkua,mehevän kovaa päärynää,palsternakkaa.

        Tyydyin 3 kynään


      • Anonyymi

        Jos tosissaan aitoa liian vähän, jätä ukkos tai laita ilmoituksia, kyllä aika haaska saa olla jos ei nainen kullia saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ole työtänyt pilluun sisään porkkanoita,panaaneja,nyt aijon kokeilla päärynää,sitruunaa,avokaadoa,kesäkurkkua,mehevän kovaa päärynää,palsternakkaa.

        Koitappa seuraavaks ananasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tosissaan aitoa liian vähän, jätä ukkos tai laita ilmoituksia, kyllä aika haaska saa olla jos ei nainen kullia saa

        Eipä se haittaa...kyll tiijän mistä löydän sellaisen kaverin joka antaa eikä pyydä.
        Pistän vain varatun merkit lompsaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tosissaan aitoa liian vähän, jätä ukkos tai laita ilmoituksia, kyllä aika haaska saa olla jos ei nainen kullia saa

        Minä en olekaan nainen.


    • Syön kyl kurkut. Dildot eri asia. Mul jenkeissä ostettu 8 halk. 16 cm.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe