jonkun/joidenkin apua. Ei tästä muuten mitään tuu ;)
Me tarvitaan tähän nyt
21
235
Vastaukset
- höh pöh
ei taida olla yhteidiä kavereita meillä :(
- höh ittelles
No ei ne tarvii molempien kavereita olla. Mä tiedän että moni sun kavereista kuitenkin tuntee mutkin sen verran et toi onnistuis ;)
- ittelles höh
höh ittelles kirjoitti:
No ei ne tarvii molempien kavereita olla. Mä tiedän että moni sun kavereista kuitenkin tuntee mutkin sen verran et toi onnistuis ;)
no kerrohan kuka esim ?
- höh ittelles
ittelles höh kirjoitti:
no kerrohan kuka esim ?
Yks on joskus aikoinaan jopa yrittänyt soittaa mulle. En kyllä uskaltanut vastata ;)
- höh pöh
höh ittelles kirjoitti:
Yks on joskus aikoinaan jopa yrittänyt soittaa mulle. En kyllä uskaltanut vastata ;)
toi oli kyllä tosi surkea vastaus tohon kysymykseen :) ! hehee
- ittelles höh
höh ittelles kirjoitti:
No pitääpä rueta kyselee kuka on soitellu :)
Tosin minun kaverit ei tiedä,meistä mitään.. en ainakaan oo kertonu. - höh ittelles
höh pöh kirjoitti:
toi oli kyllä tosi surkea vastaus tohon kysymykseen :) ! hehee
No enkai mä nyt nimiä täällä kerro ;)
- eivät ole sokeita
ittelles höh kirjoitti:
No pitääpä rueta kyselee kuka on soitellu :)
Tosin minun kaverit ei tiedä,meistä mitään.. en ainakaan oo kertonu.eiköhän ne kuitenkin tiedä vaikket ookaan ;)
- höh pöh
höh ittelles kirjoitti:
No enkai mä nyt nimiä täällä kerro ;)
:D :D ihan parasta. ties vaikka kaikki on naisia,jotka tääl toisillee juttelee :D :D tai miehiä.
- ittelles höh
eivät ole sokeita kirjoitti:
eiköhän ne kuitenkin tiedä vaikket ookaan ;)
No jos hänen kauttaan on tieto tullu niin,onhan se mahollista:)
hän kun ei asu lähistöllä.
- höh pöh
en taida olla oikea henkilö :) tai sitten on aika kuumottavaa et mun kaverit tuntee sut ;)
- höh ittelles
ai miten niin ;) no ei ne nyt tunne mutta tietää tapauksen ;)
- höh pöh
juu en usko tai sit mä olen vain autuaan tietämätön mun kavereiden tutuista :)
- Jos noin on
sillon kannattaa unohtaa koko juttu. Ette tuu pärjään sillon jatkossakaan,
- totta
on.
- väärin..
totta kirjoitti:
on.
eikä oo joskus tarvii vaan potkun perseelle joltain viisaammalta ;)
- se olis hienoo
väärin.. kirjoitti:
eikä oo joskus tarvii vaan potkun perseelle joltain viisaammalta ;)
Sellaiselta jolla on järki päässä. Ei aivot pehmeenä.
- tosiaan..
niin, mistäs sitä apua sais ?
- senku tietäis
Hyvä kysymys ;)
- tuumasta toimeen
Ota niihin kaiffareihin yhteyttä niin eiköhän joku osaa järkätä teille tapaamisen. Kyllä se jää sulaa kun samaan pöytään istutte. :)
- höpö höpö
enhän nyt minä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784