revivogen+soijalesitiini

testailijatero

Olen kokeillut kaikenlaisia ravinteita ja viimeaikoina huomasin että soijalesitiini sisältää runsaasti linoleelihappoa yms rasvahappoja jotka ovat ilmeisesti myös dht-blokkereita, samoja kuin revivogenista löytyy. Olisko tällä yhteispaketilla vaikutusta mutta ainakin hiukset tykkää hulluna kun on pari kuukautta tätä yhdistelmää, siis ulkoisesti revivogenia ja sisäisesti soijalesitiiniä ja tietty muitakin vitamiineja yms.

14

4878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdddddddddd2

      No jos sä tarpeeks kovasti uskot siihen ni eiköhä..

    • Tiedä vaikka

      Käytin teininä lesitiiniä kun oli mukamas hyvä lihaksille. Tukka ainakin oli todella vahva.

    • o69o

      Soijalla on lievä estrogeninen vaikutus joka voisi selittää hiusten vahvistumista,juon itsekin pari lasia alpen suklaa soijamaitoa sekä muslit sekoitan myös siihen koska normaalia maitoa en pahemmin juo.

    • dsdsds

      Soijahan nyt on pahinta mahdollista sontaa mitä vuot kurkustasi alas tunkea. Mut hei, senkus syötte mitä thadotte 8DDD

    • no mikä

      No miksi soija mielestäsi on niin "sontaa"?
      Aasiassahan sitä käytetään lähes joka ruuassa ja mm . sydänsairaudet
      ovat melkein tuntematon sairaus siellä.

      • ei ole mitään

        vaikutusta hiustenlähtöön.

        Eiköhän aasian vähäiset sydänsairaus luvut johdu enemmin vähäisestä ylipainosta ja vielä vähäisemmästä trans-rasvojen käytöstä.

        Vai luuletko että auttaa jotain jos vetää ensin ison pitsan ja sitten illalla syö vähän soijaa?

        Ei mitään vaikutusta.


      • Anonyymi

        Aasiassa se on usein fermentoitua soijaa!


    • o69o

      Kyllä minä ennemmin uskon tieteellisiä julkaisuja kuin sinua.

      Soijaa ja sen terveysvaikutuksia on tutkittu jo 1920-luvulta lähtien. Viimeisten parinkymmenen vuoden aikana tutkijoita on kiinnostanut ennen kaikkea soijan vaikutus veren rasva-arvoihin ja sitä kautta sydän- ja verisuonitauteihin sekä soijan sisältämien kasvihormonien (fytoestrogeenien) vaikutus naisten vaihdevuosivaivoihin sekä luustoon. Tutkimuksissa on käytetty soijan lähteinä mm. soijajuomia ja -jauhoja sekä soijasta eristettyjä isoflavonitabletteja.

      Aasiassa syödään enemmän soijaa kuin missään muualla maailmassa. Aasiassa on vähemmän länsimaissa yleisiä elintasosairauksia kuten rinta- ja eturauhassyöpää, sydän- ja verisuonitauteja, osteoporoosia sekä ylipainoa. Korkeat veren kolesterolitasot ovat siellä myös harvinaisempia. Aasialaisessa ruokavaliossa on muitakin eroja länsimaiseen ruokavalioon verrattuna. Se sisältää vähemmän rasvaa ja sokeria sekä enemmän kasviksia ja hedelmiä sekä vihreää teetä. Näillä kaikilla on edullisia vaikutuksia terveyteen, mutta siitä huolimatta soijalla on merkittävä vaikutus terveyden ylläpidossa.

      Maailman johtava ravitsemuslääketieteen lehti kirjoittaa tammikuun 2005 numerossaan soijan isoflavonoideista.

      Lehdessä julkaistu tutkimus (1) sekä sitä käsittelevä pääkirjoitus (2) suosittavat soijan isoflavonoideja sydän- ja verisuonitautien ehkäisyyn ja hoitoon,

      • Anonyymi

        Hei, hyvä kirjoitus!
        Miehillehän soijalesitiinin verenkiertoa edistävän vaikutuksen huomaa mm. aamulla😄..Jo viikon käytön jälkeen.. 👍


    • dsdsads

      Ahahahhaha. o69o on kyllä hauska tyyppi. Tosin hyvin vähän tietoa näyttää kaverilta löytyvän...

    • o69o

      Hauskuudesta en tiedä mutta tietoa ainakin enemmän mitä sinulta,
      ja pahinta on että tulet tänne julkisesti näyttämään miten vähän asioista todella tiedät.
      Nurkkaan häpeämään,palikka.

      • perses reikhä

        Vitun kaljuuntuva hirviö mee vittuun täältä


    • dsdsddddd

      Ihan sydämessa asti tuntuu noi sun loukkaukset, älä satuta mua enempää. Toivottavasti sun geenit ei tuu jatkumaan 8DD

    • dddddsdsds

      Pitäs varmaan ottaa kuva omasta tuuheesta norwood 1 ihan vaa vittuillakseni o69o:lle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe