Elikkäs kertokaapa julkkisten irkki nickejä..?
olis hubaisaa tietää..
täs on yor123 nikki YOR123
Kertokaapa julkkisten irkki nickei..?:D
9
2854
Vastaukset
- funkyman
Ja onko tää "jorkki" muka joku julkkis?!? Never heard! Joku paikallinen gigolo varmaan... Naurettavaa...
- miiinä
no mistähän metsästä säkin oot jos et tiä kuka on yor123..se kuuluu rockin da northiin..
- Ettikää
miiinä kirjoitti:
no mistähän metsästä säkin oot jos et tiä kuka on yor123..se kuuluu rockin da northiin..
Ettikää nickil Fox-girl69
- Räppäri
Mistä liitukaudelta sä oikeen tulet ku et tiedä kuka on yor123?!?!?! Mikä luuseri, HAH!
Tai sit sä oot joku 80wee mummo/pappa.......
HAHAHAAAHAHAHAAA!!
Melkein sama jos ei tietäis kuka Antti Tuisku on!!!
NAURATTAA!!- 50kpl
njoo, mä oon syntyny 1988 enkä tosiaankaan oo eläissäni moisesta hepusta kuullu. valitettavasti tuiskun antin tiijän, mieluummin olisin tietämättä. johtunee kenties siitä, että kuuntelen "hieman" toisenlaista, vanhempaa ja parempaa musiikkia, jos noita kahta voi musiikiksi sanoakaan
- Mei Mei
50kpl kirjoitti:
njoo, mä oon syntyny 1988 enkä tosiaankaan oo eläissäni moisesta hepusta kuullu. valitettavasti tuiskun antin tiijän, mieluummin olisin tietämättä. johtunee kenties siitä, että kuuntelen "hieman" toisenlaista, vanhempaa ja parempaa musiikkia, jos noita kahta voi musiikiksi sanoakaan
en oo kyllä minäkään kuullut sellaisesta ihmisestä... :/
ja oon -89
- tihk
suuren seikkailun kaisa - kaisas
pikku g - genetikki
smak bändin laulaja - kaluman - miiinä
skandaali
- hah
yor123 ei oo mikää julkkis. se on vaa surkea pyrkyri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1002603Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981616- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201002- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe43897Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta117876- 54803
- 30736