Päätin jälleen ja pitkästä aikaa lähestyä "varallisuuttaan" velalla kasvattavia. Oikein omalla nimimerkillä. Sillä Vanhalla Tutulla ja kaikille jo tunnetulla.
Syystä, että kako-kepuli-"demarit" - nuo natsit, siis kuvainnollisesti göbbelsit - valehtelivat teille jälleen. Edellisista kepuleiden valheista olen kertonut jo aiemmin auto-JUNTEILLE:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11290998
Sillä tällä kertaa siittä "varallisuudesta" pari sanasta, kyproksen konkurssin lomassa. Jotkut kepulit ovat näet kertoneet suomen pankkien talletuksista, että sielä olisi sitä suomalaisten "varallisuutta". Mutta kuten olen teille moneen otteeseen kertonut, kako-kepuli-"demarit" valehtelevat teille niin että korvat heiluvat ja lepattavat, etkö huomaa. Nyt "demari", tuo MUSSSSTA PORRRVARI tunnustaa:
– Maltalla, Virossa, Hollannissa ja Suomessa jopa yli 35 prosenttia pankkisektorin talletuksista tulee eurooppalaisilta mutta euroalueen ulkopuolisilta pankeilta, ailloux huomauttaa.
http://www.taloussanomat.fi/porssi/2013/03/25/nainko-kay-kypros-paniikki-tyhjentaa-suomi-pankit/20134459/170
Tämä oli siis vain väliaikatieto, juna etenee nyt todella nopeasti, aivan kuten ruosin "kilpailutetuilla" raiteilla
Tervehdykseni asunto-JUNTEILLE
14
127
Vastaukset
- asiantuntija.
En ota ketään vakavasti, joka tuolla tavalla kirjoittaa: "korvat heiluvat ja lepattavat", ja "MUSSSTA PORRRVARI". Pysy asiassa äläkä jauha kakkaa.
Sinulla on ruuvit löysällä, kuten niin monella muullakin tällä palstalla.- 44455566666688888888
No siinä nyt on sellaista polittista palopuhetta, mutta se liinkissä on hyviä huomioita
" Nyt vaarana onkin, että Kyprokselta alkanut paniikki tarttuu myös muihin maihin. Nomura arvioi raportissaan, että ulkomaiset tallettajat ja sijoittajat euroalueen pankeissa saattavat säikähtää Kypros-sovun "sijoittajavastuuta" ja ryhtyä vetämään varojaan pois alueelta."
Minä tuossa aamulla kirjoitin omana mielipiteenäni samasta asiasta lyhye aloituksen
" Ykkösaamussa Likanen vakuutteli että ei meillä pankkitalletuksista tulla leikkaamaan, mutta miksi hän tällaista asiaa vakuutteli ?
Pitäisikö mennä varmuuden vuoksi nostamaan tilit tyhjäksi käteiseksi "
No en minä nyt ihan niin tosissani tätä tarkoittanut, mutta miksi tämä kommenttini heti sensuroitiin.
Mutta kyllä se epäluottamusta koko euroalueenkin pankkeihin luo kun yhdessä maassa talletuksista leikataan 40% tai ainakin uhataan leikata. - maalaisukko1
44455566666688888888 kirjoitti:
No siinä nyt on sellaista polittista palopuhetta, mutta se liinkissä on hyviä huomioita
" Nyt vaarana onkin, että Kyprokselta alkanut paniikki tarttuu myös muihin maihin. Nomura arvioi raportissaan, että ulkomaiset tallettajat ja sijoittajat euroalueen pankeissa saattavat säikähtää Kypros-sovun "sijoittajavastuuta" ja ryhtyä vetämään varojaan pois alueelta."
Minä tuossa aamulla kirjoitin omana mielipiteenäni samasta asiasta lyhye aloituksen
" Ykkösaamussa Likanen vakuutteli että ei meillä pankkitalletuksista tulla leikkaamaan, mutta miksi hän tällaista asiaa vakuutteli ?
No en minä nyt ihan niin tosissani tätä tarkoittanut, mutta miksi tämä kommenttini heti sensuroitiin.
Mutta kyllä se epäluottamusta koko euroalueenkin pankkeihin luo kun yhdessä maassa talletuksista leikataan 40% tai ainakin uhataan leikata.Minulla tulee mieleen näin äkkisilmäyksellä, että yli 100 000€ talletukset ovat lainsuojattomia. Niitä ajetaan takaa kuin kettua. Toinen asia on, miksi nämä päättäjät ovat ryhtyneet moiseen? Kypros oli vain esinäytös, se leviää nyt koko Euro-alueelle. Raha pakenee. Kummalta tuntuu, kun valtiovarainministerit ajelevat vastaantulevien kaistalla, kuin paremminvointivaltion päsmärit konsanaan. Minulla vain tuntuu siltä, että korkeintaan 100 000€ pystyy pitämään tilillä, hyvä jos sitä!. Ja siitä tulee myllerrys!
- rosvot kuriin
44455566666688888888 kirjoitti:
Mutta kyllä se epäluottamusta koko euroalueenkin pankkeihin luo kun yhdessä maassa talletuksista leikataan 40% tai ainakin uhataan leikata.Varautukaa JOUKKOKANTEELLA pankkirosvoja vastaan.
Älää enää kyyristelkö porvarin edessä, kun ryöväävät teitä jo pikavipeillä
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?p=13271816
ja suunnittelevat myös talletustenne viemistä
Haans eli se.vanha.tuhnu on huomannut, että juna etenee todella nopeasti. Ei ehtinyt kyytiin.
- Ruotsi kaatuu pian
Meillä se 35 prosenttia taitaa tarkoittaa Nordeaa. Kaikkihan sen tietävät, että Nordea on juuri kaatumaisillaan ja kevään korotettu osingonjako on pelkkää kulissia. Ainakin Haans.
- Tane.
Taloussanomat on samalla tasolla kuin Seitsemän päivää-lehti. Sen jutuista ei kannata vouhottaa.
- 77888899999999999999
Ruotsi on tosiaankin koko euroopassa viimesiä ja ehkä viimeinen maa joka sortuu jos koko eurooppa sortuu. Nordea on enemmän ruotsalainen kuin suomalainen pankki ja ehkä euroopan vakaavaraisin.
Kypros ei ole muuta kuin uimarantoja, pitserioita, baareja ja pankkeja, mutta Ruotsi on niin paljon muuta ja Suomikin on ihan toist maata kuin mitä Kypros.- 77888999999999999999
Mutta osaahan ne bailata siellä Kreikassa ja Kyproksella ja maisemat on hienoja ja meri sininen.
https://www.youtube.com/watch?v=aRzn8NBOspg - asiantuntija.
Ja miksiköhän?
Ehkä siksi että Ruotsi osaa investoidakin johonkin, eikä elä kädestä suuhun, kuten Suomessa. Meillähän myydään lähes ilmaiseksi (tai ihan ilmaiseksi) kaivoslupia ulkomaalaisille, ja Jykä & Jutta myhäilevät että taas tienattiin jotakin - paitsi että ulkkarit tienasivat vähintään 100 kertaa enemmän kun sen Suomesta louhitun ja rikasteensa myivät. Ja ongelma oli siis se että Suomessa ei rahaa riitä edes saamaan pystyyn kaivostoimintaa.
Sotkamo Silver - lyhenteenä SOSI, on ruotsalainen pörssiyritys, joka kaivaa hopeaa Suomesta, koska suomalaiset eivät itse saa kaivosta pystyyn. Talvivaara ryssittiin sitten taas ihan mallikelpoisesti, vaikka onkin yksinkertainen avolouhos, suomipoika fatso johdossa jolla etäinen katse, ei ihme, ettei mikään toiminut.
Ydinvoimaloita, saadaanko pystyyn niitäkään, niillä voisi jauhaa rahaa meille, mutta ei se silti tunnu olevan helppoa. Mitenköhän monta vuotta tuota uutta ydinvoimalaa on rakennettu? Kun veli venäläinen tuli ja pisti pystyyn Loviisan ydinvoimalat 70-luvulla, siinä ei paljoa nokka tuhissut. Ja toimivat vieläkin.
Joku Nessu Oil, taitaa olla pienoinen ihme että sellainenkin saatiin joskus aikaiseksi. No enää ei mitään vastaavaa, ja Noksu on mennyttä tavaraa. Ihan hyvät yritykset toki, suomalaiset läskiperseet ovat sitten jotakin joskus saaneet aikaiseksi. Enää ei kuitenkaan mitään.
- omaltakassulta
Romahtiko asuntovarallisuuteni siis juuri nyt? Kuinka paljon? Se saa puolittua ennen kuin olen tappiolla muutaman vuoden omistamisen jälkeen.
- 77777888889999999999
"Suurin osa analyytikoista on sitä mieltä, että, että Kyproksen konkurssiuhkan tärkeimpänä syynä on ollut Kreikan kriisi. Kaksi Kyproksen tärkeintä pankkia myönsivät kreikkalaisille asiakkaille 40 prosenttia, kaikkien luottojen määrästä. Tällä tavalla Kreikka veti Kyproksen peräsään velkakuoppaan.
Jo nyt on tiedossa, että yksi suurimmista Kyproksen pankeista, Cyprus Popular Bank, suljetaan. Tämä merkitsee, että saarta odottaa vielä yksi suuri ongelma – työttömyys. Asiantuntijat ennustavat, että kyproslaiset joutuvat myymään myös valtavan määrän kiinteistöjä."
Tämän mukaan Kyprokselta olisi nyt tulossa myyntiin kiinteistöjä ale-hintaan. No minä en kyllä niin kaukaa ja oudoista oloista ja kulttuureista lähtisi ostamaan yhtään mitään, lähiulkomaatkin ovat minulle jo ihan tarpeeksi kaukaisia. - nyt romahtaa....
Mitenköhän käy jos ulkolaset sijoittajat nostaa rahansa pankeista ja ostaa Suomesta kiinteistöjä?
Palstan lainalaisuudet tuntien, se tietenkin tarkoittaa sitä että hinnat roamahtaa ja alkaa ikuinen kurjuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708