Moro! Onko ollut vastaavaa ongelmaa,akku tyhjeni jo kolmannen kerran,ensin kovien pakkasien aikana ja nyt kun tulin kotiin katsastuksesta(kerralla läpi)jätin auton parkkiin pihalle ja otin avaimet laitoin lukkoon.
Kuinka ollakkaan,tuo kauniinpi osapuoli meni kai pyykkejä viemään ja huomasi,että autossa paloivat valot,minä olen 100 varma,ettei ollut valoja,kun kiinnitin lohkolämmittimen johdon autoon,sehän on lampun alla olisin tattusti huomannut.
No menin aamulla ulos,kas kummaa ei mittarivalot syttyneet,piti lähteä kesä autolla Renu 5 liikkeelle.teki kerran kun käynnistin ja ajoin toiseenpaikkaan,kun työnsin lunta traktorilla pihalta,niin kun perutin sen takaisiin paikkaansa ja katkaisin virran otin avaimet,niin seuraavana päivänä oli akku tyhjä.
Vika tuli kk sitten yks kaks ja vaikka Chevyn Eevassa,onkin vaikka mitä,ei ole ollut mitään,nyt tämä.Laitoin juuri lataukseen ja ajattelin kirjoittaa jos jollain olisi ollut vastaavaa vikaa,jospa saisin jotain vinkiä,mistä alkaa etsiä.
Evandandan akku tyhjenee??
savuton-1
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746