Eliii, onks kellään jailbreikattu ps3? Ja oisko ohjeita miten tehdä se? Mul on ps3 super slim 500GB. Oon nyt joku pari kuukautta yrittäny jailbreikkaa mun pleikkarii mut ei onnistu aina niis kaikis tiedostois on salasana. Mut nii, oisko kellään ohjetta tai tiedostoa jossa ei ole salasanaa jolla jailbreakata Ps3?
PS3 Jailbreak!!
4
859
Vastaukset
- sano ei jailbreakill
Jailbreakkaa pleikkasi eikä tulla enää ikinä näkemään toisiamme, sillä koko sun koneesi bannataan! En siis tue toimintaa yhtään!
- 12+14
Ei super slimiä voi jailbreakata (toistaiseksi) mitenkään.
Vain konsolit joissa on firmware 3.55 tai vanhempi on mahdollista jailbreakata, ja super slimiä ei ole mahdollista downgradeta vanhempaan firmikseen. Netissä kyllä löytyy ohjeita, joissa lähinnä kusetetaan osallistumaan johku kyselyyn ja sitten saa salasanasuojatun rar-paketin. Ne on kaikki feikkejä. - Niijustjoo
Ei super slimiä voi jailbreikkaa ja ei oo mitääjaksanu tiedostoja millä jailbreikata :D tarviit ekana e3 flasher jolla downgradeet versioon 3.55 jonka jälkeen voit asentaa cfw version
- KarvainenMiäs
Minä en breikkaa ollenkaan, harrastan mielummin sitä beban sheikkaus tanssia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791